Piękny Początek Tygodnia 21

10 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Na ostatni tydzień przed wyjazdem zrobiłam sobie wolne od pracy, by mój odespać te 2 miesiące, podczas których spałam po 3-4 godziny na dobę i ogarnąć się trochę przed wyjazdem.
Jeśli śledzicie blogowy profil na Facebook'u, wiecie już, że w piątek lecę na grecką wyspę Zakynthos gdzie spędzę 7 dni. Na szczęście laptop jedzie ze mną, więc będę mieć stały i bezproblemowy dostęp do internetu (a przynajmniej taką mam nadzieję).

Sporo notek mam do nadrobienia, o wielu rzeczach chciałam Wam opowiedzieć. Nie wszystko na raz - na początek tradycyjny post poniedziałkowy - Piękny Początek Tygodnia. A jutro małe przeprosinowe rozdanie :)

Dziś przygotowałam dla Was cytat z jednej z moich ulubionych piosenek. Choć nie jestem wielką fanką Lady GaGi, tekst Born this way bardzo do mnie przemawia.


Nie ważne, czy jesteś monoteistą, politeistą, ateistą, czy może zakładasz, że stworzyła nas Matka Natura albo Latający Potwór Spaghetti (pastafarianie- przesyłam pozdrowienia!). Tekst piosenki mówi o tym, że jesteśmy, jacy jesteśmy i to jest naturalne. A skoro jest naturalne, to znaczy, że właśnie takie powinno być.
Lady GaGa dołączą do Christiny Aguilery na liście moich ulubionych piosenek o samoakceptacji :)


Rozumiem, że GaGi możecie nie lubić, możecie ją też uwielbiać - nie wnikam.
Ciekawi mnie jednak, jak odbieracie tekst tej piosenki?
Podobno jest hymnem osób homoseksualnych i transseksualnych, przez co oburzają się na nią różnego rodzaju grupy związane mocno z kościołem katolickim. Nie chcę wnikać tutaj w Wasze odczucia religijne, ale może kogoś oburza ten tekst? Ja osobiście nie widzę w nim nic, co kłóciłoby się z moimi przekonaniami, ale ja to ja - jeśli czytaliście "50 faktów o mnie" wiecie, że mam dość luźny stosunek do religii.
Czekam na Wasze opinie!


Podone posty:

10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za stylem bycia Lady gagi, ale ten utwór tez do mnie przemawia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajnie, też chętnie bym się wybrała do Grecji. Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego urlopu!
    Ja też nie mam nic do tzw. mniejszości seksualnych, choć jestem osobą wierzącą. Homofobia nie ma nic wspólnego z religią.
    Nie cierpię tych skrajnoprawicowych działaczy, oni są najgorsi. Dla takich ludzi nie mam tolerancji ;-)
    A co do teledysku Lady Gagi to najbardziej podoba mi się ten moment z Zombie Boyem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zwróciłam nigdy uwagi na tekst piosenki, lecz podoba mi się melodia :]

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie LG szkoda ze teraz nie ma jej tak duzo w mediach jak kiedys
    piosenke bardzooo lubie
    a u mnie pewne zmiany
    wrzucialam dzis pierwszy filmikna youtube
    jesli masz ochote zobaczyc-zapraszam+bedzie mi milo
    oczywiscie to debiut wiec z mocnym przymruzeniem oka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...