Wakacyjne drinki jako... lakiery do paznokci Orly! Mohito & Sex on the beach

58 Komentarzy
Nie jestem "alkoholowym smakoszem", ale orzeźwiające Mohito i słodki Sex on the beach należą do moich ulubionych drinków. Kojarzą mi się z ciepłymi letnimi miesiącami, z wakacyjnymi przygodami.

Ostatnio znalazłam wśród moich lakierów do paznokci dwie miniaturki Orly - Fresh oraz Retro Red. Ich kolory i wykończenia od razu skojarzyły mi się z ulubionymi letnimi drinkami. Sami zobaczcie, dlaczego!


Orly Fresh to intensywnie zielony, świeży odcień o żelowym wykończeniu. Kryje dobrze po dwóch warstwach, dobrze się rozprowadza. Ładnie lśni, nawet bez konieczności użycia topu.
Mi od razu skojarzył się z listkami mięty oraz kwaśną limonką w drinku Mohito. Jego błyszczące wykończenie przywodzi mi na myśl przezroczystość samego drinku i pływające w nim lśniące kostki lodu.









Drugi "drinkowy lakier" to Orly Retro Red. Jest retro w pełnym tego słowa znaczeniu - na paznokciach wygląda jak czerwień, która spłowiała od słońca, pozostawiając ładny, koralowy odcień. Po wyschnięciu lakier jest półmatowy, jakby pod wpływem lat utracił swój blask. Retro Red to po prostu intensywny koralowy lakier o półmatowym wykończeniu. Kryje po dwóch warstwach, ale rozprowadza się trochę gorzej niż Fresh.
Dlaczego skojarzył mi się z drinkiem Sex on the beach? Po pierwsze ze względu na kolor (kiedy rozmieszam słomką tego dwukolorowego drinka, otrzymuję napój właśnie w takim odcieniu), a po drugie- półmatowe wykończenie wygląda trochę jak szklanka zmrożona od zimnego drinka.






Fresh i Retro Red z pewnością zagoszczą jeszcze na moich paznokciach podczas nadchodzących wakacji. Spodobały mi się - nawet Fresh, choć nie przepadam za zielonym kolorem w takim wydaniu. Może to dzięki temu, że tak pozytywnie mi się kojarzy :)

Jak Wam się podobają?


Podone posty:

58 komentarzy:

  1. Mohito to i mój ulubiony drink :) Fresh wprawdzie mi go nie przypomina, ale kolor jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi początkowo zupełnie się nie spodobał, ale na paznokciach zrobił dobre wrażenie :)

      Usuń
  3. łooo Fresh jest bombowy! idealnie świeży i letni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi początkowo w ogóle się nie spodobał, ale wystarczyło raz pomalować nim paznokcie, by się do niego przekonać :)

      Usuń
  4. Retro Red chyba jest bardziej w moim guście niż ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przynajmniej Retro Red Ci się podoba :)

      Usuń
  5. Ten zielony jest śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to coś nowego, bo dotąd nie malowałam paznokci na takie kolory ;)

      Usuń
  6. uwielbiam Sex on the beach i Mohito :D
    narobiłaś mi ochoty na te drinki :D
    nie przepadam za zielenią na paznokciach, ale ta prezentuje się całkiem ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem rozpoczną się wakacje, letnie upały, więc nic nie stoi na przeszkodzie, by wybrać się na jakąś gorrrrącą imprezę i raczyć się tymi ulubionymi drinkami ;)

      Usuń
  7. zielonek świetny, ale i ten drugi niczego sobie, fajne wykończenie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobało - jeszcze nie miałam lakieru o takim wykończeniu :)

      Usuń
  8. Nie wiedzieć czemu nie przepadam za zielenią na paznokciach, za to koralek już jak najbardziej mojowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię zieleni na paznokciach, w ogóle nie lubię zieleni w innym wydaniu niż miętowy... Ale na upalne letnie dni Fresh jakoś mnie jednak przekonuje ;)

      Usuń
  9. zieleni nie lubię ale tym czerwonym bym nie pogardziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przynajmniej Retro Red wpadł Ci w oko ;)

      Usuń
  10. Piękne, ale retro bardziej mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zielony ciekawy. W zasadzie nie lubię takich kolorów, ale ostatnio u kogoś mi się bardzo podobny spodobał i jakoś tak zaczęłam po cichu spoglądać w jego stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, ja też długo się do niego przekonywałam - w buteleczce wydawał mi się nieciekawy, ale przekonałam się do niego już po pierwszej aplikacji na paznokcie :)

      Usuń
  12. Rzeczywiście ten pierwszy odcień kojarzy się nieco z drinkiem Mohito! Jedna zdecydowanie moim kolorem jest Retro Red. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma w sobie coś - kolor niby nie jest jakiś super oryginalny, ale to wykończenie... ;)

      Usuń
  13. Mając do wyboru jeden lakier z dwóch przez Ciebie prezentowanych na pewno skusiłabym się na zielony kolorek :) nie wiem co się ze mną dzieję, zmienia mi się gust i preferencje, zamiast stonowanych odcieni coraz częściej decyduję się na energetyzujące, a nawet neonowe barwy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, mamy lato, więc neonowe szalone kolory są jak najbardziej wskazane! ;)

      Usuń
  14. Fresh jest prześliczny! Typowo wakacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Będę nosić go na paznokciach tylko w lecie ;)

      Usuń
  15. Retro Red prezentuje się znakomicie :)
    W zieleni swoich paznokci nie widzę jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie lubię zielonego koloru na paznokciach czy w makijażu... ale Fresh jednak jakoś mnie do siebie przekonał ;)

      Usuń
  16. Kurde naztywa sa tak genialne ze spodziewalam sie czegos naprawde wow ;) A tu w sumie zwykle kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, cieszę się, że Cię zaciekawiłam tytułem notki :D

      Usuń
  17. łał super kolorki, najładniejszy zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zielony <3! Uwielbiam takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej za takimi neonami nie przepadam, ale ten ma w sobie coś ;)

      Usuń
  19. Retro Red jest super! Zielony też niczego sobie ale ten kolor do mnie absolutnie nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo się przed tą zielenią wzbraniałam, ale po nałożeniu na paznokcie totalnie mnie urzekła ;)

      Usuń
  20. Ale kolorki ;)) Bardzo polubiłam lakiery Orly, na targach capnęłam dwa piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie był to pierwszy kontakt z marką Orly. Wrażenia również pozytywne ;)

      Usuń
  21. Świetne kolory :) Retro Red cudowny <3!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...