**ZAKOŃCZONE** mini ROZDANIE z mini OPI w roli głównej

119 Komentarzy
Witajcie!

Pomyślałam, że za tak długą przerwę w blogowaniu należy się jakaś nagroda dla Czytelników. Wtedy przypomniałam sobie o mini-OPIkach, które kiedyś kupiłam z myślą o Was, potem totalnie o nich zapomniałam.

Czas na przeprosinowe mini-rozdanie.

Co jest nagrodą?
Zestaw 3 miniaturek lakierów OPI (nowiutkie, nieśmigane, kupione specjalnie dla Was):
- O.P.I. - Save Me (z kolekcji sygnowanej przez Nicki Minaj) 3,75ml
- O.P.I. - Kiss Me On My Tulips (z kolekcji holenderskiej) 3,75ml
- O.P.I. - Unfor-Greta-Bly Blue (z kolekcji niemieckiej) 3,75ml




Co musicie zrobić, aby wziąć udział?
Wypełnijcie poniższy formularz - kiedy wykonacie wszystkie konieczne do wzięcia udziału zadania, będziecie mogli przejść do zadań fakultatywnych. W razie problemów z aplikacją, piszcie w komentarzach lub na maila.

WAŻNE: Wasze odpowiedzi zapisują się automatycznie po każdym pytaniu, nie musicie klikać nic, by "wysłać ankietę" :)

a Rafflecopter giveaway

Ilość czasu, jaka Wam pozostała na zgłoszenie, pokazana jest w formularzu powyżej ;)
A poniżej banner konkursowy, który możecie dowolnie kopiować i udostępniać:




Podone posty:

119 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najbardziej lubię wykończenie kremowe, szczególnie w ciemnych kolorach - czerwień, granat, brąz, zgniła zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej lubię wykończenia kremowe, ale i metaliczne podbijają moje serce. mam sporą kolekcję lakierów nude i to takie najchętniej noszę na swoich dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam matowe wykończenia, a także ostatnio modne piaskowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. wystarczy obserwować czy to trzeba mieć w kręgach Twojego bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy obserwować, za dodanie do kręgów są punkty dodatkowe. Warunkiem koniecznym jest obserwowanie przez Sieć znajomych Google :)

      Usuń
    2. Uff, bo tych kregów na razie nie ogarniam, a obserwuję Cie już od Dove :)) ok, no to wypełniam formularz :)

      Usuń
    3. ok, chyba poszło xD
      nie wiem co to znaczy wykończenia,ale kolory to zależnie od pory roku - latem w rozdaniach chętniej bym walczyła o neonówki albo wesołe kolory,a zimą o ciemne,ale genialne odcienie np. zieleni, lekko połyskujące itp. :)

      Usuń
  5. nie mam ulubionego wykończenia. zdecydowanie najrzadziej wybieram perłowe, metaliczne, najczęściej sięgam po kremowe, do których dokładam brokaty i inne fikuśne topy. w ogóle nie kręcą mnie piaski. lubię gładką powierzchnię na paznokciach, dlatego nawet brokaty pokrywam zawsze bezbarwnym topem, co kończy się godzinami spędzonymi na zmywaniu wielu warstw emalii z paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po wciśnięciu "terms and conditions" nic mi się nie pokazuje. tak ma być? nie wiem jak wysłać ankietę. Kasia, pomóż gamoniowi!:)

      Usuń
    2. Ja też tego nie ogarniam:D

      Usuń
    3. Ankieta zapisuje się automatycznie, nic nie trzeba wciskać, by wysłać :)

      Usuń
    4. czyli, że masz już moją? super, dzięki za wyjaśnienie:)

      Usuń
    5. Tak :)
      Nie ma za co, od tego jestem ;)
      Powodzenia!

      Usuń
  6. Najbardziej lubię... wszystko. Do innego humoru pasuje mi inny lakier, lubię brokaty i matowe. Jedyne, czego nie lubię specjalnie to perłowe wykończenia, w wielu wypadkach wyglądają babciowato lub wsiowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej lubię kolory ziemi, zielenie, granaty, biały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubię kremowe lakiery, bez drobin, ale czasem urozmaicam mani brokatem :)
    Ulubione barwy to żółte i brzeskwiniowe pastele oraz wszelkiego rodzaju niebieskości :)
    P.S. Pomyliłam się i uzupełniłam "dodaj informację o rozdaniu w zakładce rozdaniowej"...

