ShinyBox Miss Autumn listopad 2015 - czy to rzeczywiście najlepszy zestaw na jesień?

0 Komentarzy
shinybox miss autumn

Listopadowy ShinyBox był reklamowany jako "najlepszy zestaw na jesień". Czy jego zawartość rzeczywiście zachwyca? Czy wpisuje się w jesienne potrzeby naszej skóry? Sami zobaczcie i oceńcie :)


enklare allforyou serum
ENKLARE Regenerujące serum AllForYou
Przyznaję, że z tego produktu cieszę się najbardziej. Jest to pełnowymiarowe serum, które ma idealnie sprawdzić się w odświeżaniu, regenerowaniu i pobudzaniu skóry. Oparte jest na naturalnych składnikach, pozbawione zbędnych substancji konserwujących, dlatego należy trzymać je w lodówce. Aplikacja takiego chłodnego serum będzie przyjemnym ukojeniem dla skóry po całym dniu. Już nie mogę się doczekać wypróbowania serum!

norel dr wilsz mandelic acid krem rozjaśniająco-wygładzający
NOREL Dr Wilsz Mandelic Acid Krem rozjaśniająco-wygładzający z kwasem migdałowym
Z tej miniaturki też się ucieszyłam, bo jesień to najlepszy czas na kwasy, a skóra mieszana i trądzikowa to najlepsze dla kwasów pole do popisu ;) Mam nadzieję, że miniaturka pozwoli mi ocenić, czy jest to wystarczająco silny dla mnie produkt (ostatnio testuję miniaturkę kremu Bandi z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami i niestety efektów brak).

delia good foot krem do stóp
DELIA Good Food Krem do stóp - regulator potliwości
O stopach przypominam sobie późną wiosną, gdy zbliża się sezon "sandałkowy". Jesienią i zimą trochę je zaniedbuję... Krem Delia będzie mi przypominał o tym, że nawet w chłodne dni stopy wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Zobaczymy, jak się sprawdzi w nawilżaniu suchej skóry i regulacji potliwości.

Enklare mydło naturalne
ENKLARE Mydło naturalne
Naturalne mydełko zawsze spoko - zużywam spore ilości takich kostek, więc ucieszyłam się z niego. Szkoda tylko, że trafiła mi się wersja malinowa - na jesień i zimę wolałabym coś korzennego, miodowego albo orzechowego.

AA Oil Essence Kremowy żel do mycia ciała Orchid
AA Oil Essence Kremowy żel do mycia ciała
Znam kosmetyki AA z serii Oil Essence - są ok, ale bez szału. Takie miniaturki przydadzą mi się na jakiś wyjazd, ale szczerze mówiąc chyba bardziej cieszyłabym się z jednego, ale pełnowymiarowego produktu. Wolałabym dostawać próbki czy miniaturki jakiś drogich produktów, których wypróbowanie byłoby ryzykowne (zapewne też tak macie, że szkoda Wam wydać jakąś większą sumę bez przekonania, że kosmetyk będzie dla Was dobry), a AA nie jest na tyle drogą marką, by nie było mnie stać na jej wypróbowanie ;)

AA Oil Essence Multi balsam do pielęgnacji ciała Orchid
AA Oil Essence Multi balsam do pielęgnacji ciała Orchid

AA Oil Essence Serum do rąk aktywnie regenerujące
AA Oil Essence Serum do rąk aktywnie regenerujące

ShinyBox postawił tym razem wyłącznie na pielęgnację - i w sumie racja, bo późną jesienią, gdy temperatura coraz częściej spada poniżej zera i zaczyna się sezon grzewczy, naszej skórze potrzeba duuużo nawilżenia i regeneracji. Fajnie, że pojawił się krem z kwasami. Nie jest to może najlepsze pudełko tego roku, ale też nie najgorsze - do paru rzeczy mogłabym się przyczepić (wolałabym inny zapach mydełka i jedno pełnowymiarowe opakowanie AA, zamiast trzech miniaturek), ale za to bardzo ucieszyło mnie serum Enklare, w którym pokładam spore nadzieje - obym się nie zawiodła!

A Wy co sądzicie?


ShinyBox listopad 2015



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...