Wspomnienie weekendu - spotkanie blogerek w Krakowie, miłe niedzielne popołudnie

0 Komentarzy
Dzień za dniem ucieka, już jest środa, a ja jeszcze nie opowiedziałam Wam, co robiłam w weekend. Trzeba to jak najszybciej nadrobić, bo te dwa wolne dni minęły mi naprawdę przyjemnie, a ja uwielbiam dzielić się z Wami tym co fajne ;)




W sobotę wzięłam udział w przemiłym spotkaniu blogerek w Krakowie, organizowanym przez Magdę i Anitę. Spotkałam znajome twarze (Kasię, Dominikę i Aldonę), ale poznałam też nowe sympatyczne osoby (Kornelię :*, Agnieszkę, Magdę, Kasię, Karolinę i Asię). Gościłyśmy w greckiej tawernie Hellada, gdzie na spokojnie mogłyśmy poplotkować, a także zjeść greckie przysmaki - większość (ja też) wybrała Spanakopitakia - pierożki z ciasta phyllo nadziewane serem feta i szpinakiem, podane z sosem tzatziki. Pychota! Możecie zobaczyć je na jednym z poniższych zdjęć.
















Rozmowom, ploteczkom, śmiechom nie było końca.
Organizatorki zaskoczyły nas też prezentami od sponsorów, wśród których znalazły się takie super rzeczy jak krem z kozim mlekiem Sanbios, szampon z glinką rhassoul od Maroko Sklep, pierwszy w mojej kolekcji biały lakier od Paese i wiele, wiele innych.
Sponsorami prezentów dla osób biorących udział w spotkaniu byli: Maroko Produkt, Joko, Paese, Make-Up Trendy, Kosmetyki Skarb Matki, Cederroth, Sanbios, Felicea, Farmapol, Elfa Pharm, Diamond Cosmetics, Sanavita, La Bellavita, VitWoman, Over Group, Revitacell, Eveline, Szafa.pl, Kosmetykstyl, Beerfingers, Mistic, Henkel, Revitalash, Essence.




Po ekscytującej sobocie przyszedł czas na relaksującą niedzielę. Spędziłam ją z moim narzeczonym, grając w kolejną planszówkę (Gnaj do celu w PRL-u, kupiona w Lidlu za 25zł - nawet niezła) i oglądając film. Wybraliśmy coś lekkiego - ekranizację powieści Johna Greena "Papierowe miasta". Choć wątek wkraczania w dorosłość został w amerykańskich filmach przewałkowany setki razy, ogląda się to naprawdę przyjemnie.



A Wy co robiliście w ubiegły weekend i jakie macie plany na ten nadchodzący? Ja na pewno zawitam na krakowskie Targi i Kongres LNE & spa :)



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...