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak wysłać ten formularz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi na każde pytanie zapisują się automatycznie :)

      Usuń
  10. najbardziej lubię lakiery holograficzne, zwłaszcza czarne, ciemnozielone lub ciemnoniebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię matowe lakiery oraz proste zdobienia, których może spróbować nawet niedoświadczona osoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Czytając preferencje innych bloggerek widzę, że co kobieta to inny ulubiony rodzaj lakierów :)

      Usuń
  13. Ja najbardziej lubię kolorowe lakiery wykończone kremowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najbardziej lubię naturalne kolory na co dzień :) Nudziaki, beże :> A jeśli chodzi o wyjścia to tylko czerwień lub wisieńka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej uwielbiam czerwienie - niezawodne i ponadczasowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię matowe wykończenia, a nie znoszę brokatów. Co do kolorów, to zdecydowanie stawiam na niebieskości i kobiece czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej lubię wykończenia kremowe z fajnym, ale nienachalnym błyskiem.
    Kolory? Prawie wszystkie. Nie przepadam za brązami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba mój poprzedni komentarz się nie opublikował, ew. utknął w spamie.. Jeszcze raz zatem - oszalałam na punkcie piasków i lakierów Opi.. a piasków Opi to już w ogóle. Bardzo chętnie przygarnę te maluchy :D Piaski 4evah!

    OdpowiedzUsuń
  19. nietypowce :D kremy, GLITTERY!, jakieś fajne ukryte szimery :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię wszelkie wykończenia oprócz perłowych. Ostatnio moje serce zdobyły własnie piaski :D Co do kolorów to wolę raczej jasne odcienie, choć czasem lubie zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Done :)
    Jakie lakiery lubię? Ostatnio głównie pastelowe kolory, zaczynają mi się też podobać słynne piaski :)

    P.S. Nie odbierz tego źle, ale dla mnie to dziwny powód rozdania :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam kolory naturalne takie jak nude, beże, ecru, jasne brązy oraz mocniejsze róże i czerwone odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje kolory to czerwień, róże, brązy, ale latem też pastele.

    OdpowiedzUsuń
  24. pastele ! :) albo kolory świeżych owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej lubię róże i niebieskości, a w ogóle lubię lakiery z shimmerem, ale takie, w których shimmer jest zupełnie innego koloru niż baza, np. właśnie niebieski z różowym shimmerem :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej lubię wykończenie kremowe, choć podobają mi się również lakiery holo. Jeśli chodzi o kolory to najczęściej sięgam po czerwień, granat, czerń, butelkową zieleń, purpurę. Lubię też delikatniejsze odcienie, tzw.nude.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wszystkie wykończenia lakierów po za perłowymi. A co do kolorów to najbardziej lubię pastelowe oraz róże, niebieskości i fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej lubię lakiery z delikatnym shimmerem - pięknie błyszczą w słońcu :)

    Jeśli chodzi o kolory to najbardziej podobają mi się lakiery w odcieniach różu, czerwieni i beżu - są bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czerwienie, wszystkie odcienie fioletu, delikatne róże i pomarańcze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba najbardziej lubię kremowe lakiery w odcieniach beżu, różu i granatu :) Ale innymi też nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja najbardziej lubię matowe wykończenie oraz brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja najbardziej lubię matowe wykończenie oraz brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej lubię niebieskości, zielenie, wszelkie neony, lubię lakiery z drobinkami oraz piaski :D

    OdpowiedzUsuń
  34. najfajniej używa mi się pastelowych odcieni bez brokatu, drobinek, chociaż raz na jakiś czas brokatowym topem nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię wykończenia piaskowe i kremowe :) A kolory... Często noszę zielenie takie żywe, fiolety czy niebieskości. :) Nie lubię czarnych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej lubię lakiery z połyskującym wykończeniem, średnio czuję się w matach, bulionach czy piaskach. Kolory na pazurkach lubię chyba wszystkie, to zależy od nastroju i ubioru :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubie wykończenia kremowe, pastelowe i matowe latem. Jesienią i zimą brokaty, bordo, zielenie butelkowe, brązy, beże i odcienie szarego. I złoto. A wiosną noszę na paznokciach chyba wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba lubię wszystkie wykończenia po troszku. Zależy od tego na jaki mam w danym momencie humor. Poza tym nie do każdego koloru pasuje każde wykończenie. Był czas, że nie podobały mi się brokatowe lakiery, a teraz uwielbiam błyskotki. Ot, kobieta zmienną jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja lubię błyszczące wykończenia. Nie przekonuje mnie efekt matowych paznokci. Lubię też piaskowe lakiery i z zawartością drobinek brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja lubię wykończenia matowe lub piaskowe, a co do koloru to kocham miętuski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę, że każda lubi co innego :) Dla mnie najpiękniejsze są lakiery z shimmerem, jakimiś drobinkami, trochę metaliczne. Fajnie jak drobinki są innego koloru. A co do samych kolorów, to najlepsze są takie trochę nieokreślone, typu brudny fiolet, jakieś szaroburopomarańczowe blurple i tym podobne :) Jestem miłośniczką vampów, natomiast nie przepadam za wszechobecnymi piaskami, kawiorami, miętą, neonami i nudziakami. Ale lubię róż. Ot, chyba to niepopularne upodobania ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej lubię lakiery perłowe oraz kremowe w połączeniu z topperami typu glitter :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam matowe lakiery w ciemnych odcieniach lub połyskujące w kolorze cielistym. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubie lakiery kremowe, albo kremowe z lekkim shimmerem. Roze, fiolet, czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  45. Najbardziej podobają mi się lakiery o kolorach żywych a nawet neonowych, lubię jak paznokcie zwracają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  46. ja jako lakieroholiczka lubię wszystkie kolory i wykończenia...nooo.. może oprócz perły..ale czy ja wiem... :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię lakiery matowe, topy glitterowe oraz kryjące szybkoschnące :] Kolory: zieleń, niebieskości, granaty, fiolety, neony :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tak weszłam i moich odpowiedzi jakby nie było w formularzu.. :( wypełniłam jeszcze raz, mam nadzieję, że się nie powielą :(

