Najlepsze w październiku

0 Komentarzy
Pomyślałam, że wprowadzę na bloga nową serię postów, w której będę Wam pokazywać najfajniejsze kosmetyki, gadżety, zakupy, wydarzenia z minionego miesiąca. Chcę jeszcze bardziej celebrować szczęśliwe chwile i nie zapominać o dobrych rzeczach, które mnie w życiu spotykają, a takie notki będą fajnym podsumowaniem i pamiątką dla mnie samej.



Najlepszy... lakier do paznokci
ORLY Color Blast LA Live
Szalona fuksja skutecznie poprawiała mi nastrój w jesienne dni. (RECENZJA)



Najlepszy... kosmetyk
FOREO Płyn do mycia twarzy na noc w formie jedwabistego żelu z pyłem meteorytowym
Używając go czułam się rozpieszczona. To ekskluzywny kosmetyk o cudnym zapachu i bardzo dobrym działaniu. (RECENZJA)



Najlepszy... gadżet do pielęgnacji
FOREO Issa
Nie będę Wam zdradzać zbyt wiele, bo niebawem pojawi się recenzja, ale... stosowanie tej sonicznej szczoteczki do zębów jest czystą przyjemnością!



Najlepszy... zapach
Yankee Candle Fireside Treats
Słodkie, jesienne, pyszne! (RECENZJA)



Najlepsze... jedzenie
Zupa dyniowa
Pożywna, niedroga, rozgrzewająca, prosta w przygotowaniu i do tego smaczna - czego chcieć więcej? (PRZEPIS)



Najlepiej... wydane pieniądze
wycieczka do Centrum Nauki Kopernik i Planetarium Niebo Kopernika
Super przygoda! Poczułam się znowu jak mała dziewczynka, która z ciekawością dziecka odkrywa tajemnice, jakie kryje przed nami świat. Przy okazji też udało mi się przejechać wreszcie warszawskim metrem, i to nawet dwoma liniami ;P




Najlepszy... dzień
30.10 - konferencja Dove, spotkanie z koleżankami po fachu i... wreszcie poznałam osobiście Basię, Siouxie, Subiektywną i Saurię! <3  Uściski dla Karoliny i Bogny z Atelier PR oraz dla wszystkich blogerek, z którymi spędziłam cudowny czas :*



Jaki był październik u Was? Co było w tym miesiącu najlepsze?


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...