Fav from Dove - pod prysznic

57 Komentarzy
Witajcie! :)
Jestem ostatnio zabiegana- zaczęłam pracę (choć na razie tylko dorywczą, jednak zajmuje trochę czasu), mam sesję (a sesja jak zwykle zaskakuje studentów), poza tym pogoda nie sprzyja motywacji i nie daje warunków do zrobienia fajnych zdjęć, jeśli się nie ma odpowiedniego oświetlenia sztucznego. Dlatego też sporą ilość moich pomysłów na nowe notki muszę odłożyć na później :/

Dziś mam dla Was notkę, która będzie początkiem mini-serii na temat moich ulubionych kosmetyków z oferty Dove. Dzięki współpracy z marką mam okazję poznawać ich kosmetyki, które do tej pory obojętnie mijałam w drogeriach, a także wrócić do tych produktów, które już znam i lubię.
Dove jest marką typowo drogeryjną - ich szampony i żele zawierają dość silne detergenty, odżywki do włosów naładowane są silikonami, a w balsamach do ciała znajdziemy parafinę, dlatego jeśli z założenia nie kupujecie kosmetyków drogeryjnych, możecie w tym momencie przestać czytać tą notkę. Jeśli jednak kupujecie czasem coś drogeryjnego i szukacie możliwie najlepszych i stosunkowo niedrogich kosmetyków, nie jesteście składowymi freakami, to zachęcam do lektury ;)


Oczywiście to nie jest tak, że ja nagle kocham wszystkie kosmetyki Dove. Nie używam ich balsamów do ciała, bo wiem, że obecna w nich parafina spowodowałaby u mnie masakrę. Nie polubiłam się też z odżywką dwufazową bez spłukiwania. Wielu kosmetyków wciąż jeszcze nie znam. Jednak na chwilę obecną mam kilka hitów, które polubiłam i na pewno będę do nich wracać nie raz- na przykład kosmetyki pod prysznic - żele i musy.

Dziś opowiem Wam pokrótce o żelu pod prysznic i kremowym musie:
- Odżywczy żel pod prysznic Dove
- Odżywczy kremowy mus pod prysznic Dove


Opakowania: obydwa kosmetyki zamknięte są w plastikowych, nieprzezroczystych buteleczkach. Żel kupujemy w butelce otwieranej od góry, natomiast opakowanie musu stawia się zakrętką na dole, gdyż jest gęstszy i w ten sposób bez problemu z opakowania wypływa.

MUS / ŻEL

Właściwości: żel i mus mają podobne zapachy - perfumowane, kremowe, ale nie mdłe. W czasie aplikacji są wyczuwalne, po spłukaniu czuć je na skórze około godziny.
Żel ma gęstą, kremową konsystencję i biały kolor. Jest chyba najbardziej gęstym żelem pod prysznic, jaki miałam kiedykolwiek - nałożony na dłoń nie rozlewa się - wygląda jak balsam. Pieni się bez zarzutu, myje bardzo dobrze, dając uczucie świeżości. Może jednak trochę przesuszać wrażliwą skórę. Jest wydajny.

konsystencja i pienienie się żelu

Mus rzeczywiście ma konsystencję musu - jest gęsty, kremowy i lekki zarazem. Jest koloru białego, ale z takim perłowym, specyficznym połyskiem. Również pieni się bez zarzutu, wytwarza jednak bardziej kremową pianę niż żel. Polecam nakładać go na dłoń lub rękawicę do mycia, a nie na gąbkę (ja raz nałożyłam na gąbkę i później spłukać jej nie mogłam - płukałam, płukałam, a gąbka bez końca się pieniła). Myje doskonale, daje uczucie odświeżenia i nieco mniej przesusza skórę niż w przypadku żelu. Jest bardzo wydajny.

