Peeling PAT&RUB leci do...

19 Komentarzy
Witajcie Kochani!
Wybaczcie, że wyniki pojawiają się tak późno, ale miałam naprawdę świetny dzień i strasznie nie chciało mi się wcześniej wracać do domu ;) Najważniejsze, że zmieściłam się w obiecanym Wam terminie - w końcu wiadomość o wygranej ma z założenia być dla kogoś z Was małym prezentem na Dzień Dziecka ;)

Nie przedłużając - peeling PAT&RUB zgarnia:



Bardzo, bardzo gratuluję! Skontaktuję się z Tobą mailowo.
Cieszę się, że los padł akurat na Luthienn, bo to fantastyczna dziewczyna, moja wierna Czytelniczka, a poza tym Luthienn pisała, że marzy jej się ten peeling. Jak widać - marzenia czasem się spełniają :)


Jeśli Wam się nie udało, nie zrażajcie się - już mam dla Was nagrodę na kolejne małe rozdanie, może tym razem szczęście się uśmiechnie :)

Pozdrawiam!


Podone posty:

19 komentarzy:

  1. Luthienn - Słonko - gratulacje Dzieciaku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Nie ma nic lepszego jak spełnione marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację :) Kasiu z niecierpliwością czekam na jakiś post o ssaniu oleju, o czym wspominałaś jakiś czas temu. Czy dało to pożądane efekty ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuziu, niestety ze względu na zabiegi chirurgiczne musiałam przerwać kurację, zanim zaobserwowałam inne efekty poza wybieleniem zębów :(

      Usuń
  4. no nie: c czemu znów nie ja? : c Gratulacje : *

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak się cieszę - mega prezent na Dzień Dziecka! :)))
    Dziękuję za miłe słowa, Tobie również się takie należą :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!! Dzieki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...