      Usuń
  48. najbardziej lubię lakiery w odcieniach fioletu (byle nie perłowe) z wykończeniem kremowym, czarnym, białym lub srebrnym :D

    OdpowiedzUsuń
  49. lakiery uwielbiam wszystkie możliwe, nie mam ulubionego koloru czy też wykończenia (ważne żeby dobrze krył i był ładny) :)
    niestety w formularzu w okienku jako kto lubię na FB wkleiło mi się nie to, chciałam napisać Ewelina Wróbel, a wkleił mi się link do rozdania który kopiowałam na FB ^^ mam nadzieję, że to nie problem ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie ma problemu - ja będę pamiętać o tym przy sprawdzaniu :)

      Usuń
  50. Moim ulubionym wykończeniem jest glassfleck. :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam czerwone lakiery, a co za tym idzie błysk po postacią kremowego lakieru. Dla mnie to czysta elegancja, kiedy paznokcie są pokryte jakby taflą, błyszczące, zadbane, po prostu piękne. Jednobarwne, w odważnych kolorach prezentują się perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  52. lubię lakiery brokatowe i piaskowe a co kolorów to różne -najczęściej używam delikatnych perłowych -róż , beż ,szary

    OdpowiedzUsuń
  53. wykończenia zdecydowanie kremowe :) choć piaski również podbiły moje serce, kocham fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam mocne i nieokrzesane neony!! Lubie wyróżniać sie z tłumu tylko odważną kolorystyką paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  55. holo/benzyna albo wszelkiego rodzaju glittery ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Moim zdaniem najlepsze są kremowe, nie lubię żadnych pękających ani metalicznych itp. A kolory to wszelkie odcienie różu i czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Najbardziej lubię kremowe lakiery w oryginalnych odcieniach różu - dobrze też jeśli mają mega połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zdecydowanie kremowe wykończenie, a kolory czerwienie, intensywne róże, niebieskie oraz pastele, ale tylko dobrze kryjące!

    OdpowiedzUsuń
  59. przeprosiny przyjęte ;)))

    moje kolory to granaty, czerwienie i róże :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja lubię piaski, kremowe ale niektóre perły też :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj ja tam lubię wszystkie typy lakierów :P
    Mat czy połysk ?
    Ważne żeby lakier miał dobre krycie
    Ale jak bym miała wybierać to moc koloru by była na pierwszym planie :P

    OdpowiedzUsuń
  62. uwielbiam naturalne, kremowe wykonczenia.
    Moje ulubione kolory to wszelkiego rodzaju odcienie pastelowe, a gdy chcę zaszaleć-żywe odważne barwy, jak na przykład wściekły róż. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. najbardziej lubię wykończenia kremowe, bez żadnych shimmerów i brokatów :) najlepiej, żeby nie były matowe.
    a kolorki to różnie, choć przyznaję - najczęściej sięgam po te kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
  64. ach te formularze ;)
    jakoś przebrnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. ja z kolei nienawidzę wykończenia shimmerowego, lubię wykończenie kremowe i glitterowe w postaci różnego rodzaju topów :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam mini Opiki:)
    A wykonczenia w lakierach albo kremy, albo piaski no i wszelkie ciekawe brokatowe topy:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam słabość do nudziaków, ale ostatnimi czasy piaski przypadły mi do gustu-niestandardowe, bardziej trwałe. Jestem za! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Najbardziej kocham pudrowe lakiery :) choc ostatnio nalogowo wszystko traktuje moim mash-owym matowym cudem :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Najbardziej lubię złote, srebrne, lub jasne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłoszenie wysłane.
    ja lubię prawie każde wykończenie, oprócz perły, ale chyba jej miłośników jest niewielu :) bardzo lubię, kiedy mi się coś błyszczy na paznokciu, ale nie jest to chamski brokat. kremy są zawsze na czasie, szczególnie te mocno kryjące. kolory to bardzo indywidualna kwestia, ale ja dopasowywałabym je do zbliżającej się lub obecnej pory roku. dlatego strasznie podoba mi się powyższa trójka z wyjątkiem różu, który jest bardziej wiosenno-letni.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  71. wysłane. podaje tylko nazwę pod jaką lubię na fb- Magdalena Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  72. Lubię matowe wykończenia.
    Jeśli chodzi o kolory to stonowane np. beże bo one są idealne na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ostatnio gustuje w nudziakach. Gustuje w klasycznych kolorach na paznokciach, ale to nie znaczy nudnych. Uwielbiam czerwień, ale czymś złamaną, najchętniej maliną albo pomarańczką. Wszelkie pastele też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  74. moje ulubione wykończenia? Hmm. zdecydowanie brokatowe! Mimo że zmywanie ich to droga przez mękę, uwielbiam je. Mają swój urok, zawsze 'świecą' inaczej. Wszystko zależy od kąta padania i natężenia światła :)