konsystencja i pienienie się musu

Składy: w obydwu przypadkach dość długie, typowo drogeryjne niestety:

skład żelu

skład musu

Za co lubię te kosmetyki?
Żel pod prysznic Dove jest moim zdaniem jednym z najlepszych żeli dostępnych w drogeriach w tym przedziale cenowym. Skład ma taki jak większość, jednak jest o wiele gęstszy i bardziej kremowy niż inne żele, co przekłada się na komfort stosowania i wydajność. Dove oferuje kilka wariantów zapachowych, więc na pewno każdy wybierze jakiś dla siebie.
Mus pod prysznic to dla mnie hit. Może składem nie zachwyca, ale jest niesamowicie fajny w stosowaniu. Lubię używać go przed peelingiem, kiedy chcę tylko oczyścić skórę, bez niepotrzebnego tarcia jej ostrą gąbką. Wtedy mus sprawdza się świetnie, bo pieni się nawet aplikowany dłonią.


Znacie kosmetyki do kąpieli Dove? Ciekawa jestem, jakie macie o nich zdanie. A może drogeryjne kosmetyki pielęgnacyjne w ogóle są nie dla Was? ;)



Podone posty:

57 komentarzy:

  1. ja też mam teraz kremowy żel z Dove ale z drobinkami :)
    bardzo go lubię szczególnie latem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z drobinkami jeszcze nie miałam, mam tylko jeszcze z tej serii owocowej - figowej czy z granatem... Nie pamiętam już ;P Ale pięknie pachnie.

      Usuń
  2. Zawsze używałam tylko żeli Dove, ale teraz muszę się skusić na mus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Jeśli lubisz żele, to mus pokochasz <3

      Usuń
  3. Miałam i był nawet przyjemny w użyciu, ale irytowało mnie w nim że mnie nie nawilżał ani trochę. Właśnie skuli tej pielęgnacji go kupiłam, a tu klops. Dlatego przerzuciłam się na inne żele pod prysznic, które mają przynajmniej atrakcyjny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nawilżać to on nie nawilża, ale ja tego nigdy nie wymagam od żelu - i tak po każdym prysznicu stosuję jakiś balsam, masło, albo podczas kąpieli robię nawilżający peeling :)

      Usuń
  4. Mus pod prysznic kiedyś używałam i bardzo lubiłam :)) Muszę kiedyś do niego wrócić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach wypróbowanie innych wariantów zapachowych tego musu :)

      Usuń
  5. Również uwielbiam żele pod prysznic Dove:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są moim zdaniem naprawdę fajne :) Cieszę się, że nie tylko ja jestem ich fanką ;)

      Usuń
  6. żel bardzo lubię, a tego musu nie miałam ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro żel lubisz, to mus na pewno też by Ci się spodobał :)

      Usuń
  7. Ja tam lubię Dove, zwłaszcza do włosów :)
    Pochwal się gdzie pracujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie kosmetyki do włosów Dove to najlepsze z drogeryjnej półki. Oczywiście nie najlepsze w ogóle, ale spośród silikonowo-slesowych the best :D

      Usuń
  8. Jak wykończę swoje żele skusze się na ten mus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  9. ja uwielbiam żele pod prysznic z Dove :) tak jak napisałaś, są gęste, co mi bardzo odpowiada. I ładnie pachną.
    Taa... mnie również sesja zaskoczyła ;) powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają sporo wariantów zapachowych, więc można wybierać zapach, który najbardziej przypadnie nam do gustu :)
      Greenfrog, nie-dziękuję, żeby nie zapeszać, i Tobie też życzę powodzenia :)

      Usuń
  10. bardzo rzadko używam zeli pod prysznic, ale jesli już po nie sięgam, to jest to właśnie Dove. i zgadzam się z Tobą, że to jedne z najlepszych drogeryjnych kosmetyków do mycia. mus jest dla mnie nowoscią i kusi trochę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz ich żele, to mus polubisz tym bardziej :)

      Usuń
  11. Nigdy bym nie kupiła nic do włosów z Dove - mają po prostu paskudne składy :-D Ale miałam kiedyś ich żel do ciała i był świetny - kremowy, pachnący jak perfumy, cudo. Jeśli chodzi o składy kosmetyków do kąpieli, nie jestem freakiem, więc chętnie sięgnęłabym po ten żel ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowo drogeryjne składy - sles + silikony ;P Ale dla mnie seria Intense Repair to najlepsza drogeryjna seria kosmetyków do włosów :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ich mydła uwielbiam - zarówno te w płynie jak i kostki :)

