ShinyBox 07.2013 - na TAK czy na NIE?

34 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Kosmetyków z lipcowego pudełka Shiny używam już wystarczająco długo, by móc napisać o nich parę słów i ocenić, czy zawartość boxa przypadła mi do gustu.
Zaczynamy mój subiektywny ranking shinyboxowych kosmetyków lipcowych:



1. Uriage - Woda termalna
Coś idealnego na upały! Chłodzi, tonizuje, nawilża. Używałam jej jako tonik, a także jako mgiełkę do twarzy rozpylaną w ciągu dnia na makijaż. Co ważne - nie wpływała negatywnie na makeup. Ma świetny rozpylacz- dozuje wodę w formie delikatnej mgiełki, idealnie rozpylonej, nie lejącej się dużymi kroplami na twarz. Produkt genialny, na 100% kupię pełnowymiarowe opakowanie.






2. Uriage - Aquaprecis - Krem intensywnie nawilżający
Marka Uriage zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Krem okazał się dla mnie hitem. Ma leciutką, wręcz lotionową konsystencję, szybko się wchłania i nie tłuści cery, nadaje się nawet pod makijaż, a mimo to intensywnie nawilża. Rozważam zakup pełnowymiarowego opakowania, bo jestem bardzo zadowolona.






3. Wibo - Lakier do paznokci Extreme Nails
Jakość lakierów Wibo jest dyskusyjna - jedni je uwielbiają, inni nie znoszą. U mnie lakier sprawdził się nienajgorzej, wytrzymał bez uszczerbku 2 dni. Polubiłam go jednak bardzo za piękny kolor, idealny na lato. Takiego jeszcze nie miałam w swojej kolekcji :) 




4. L'Occitane - Werbena - Mleczko do ciała
Marka L'Occitane przestała mi się dobrze kojarzyć ze względu na ich nieprofesjonalny PR. Postanowiłam jednak wypróbować ich kosmetyki bez uprzedzeń i... balsam bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Cudowny, cytrynowy zapach, lekka konsystencja, szybkie wchłanianie się i idealne nawilżanie. Nie skuszę się jednak na pełnowymiarowe opakowanie, bo cena jest dla mnie stanowczo zbyt wysoka (95 zł za 250ml).








5. Wibo - Cień do powiek z jedwabiem
Tak się złożyło, że otrzymałam cienie, które w ogóle nie pasują mi kolorystycznie. Makijaż wykonałam tylko w celu sprawdzenia ich pigmentacji. Spodziewałam się jedynie delikatnej "mgiełki koloru", a tymczasem okazało się, że pigmentacja wcale nie jest taka zła! Cienie ładnie opalizują, są niezłej jakości jak na taką półkę cenową. Niestety kolory dla mnie nietrafione.




Cienie nałożone z bazą i bez właściwie nie różnią się od siebie pigmentacją.




6. Grashka - Baza pod cienie i do ust
Ciekawy kosmetyk, dobrze spełniający swoje zadanie w kwestii wspomagania trwałości cieni. Nie zauważyłam, by wpłynął znacząco na trwałość szminki (może to dlatego, że ja co chwilę coś piję, więc żadna szminka nie chce utrzymywać się u mnie zbyt długo). Baza ta nie różni się jednak pod względem właściwości od mojej ulubionej Lumene. Lumene ma jednak bardziej higieniczne opakowanie, więc nie czuję się skuszona do zmiany mojego favu w tej kategorii.



Baza pomaziana paluchem ;)




7. Grashka - Perłowy cień do powiek
Średniej jakości, średnio napigmentowany. Nie pogardzę nim jednak, ponieważ kolor brązowy zawsze znajdzie u mnie zastosowanie (lubię makijaże w odcieniach beżu i brązu), jednak nie będzie moim ulubieńcem.







8. L'Occitane - Werbena - Żel pod prysznic
Nie polubiłam go - ma bardzo lejącą konsystencję, słabiutko się pieni, przez co spada jego wydajność. Na plus zaliczam fakt, że pięknie pachnie, dobrze oczyszcza i nie podrażnia skóry, ale od żelu za 59zł za 250ml spodziewałabym się czegoś więcej. Poza tym zwróćcie uwagę na skład- SLES na drugim miejscu... Jakbym chciała sobie kupić żel z tym detergentem na początku składu, to wybrałabym się do drogerii i kupiła Isanę za 3zł, a nie L'Occitane za prawie 60zł... Moim zdaniem zdecydowanie najgorszy kosmetyk w tym pudełeczku!







