Jeszcze czyściej! FOREO Płyny do mycia twarzy na dzień i na noc

0 Komentarzy
Ponad rok temu opowiadałam Wam o szczoteczce sonicznej FOREO LUNA mini (kto nie pamięta, odsyłam TUTAJ). Od tego czasu szczoteczka nie kurzyła się na półce - stosowałam ją prawie codziennie i nie zmieniłam mojego bardzo dobrego zdania o niej. Uwielbiam Lunę i nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacyjnej rutyny bez sonicznego oczyszczania.
Luna ma jednak pewną maleńką wadę - nie z każdym żelem oczyszczającym współpracuje. Nie wolno aplikować na Lunę środków zawierających alkohol, benzynę czy aceton, a także używać jej z produktami, które w składzie mają glinkę, silikony lub drobinki peelingujące. Marka Foreo rozwiązała jednak ten problem, wprowadzając na rynek własne żele myjące, specjalne przystosowane do szczoteczek sonicznych Luna. FOREO Płyn do mycia twarz na dzień na bazie jogurtu oraz FOREO Płyn do mycia twarzy na noc w formie jedwabistego żelu - to główni bohaterowie dzisiejszej notki. Zapraszam do lektury!



W ofercie FOREO znajdziemy trzy żele:
Płyn do mycia twarzy na dzień na bazie jogurtu
Płyn do mycia twarzy na noc w formie jedwabistego żelu
Oczyszczający płyn do mycia twarzy for MEN - Rewitalizujący żel do codziennego użytku



Są to żele dedykowane do szczoteczek sonicznych Luna (aktywacja T-SONIC zmienia konsystencję płynu, stymuluje składniki aktywne, by lepiej wniknęły w skórę i zadziałały jeszcze skuteczniej), ale można stosować je z powodzeniem nawet jeśli nie macie szczoteczki sonicznej. Sprawdziłam to i rzeczywiście dobrze oczyszczają nawet wtedy, gdy aplikuje się je dłońmi, choć ze szczoteczką to inna bajka ;)



Wszystkie trzy żele FOREO posiadają w 95% naturalne składy, w których nie znajdziemy silikonów, alkoholu, SLS, parabenów, oleju mineralnego, glikolu propylenowego ani 2-Fenoksyetanolu. Są za to między innymi naturalne oleje i ekstrakty, a w żelu na noc także puder z meteorytu - składnik jeszcze bardziej ekskluzywny niż złoto i diamenty, wykorzystywany w kosmetologii dopiero od niedawna.

płyn na dzień

płyn na noc


Kiedy dowiedziałam się, że FOREO wprowadza do oferty żele do twarzy, wiedziałam, że będą to produkty tak niezwykłe i oryginalne jak ich szczoteczki, wyróżniające się na tle innych tego typu kosmetyków. Intuicja mnie nie zawiodła, są to rzeczywiście płyny zupełnie inne w konsystencji, użyciu i działaniu niż te, które stosowałam do tej pory.



Płyn do mycia na dzień na bazie jogurtu naprawdę przypomina wyglądem i konsystencją jogurt brzoskwiniowy albo jakiś lekki, rzadki krem. Pachnie owocowo-kremowo, bardzo przyjemnie i nienachalnie.





W nazwie płynu na noc pojawiło się sformułowanie "jedwabisty żel" i rzeczywiście dobrze opisuje to formę kosmetyku. Jest gęstszy niż płyn na dzień, bardziej tłusty, czuć, że w większej mierze bazuje na olejach, dzięki czemu skuteczniej radzi sobie z zanieczyszczeniami całego dnia, resztkami kosmetyków, bardzo dobrze pielęgnuje skórę. Ma niebieskawo-szary, półprzezroczysty kolor z perłowym blaskiem. Widać w nim też małe, niebieskie drobinki. I tu pojawia się pytanie - po co drobinki, skoro do szczoteczek Luna nie można używać żelu peelingującego? Producent wie co robi, bo nie są to drobinki typowo peelingujące - bardzo szybko się rozpuszczają, uwalniając substancje aktywne. Oczarowuje mnie zapach tego żelu - przypomina mi trochę perfumy Next Define przełamane jakąś delikatną, mydlaną nutą. Cudowny!




Płyny FOREO zamknięte są w eleganckich i higienicznych opakowaniach air-less. Aplikuje się je na suchą skórę, a następnie masuje wilgotną szczoteczką Luna. Nie tworzą gęstej piany jak inne żele - pod wpływem wody i sonicznych wibracji zamieniają się w emulsje, które oczyszczają skuteczne, ale równocześnie bardzo, bardzo łagodnie. Po myciu płynami FOREO skóra jest miękka, gładka, bardzo przyjemna w dotyku. Żel na dzień dodatkowo witalizuje, pobudza i przygotowuje skórę na wyzwania dnia, natomiast żel na noc lepiej radzi sobie z resztkami makijażu, delikatnie natłuszcza, koi.



Płyny FOREO dostępne są w perfumeriach Douglas w cenie 124,90zł za płyn na dzień, 149,90zł za płyn na noc i 124,90zł za płyn dla mężczyzn. Wszystkie mają pojemność po 100ml i są naprawdę bardzo, bardzo wydajne.



Jeśli szukacie ekskluzywnych kosmetyków do mycia, które rozpieszczą cerę i sprawią, że będzie jeszcze czystsza, to przyjrzyjcie się bliżej płynom FOREO. Ja się w nich zakochałam :)





Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...