Wejściówki na Kongres LNE w Krakowie & półproduktowy haul

14 Komentarzy
Hej kochane!
Przychodzę do Was z ciekawą informacją! W najbliższy weekend (12-13 maja) w Krakowie odbędzie się niesamowite wydarzenie- Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE & SPA.
Część targowa będzie otwarta dla wszystkich, jednak aby dostać się na wykłady, konferencje i panele dyskusyjne, konieczna jest specjalna wejściówka.
Bardzo ubolewałam nad tym faktem, bo chętnie przeszłabym się na kilka wykładów czy dyskusji, zwłaszcza, że Kongres odbywa się w moim mieście, więc mam niedaleko. Wzięłam jednak udział w konkursie na portalu Uroda.com i wygrałam wejściówkę :) Cieszę się z tego jak dziecko.
Oczywiście po weekendzie spodziewajcie się relacji z Targów i Kongresu.

Zdjęcie ze strony www.miastokobiet.pl

Ale to nie koniec wieści:
Uprzejmie donoszę, że na fanpage Aroma Derm na Facebooku same możecie wygrać dla siebie wejściówkę na ten Kongres. Tak więc jeśli któraś z Was będzie w ten weekend w Krakowie i miałaby ochotę się wybrać, zachęcam do powalczenia o wejściówkę.
Klikajcie w obrazek poniżej, a przeniesie Was w odpowiednie miejsce:



Dziś chciałam Wam również pokazać moje nabytki półproduktowe. Jest ich całkiem sporo, bo mam zamiar odpimpowywać nimi przeróżne gotowe kosmetyki, ale też łączyć z hydrolatami w mgiełki do twarzy i włosów. Oto, co kupiłam w Beauty Ever (swoją drogą polecam sklep- świetne ceny, przesyłka błyskawiczna! w niedzielę wieczorem zamówiłam, w poniedziałek wpłata się zaksięgowała, we wtorek paczka już była u mnie. I w dodatku dostałam gratis).


Trzy psikające pojemniczki

Hydrolat z dzikiej malwy

Hydrolat nagietkowy

Hydrolat lawendowy

Mleczan sodu





Ekstrakt z dzikiej róży

Betaina

Mocznik

D-panthenol

Beta-glukan - to był mój gratis od firmy :)

Masło shea

Ekstrakt z jagód acai

Nanolipidy

Hair Growth Deleyer - osłabia włoski :)

Ściskam! :*
... i kicham na pożegnanie. Jakaś alergia mnie dopadła :(


Podone posty:

14 komentarzy:

  1. ale fajne rzeczy. zdrówko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jakie kosmetyki będziesz z nich robić,więc niecierpliwie czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo półproduktów :)
    Daj znać jak się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiłaś mnie tymi zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, pozazdrościć *_*
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Ci tych targów :)
    czekam na notkę o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duuuuże zakupy :)
    Ja się nadal boję półproduktów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ,że Kraków tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Same smakołyki zamówiłaś, ja również ostatnio zrobiłam "małe" zakupy naturalne czekam na paczki i jutro jedno awizo odbieram ;)
    szkoda, że targii te tak daleko

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudowne polprodukty!! lece na ich strone bo jej nie znalam, do tej pory zamawialam tylko z ZSK i BU

    OdpowiedzUsuń
  11. super!!! blog jest genialny;) bd wpadać oczywiście;)




    +obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam dziewczyny, które potrafią same robić sobie wszelkie mazidła! Brawo! Tylko pamiętaj, żeby później prezentować swoje wynalazki! ;)
    Mogłabyś coś więcej powiedzieć o "tym czymś" osłabiającym włoski? ;>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. jej, zazdroszczę Ci, że potrafisz tworzyć! : ) ciekawa jestem, co z tego wyjdzie : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...