    OdpowiedzUsuń
  75. uwielbiam wszelkiego rodzaju róże ! Wykończenie - wysoki połysk ! No i brokatowe oczywiście też bardzo lubię (sroka ze mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Najbardziej lubię lakiery kremowe lub z delikatnym shimmerem, szaleję też za wszelkimi brokatami :)
    Kolory lubię właściwie wszystkie, poza niebieskościami, czerwieniami i zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, zgłosiłam się, ale nie wiem dlaczego nie mogę dodać linku udostępnienia na Facebooku. Wyświetla mi się "Do this again tomorrow for more entries!". Wiesz o co chodzi i co mam z tym zrobić? Dodam, że próbuję już któryś raz :/

      Usuń
  77. witaj, ja najbardziej lubię kolory niebieskie (granat, modrak, morski), ale bardzo lubię też koralowy, krwistą czerwień :-)))) na to daję brokat, bo wtedy lakie dłużej trzyma:-))))

    OdpowiedzUsuń
  78. Uwielbiam lakiery brokatowe a także dla odmiany matowe, najlepiej brązowe lub czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Najbardziej na moich paznokciach lubię kolory pastelowe(oczywiście matowe) i uwielbiam kolor granatowy ale megalśniący! Granat na paznokciach wydaje mi się taki glamour :D Często też noszę na pazurkach ostry róż :)

    OdpowiedzUsuń
  81. ja uwielbiam wszystkie kolory, w zależności od humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Mi ostatnio podobają się wszystkie metaliczne lakiery... i oczywiście czarny mat-kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Uwielbiam pastele na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja uwielbiam lakiery kremowe i te metaliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Chyba nie wpisałam do końca adresu emaila - france_30@wp.pl. Podaje w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja uwielbiam neony na paznokciach, jaskrawe kolory, które już z daleka rzucają się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Najbardziej lubię wykończenia kremowe jednak i te ze skrzącymi drobinkami uwielbiam :) Co do odcieni... kocham zielenie, kobalt jak i klasyczne czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  88. najbardziej lubię czerwienie, błękity lub złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja uwielbiam wszelkie kolory lakierów, nie mam żadnych swoich typów :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Mnie zdecydowanie łatwiej powiedzieć, czego w lakierach nie lubię. Niestety nie przypadło mi do gustu wykończenie satynowe, czy jak kto woli półmat. Nie polubiłam się z nim i koniec. Nie da rady inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Wszelkie pastele na moich paznokciach goszczą najczęściej! Jeśli chodzi o wykończenia to najbardziej lubię maty ale czasem nachodzi nachodzi mnie ochota na całkowicie brokatowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Zawsze podobają mi się szałowe wykończenia, futerkowe i piaskowe, matowe i metaliczne, ale niestety tylko na czyichś paznokciach. U siebie tylko jednolity satynowy, lub błyszczący, ewentualnie mat. :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Najbardziej podobają mi się tzw lakierowe dziwaki, które są niespotykane na co dzień. Lakiery z schimmerami, metaliczne i tym podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  94. uwielbiam lakiery o intensywnych kolorach - czerwone, zielone, fioletowe, intensywnie błyszczące :)))))

    OdpowiedzUsuń
  95. najbardziej lubię wykończenie kremowe oraz metaliczne, a także brokatowe top coaty, z drugiej strony nie przepadam za lakierami o wykończeniu piaskowym i matowym:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Lubię wykończenia metaliczne w kolorkach najbardziej ostatnio nude i delikatne róże:)

    OdpowiedzUsuń
  97. podoba mi sie nowa moda na puchate i piaskowe ale nie lubie pekaczy

    OdpowiedzUsuń
  98. Obecnie najbardziej podobają mi się piaskowe lakiery w pastelowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Kiedy będą wyniki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...