Jesień z ORLY Color Blast - elegancki granat Urban Style

0 Komentarzy
Ostatnio mam nastrój na bardzo ciemne odcienie na paznokciach. Taki manicure wygląda elegancko, pasuje do prawie każdej stylizacji i prezentuje się dobrze nawet na krótkich paznokciach. Jednym z moich ulubieńców spośród ciemnych lakierów jest Urban Style z jesiennej kolekcji ORLY Color Blast - DTLA inspirowanej dzielnicą biznesową Downtown Los Angeles. Pokazywałam Wam już inny odcień z tej kolekcji - szaloną fuksję LA Live, dziś jednak czas na coś grzeczniejszego.




Urban Style to ciemny granat. Ma ciekawe wykończenie - jakby żelowe, ale jest równocześnie mocno napigmentowany. Do pełnego krycia wymaga dwóch warstw. Po wyschnięciu ładnie błyszczy nawet bez lakieru nawierzchniowego, choć ja z reguły sięgam po jakiś top, by przyspieszyć wysychanie i przedłużyć trwałość manicure. Utrwalony top coatem Urban Style trzyma się u mnie bez problemu 4-5 dni.





Jeśli Urban Style spodobał Wam się tak jak mi, możecie kupić go na stronie colorblast.pl za 29,90zł lub za 52zł w duecie z fuksją LA Live, którą też Wam szczerze polecam.

I jak oceniacie Urban Style - ładny czy nie?





Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...