      Usuń
  13. Mam mus i uwielbiam go:) Wygrałam 2 w konkursie i od tamtej pory nie wyobraam sobie kąpieli be niego :) Bardo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Judith, bardzo się cieszę, że Tobie też przypadł do gustu :)

      Usuń
  14. super pomysł na pokazanie jak się pieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dobrze to widać na zdjęciu :)

      Usuń
  15. miałam tylko balsam i był przeciętny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich balsam bazuje na parafinie, która daje złudne uczucie nawilżenia, dlatego ja go nawet nie wypróbowałam. Moja skóra reaguje zapchaniem na wszystko, co parafinowe ;P

      Usuń
  16. Ja jakoś mam uprzedzenie do tej firmy, bo kiedyś bardzo wysuszały mi skórę, ale pora dać im kolejną szanse :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, mam nadzieję, że tym razem będzie lepiej :)

      Usuń
  17. Nie wiem jak mus, ale żel z Dove kupiłam jeden jedyny raz i to był pierwszy przypadek, że żel pod prysznic wysuszył mi skórę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wielka szkoda, że tak na Ciebie podziałał :/ Mus ma podobny skład, więc jeśli źle zareagowałaś na żel, to mus również może Cię przesuszyć :/

      Usuń
  18. Miałam kiedyś żele Dove. Jedne mi bardzo odpowiadały, a z innymi się męczyłam. To samo z szamponami. Lubię intensive repair :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię tą serię - według mnie najlepsza seria drogeryjnych kosmetyków do włosów :)

      Usuń
  19. Uwielbiam produkty DOVE pod prysznic, są rewelacyjne i nie wysuszają mi skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mus jest świetny! nawet mojemu facetowi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Muszę go w takim razie kupić kiedyś dla mojego chłopaka :)

      Usuń
  21. Na żele pod prysznic mam chrapkę, ale póki co mam zapas kosmetyków kąpielowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś się z tym zmagałam, ale u mnie żele idą tak szybko, że teraz szykuję się do zakupów xD

      Usuń
  22. miałam kiedyś balsam i szczerze był przeciętny!
    a blog masz ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich balsamu nawet nie próbowałam, bo jak zobaczyłam parafinę na drugim miejscu w składzie, to wiedziałam, że jest nie dla mnie ;P

      Usuń
  23. nie lubię zapachu kosmetyków dove...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko, poniuchaj te żele i musy, jak będziesz w drogerii - nie pachną tak jak krem Nivea, bardziej perfumowanie :) Poza tym są różne wersje zapachowe - ja polecam np. zapach figi i kwiatu pomarańczy <3

      Usuń
  24. ja bardzo lubię żele i antyperspiranty Dove:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antyperspiranty również należą do moich ulubionych - kupuję je już od kilku dobrych lat :)

      Usuń
  25. Dove uwielbiam! Szczególnie kosmetyki z klasycznej linii, zapach Original.
    Moim hitem wśród ich kosmetyków jest DEO oraz antyperspirant w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich antyperspiranty uwielbiam - kupuję od paru lat :) Ale stosuję tylko kulkowe i w sprayu, bo sztyfty jakoś mi nie pasują ;)

      Usuń
  26. Ja lubię kosmetyki Dove, ale już dawno nie stosowałam, najbardziej przypadły mi do gustu żele owocowe - świetne zapachy, i działanie fajne, jak na drogeryjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jak na drogeryjne kosmetyki, produkty Dove są naprawdę niezłe :)

      Usuń
  27. Ja tez lubię:) mam żel pod prysznic, a kiedyś używałam balsamów. Antyperspirant, kremy sporo się uzbierało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, widzę, że naprawdę znawczyni Dove z Ciebie :) Ja stosuję żele, musy, antyperspiraty (w kulce i w sprayu), mydła (kostki i w płynie), krem do rąk, a czasem też kosmetyki do włosów :)

      Usuń
  28. Bardzo lubuję się w ich zelach pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...