Pudełko oceniam jako 50:50 - część kosmetyków okazała się strzałem w 10, część niestety niewypałem.
Cieszę się jednak, że mogłam je wypróbować i poznać wreszcie Uriage, które mnie tak ciekawiło.

Co Wy sądzicie na temat lipcowego ShinyBoxa?




Podone posty:

34 komentarze:

  1. Wszystkie dziewczyny chyba chwaliły tą wodę termalną Uriage :) No i tylko to mi się spodobało z lipcowego boxa w sumie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pełnowymiarową wodę termalną i dzięki niej jakoś przeżyłam upały w pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woda termalna, kosmetyki Werbenowe Loccitane i Graszka mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciemna wydaje sie być ta baza z graszki :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z chęcią bym wypróbowała tę wodę termalną :)
    Uważam też, że L'Occitane ma zdecydowanie zawyżone ceny. Tak naprawdę nie wiem kto to kupuje. Jak dla mnie są to produkty przeciętne, które takiej samej jakości kupimy w drogerii za niecałe 10 zł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba najlepsza z tego pudełka jest woda termalna :D Ja do tej pory nie byłam zainteresowana takim "gadżetem" i zawsze myślałam, że tylko rozmaże makijaż, ale po tylu pozytywnych recenzjach muszę się na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, te wibo w takich pudełkach to dla mnie było zaskoczenie. Ale Uriage :D Sama zbieram jak głupia na krem Xemose, od dermatolog dostałam próbkę i chcę, chcę, chcę! Wyobrażam sobie więc Twoje zadowolenie z ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woda termalna mi się podoba, ale boję się, że po spryskaniu nią twarzy, świeciłabym się jeszcze bardziej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki Uriage, więc pewnie ucieszyłabym się, gdybym zamówiła Shinybox. Wody termalnej nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie wobo w pudełku troche smieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się zapowiada ten kremik z Uriage :D

    OdpowiedzUsuń
  12. niektóre kosmetyki całkiem fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co miesiąc przyjeżdża do mnie GB cały czas waham się nad zakupem SB. Co miesiąc czekam na zawartość, ale jeszcze nie powaliła mnie na tyle, żeby go zamówić. Niby GB i SB mają być luksusowymi kosmetykami do przetestowania, a czasem luksusowej to jest ale samo opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokochalam wode Uriage od pierwszego uzycia. To moje odkrcie lata :)
    Rzeczywiscie bardzo ladny kolor tego lakieru Wibo!
    L'occitane rozczarowalo mnie tym, ze kreuja sie na naturalna marke, a tak naprawde w ich skladach sporo takich niespodzianek, nie tylko SLSy, ale rowniez silikony itp...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten sam kolor lakieru ;) Lubię lakiery z Wibo w tych buteleczkach bi są w miarę dobrej jakości i nieźle się trzymają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozytywnie zaskoczyły mnie te cienie z Wibo, chyba się skuszę na taka paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Woda to produkt jak najbardziej dla mnie,podoba mi się również kolor lakierku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od paru tygodni pokochałam wodę termalną Avene, ale Uriage też mam ochotę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem tej wody termalnej i kremu nawilżającego :) może i ja wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko z Uriage byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie woda termalna i lakier to chyba najlepsze rzeczy w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Również uwielbiam wodę Uriage :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pudełeczko i jego zawartość jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam z tej serii niebieski lakier z Wibo i go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie wypróbowałabym tą wodę, bo nigdy jeszcze nie używałam takiego typu produktu

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje wygranej ..:) więcej informacji pod linkiem
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/2013/08/wynika-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  27. w sumie nie jest źle.ale i tak zawartość daleeeko odbiega od tego, co shinny obiecywał na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. już wiem co miałam kupić, a zapomniałam.. Uriage! :/ ehh

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie miałam shiny boxa ale moim zdanie zawartość tego pudełka była bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy też odczuwasz słony posmak wody Uriage? Miałam jedno opakowanie, ale chyba nie skuszę się na razie na kolejne, właśnie ze względu na ten smaczek...

    OdpowiedzUsuń
  31. pielęgnacja idealna, a kolorówka mi nie odpowiadała, bo wszystko w nieodpowiednim kolorze;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...