GlossyBox maj 2012

24 Komentarzy
Witajcie kochani!
Ależ dziś mam cudowny dzień- nic tak nie poprawia humoru jak kosmetyczne pudełko z taką zawartością :)
Nie będę się już rozpisywać nad zasadami działania GB, nad wyższością GlossyBox nad KissBox, tylko pokażę Wam, co znalazłam w środku pudrowo-różowego pudełeczka.





Rene Furterer - Suchy szampon do włosów Naturia (75ml)

Dermika - zmysłowy peeling kwiatowy do ciała z serii Passione Body (50ml)

Avene - Płyn micelarny do oczyszczania i demakijażu skóry wrażliwej (50ml)

Lierac -Rozświetlający krem multiwitaminowy Mesolift Creme (10ml)

L'Occitane - Krem do rąk z masłem shea (10ml)

L'Occitane - Krem do stóp z masłem shea (10ml)

Jest to trzeci z kolei box tej firmy w Polsce. Moim zdaniem trzymają poziom. Ja jestem zadowolona i w kolejnych miesiącach mam zamiar kontynuować subskrypcję.
Większość kosmetyków z majowego boxa postanowiłam zachomikować na dnie szafki pomimo mojej ogromnej ochoty ich wypróbowania. Skąd pomysł na taką torturę? Prawdopodobnie na początku września czeka mnie podróż samolotem, więc miniaturki kosmetyków będą moim wybawieniem, bo czarno widzę zmieszczenie się w limicie 25kg...

Dajcie znać, jak Wam się podoba zawartość boxa i czy same jesteście subskrybentkami, czy raczej nie kręci Was taka zabawa?
Pozdrawiam :*


Podone posty:

24 komentarze:

  1. Zawartość bardzo fajna :) Postarali się! Chociaż faktycznie stawiają typowo na pielęgnacje. Ostatnio ten strzał z pomadkami był może nieudany, bo dużo osób narzekało na kolory szminek... Może wolą nie ryzykować? ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość super!
    Mam pytanie ;) Jak stać się posiadaczką takie pudełeczka.? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie myslałam nad subskrybcją (ypcją?) ale ja lubie sama wymyślac co chce, niż dostac z automatu coś, co nie zawsze może mi pasowac. Kuszą posty na blogach dziewczyn, które sie zdecydowały, ale ja sie nadal boje za bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. No kosmetyki rewelacja,a oczy mi się swiecą do L'OCCITANA kremu do rąk ;)) ojojojoj Ty to jestes ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem do rąk wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem świetny box :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna zawartość! Na prawdę super! Czekam na wrażenia ze stosowania Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrozumiałam ;D
    Fajne i może kiedyś się skuszę ;) Dzięki za odpwiedź ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem tego kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też zastanawiam się nad zamówieniem, choć akurat ten majowy zestaw jest dla mnie ciut za bardzo pielęgnacyjny, szkoda, że jakiś dobrych perfum nie dali :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawartosc tego boxa jest swietna

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki bardzo ciekawe,fajnie wyglądają te kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa micelka:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie bardzo przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana koniecznie daj znać jak zrobicie te pychotki o których mi pisałaś.
    Miałam głupie wrażenie że miałaś wcześniej inna notkę o glossy. Ech... Efekt placebo może. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płyn micelarny Avene - miałam kiedyś sporą próbkę i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Postarali się, zdecydowanie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się bardzo podoba. Zawartość jest co raz lepsza. Mam nadzieję, że dorównamy niebawem zagranicznym Glossyboxom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem już jest lepiej niż we francuskim ;) a już na pewno jeśli chodzi o obsługę klienta :)

      Usuń
  19. Mam ten peeling kwiatowy do ciała Dermika Passione body. Bardzo ekskluzywny kosmetyk. Jak cała linia Pssione body. Peeling super oczyszcza skórę nadając jej gładkości. Ma delikatny zapach i peeling tym kosmetykiem jest czystą przyjemnością. Mam też krem antycellulitowy z tej serii i stosuje po oczyszczaniu skóry peelingiem. Efekt niesamowity. Skóra jest gładka, jędrna, czysta i pachnąca, do tego fantastycznie delikatna w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za ten komentarz, muszę zwrócić uwagę na krem antycellulitowy Dermiki. Do tej pory (nie wiedzieć właściwie czemu) kosmetyki tej marki nie przyciągały mojego wzroku. Choć tak samo jak Ty byłam bardzo zadowolona z tego peelingu kwiatowego - rzeczywiście dobrze peelingował, a do tego pięknie pachniał :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...