Piękny Początek Tygodnia 19 + ostatnie przypomnienie o konkursie

15 Komentarzy
Kochani!

Nie wiem, czy to wiadomość pozytywna, czy też nie - jeszcze tylko do północy możecie przesyłać swoje zgłoszenia konkursowe! Aparat cyfrowy Samsung i dwa zestawy kosmetyków Dove czekają na nowych właścicieli. Szczegóły uzyskacie klikając w poniższy baner:


Pozostając w klimacie akcji "Nieśmiała kamera Dove" przygotowałam na dziś cytat, który może wyjaśnić pewne sprawy:




Pod tym cytatem podpisuję się rękami i nogami. To oczywiste, że nie zawsze wychodzimy na zdjęciach tak ładnie, jakbyśmy sobie tego życzyli. To jednak nie powód, by chować się przed obiektywem. Gwarantuję Wam, że o wiele bardziej będziecie zadowolone ze zdjęcia, na którym będziecie rozluźnione, spontaniczne i szczęśliwe, niż na takim, do którego zapozujecie sztywno i bez chęci na fotografowanie.
Poza tym trzeba pamiętać też o innej, istotnej kwestii - piękno jest w nas, niezależnie od tego, czy wyglądamy w danej chwili jak gwiazda z okładki czasopisma, czy jak szara myszka w dresie.

Chyba każdy z nas widział jakieś kompromitujące fotki gwiazd, zrobione, kiedy są bez makijażu, po imprezie, czy kiedy wyskoczą na zakupy do hipermarketu.
Podnosi to Waszą samoocenę choć trochę? ;)




Podone posty:

15 komentarzy:

  1. Sporo prawdy w przytoczonych słowach.
    Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny cytat
    jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny cytat.
    Ja juz wysłałam ale jakoś na wygraną nie liczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś! Nawiązując do przypomnienia o konkursie - znów Cię pomaltretuję. Ostatnio nie dochodzi mi połowa maili, więc muszę o to zapytać! Czy dostałaś którąś z moich wiadomości? xd I czy moja praca w ogóle się kwalifikuje jako zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja samoocena jest wysoka, odkąd patrzę na siebie oczami mojego Ukochanego :)
    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Światło faktycznie "robi" całe zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chyba nie mam zwykłego zdjęcia na którym wyszłabym normalnie;) bardzo wyrazistą mimikę mam;) ale w zasadzie to prawda co mówisz, bo te z wakacji są jeszcze do zniesienia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No toż - baa, od zarania dziejów powtarzam, że w odpowiednio złym świetle każdy może wyglądać gorzej. Sama najładniej wyglądam wtedy, gdy światło pada na moją twarz prostopadle - np tak, jak na mojej profilowej ikonce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie od dziś wiadomo że wyszukiwane hasła " Gwiazda XXXXXX bez makijażu/no makeup" cieszą się ogromną popularnością. No cóż, nie dziwne dlaczego :D
    Miło czasem zobaczyć, że ktoś przedstawiany wszem i wobec jako bez skazy ma na kacu podpuchnięte oczy, albo szarą skórę z toną przebarwień zakrywanych przez morza fluidów. Ah, takie piękne widoki!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny cytat! Każdy, a to KAŻDY wygląda czasem po prostu źle. Nic nie możemy z tym zrobić, jesteśmy tylko ludźmi i nie musimy przez 100% czasu wyglądać olśniewająco. W dodatku jak wspomniałaś, nie na każdym zdjęciu wyglądamy pięknie - a to zdarzy się zmrużyć oczy, a to zeza zrobić, a to wystawić język... :P Nie ma co się bać zdjęć, choćbyśmy na jakimś zdjęciu wyszli bardzo niekorzystnie - możemy być pewni, że każdy człowiek ma choć jedno takie zdjęcie. :P Także nie jesteśmy sami. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest w tym stwierdzeniu trochę prawdy :) Zresztą chyba każdy z nas ma w swojej "karierze" zdjęcia, których nikomu nie chciałby pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno natrafiłam na YT na ten filmik z kampanii dove - jest rewelacyjny ;-)
    Ja tam jak znajdę zdjęcie jakiejś gwiazdy nieumalowanej i w rozciągniętym dresie to cieszę się, że oni też tak jak my potrafią byc czasami niedoskonali ;-)
    http://projekt-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z większości swoich jakiś nieudanych zdjęć śmieję się później. Jest co wspominać, przecież nie wszystkie zdjęcia muszą być idealne ;) Choć na początku nie podobają mi się, o niee :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...