Listu nie pisała, a prezenty dostała

113 Komentarzy
Witam Was ciepło!

Dziś zobaczycie dowody na to, że Kasia była naprawdę bardzo grzeczna przez cały rok.
Na jakiej podstawie można wysnuć taki wniosek?
W tym roku św. Mikołaj uznał, że zasłużyłam na więcej niż jeden prezent. Wciela się ten Mikołaj w różne osoby i podsyła mi jeszcze przed 6 grudnia różne cudowności.

Źródło zdjęcia: www.tumblr.com

Pierwszy taki prezent mogliście zobaczyć TUTAJ - wtedy w rolę św. Mikołaja wcieliła się Marti i podarowała mi pudło kosmetycznych cudowności:



W ostatnich dniach Mikołaj odwiedził mnie jeszcze trzy razy, przynosząc różne cudowności. Oto i one!

Tutaj prezent od Mikołaja - Jagody (MuStories)
Ogromna paczka! A w niej same cudowności- między innymi moja ukochana kula do kąpieli Tso Moriri, mydełko (serduszkowe!), cudownie pachnący krem do ciała Farmona, lakiery do zdobień i dziwaczne, ale bardzo praktyczne klapki do pedicure :)
Dziękuję, MuStories! :*

Jeśli Astor, to wiadomo od kogo - od Ambasadorki Piękna Astor - Trustmyself!
Lakiery mają bardzo ciekawe kolory, maskara mnie intryguje... Zobaczymy, jak się spisze :)Dziękuję, Trust! :*
 


Paleta cieni do powiek Sleek Storm przyjechała do mnie z drogerii Cocolita. Dostałam ją dzięki Idalii, która zorganizowała na blogu rozdanie, w którym można było zgarnąć dowolnie wybrany kosmetyk marki Sleek. Ja wybrałam właśnie paletę Storm. Jak sądzicie- dobry wybór?
Podziękowania dla Idalii i drogerii Cocolita :*



Ostatnio wiele dziewczyn zamieszcza na blogach swoje listy do Mikołaja. Ja nie muszę tego robić- moje Mikołaje chyba czytają w moich myślach, dając mi tak niesamowite prezenty :)

Źródło zdjęcia: www.tumblr.com



Jak tam Wasz Mikołaj- już Was odwiedził czy dopiero na niego czekacie? Może macie jakieś przecieki informacji co do tego, czego możecie spodziewać się w paczce od Mikusia?
Pochwalcie się :)








Podone posty:

113 komentarzy:

  1. także marzę o storm, au naturel mam jedynie w swoim posiadaniu ;-) ale tych prezentów masz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory miałam tylko Oh So Special :) Paletki Sleeka są tak cudowne, że aż nie wiadomo, na którą się zdecydować, kiedy trzeba wybrać tylko jedną ;)

      Usuń
  2. U mnie już lista spełnia się od listopada :) i warto takie tworzyć, bo dzięki temu mam TO, co chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Łatwiej wtedy ogarnąć to, co się naprawdę chce mieć, a nie tylko to, co się chce mieć w chwilowej zachciance ;) Można też podsunąć dyskretnie taką listę rodzince, by wiedziała, co kupić na różne okazje :)

      Usuń
  3. Co wyniki z rozdań to widziałam Twój nick szczęściaro, gratulacje tylu wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz szczęście, u mnie się nic nie zapowiada od mikołaja ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty... Nawet rózgi się nie spodziewasz? ;)

      Usuń
  5. Nooo to naprawdę musiałaś być grzeczną dziewczynką :> Pięknie prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że byłam grzeczna :D Jakże mogłoby być inaczej ;P

      Usuń
  6. EXTRA, super, gratuluję :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę, zwłaszcza paletki sleeka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow rzeczywiście musiałaś być bardzo grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta paletka ze Sleek'a chyba podoba mi się najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się wymalować jakiś makijaż przy jej pomocy i pochwalić się na blogu :)

      Usuń
  10. No Mikołaj bogaty u cb Kasiu :) paletka świetna, reszta zresztą też :) Mikołąju również takie cuda poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz Kochana ładny list do Mikołaja napisać, zostawić na parapecie- moi rodzice mówili, że to zawsze działa ;P

      Usuń
  11. Fajnie, bardzo, też uważam że Mikołaj widzi i czyta w naszych myślach :)
    Ja miałam też przedmikołajowe prezenty, na razie siedzę i czekam :) Na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to się doczekałaś Mikołaja, widziałam wczoraj w nocy notkę ;)

      Usuń
  12. musiałaś być baaaaardzo grzeczna :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne prezenty :) do mnie Mikołaj przyjdzie dopiero w święta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc pewnie czekasz na niego z utęsknieniem :)

      Usuń
  14. Ja dziś napisałam list do Mikołaja w imieniu bąbla ;) Do innego nie mam się co zabierać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, jednak Mikołaj o Tobie nie zapomniał i pokierował maszyną losującą u Brain ;)

      Usuń
  15. pewnie przekupiłaś Mikołaja pysznymi ciastkami, że zostawił Ci tyle prezentów :P przyznaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, przyznaję się- zrobiłam mu ciasteczka, wsypałam do nich środek usypiający i kiedy Mikuś spał w moim fotelu, ja opróżniłam mu cały worek z prezentami ;P

      Usuń
  16. Mam Storm i bardzo ją lubię, niech Ci dobrze służy ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Storm to chyba taka paleta, której nie da się nie lubić- jest bardzo uniwersalna :)

      Usuń
  17. Katarzyno ty dobry dzieciaku jak Ty to robisz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po prostu anielsko grzeczna- w tym tkwi sekret :D

      Usuń
  18. Miki zaszalał w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, chyba kryzys ekonomiczny go nie dosięgnął ;P

      Usuń
  19. :) widać byłaś bardzo grzeczna w tym roku:) mikołaj a raczej mikołajki:P się postarały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaha, słusznie zauważyłaś- to były prawdziwe Mikołajki :D

      Usuń
  20. Dostałaś "Buche de Noel"! Fajnie!
    Ja niedobra byłam i nie dostałam... ;/

    BTW. Śmiać mi się chce teraz z "Buche", bo na moim blogu w słowach kluczowych,które sprowadziły tam ludzi znalazłam hasło "Da Bucha z Lucha" ;-)))) Teraz mam ochotę tak to nazywać. ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umarłam :D

      Też właśnie "da Busza" chcę kupić :)

      Usuń
    2. Hahahaha, ludzie mają niezłe teksty xD Da Bucha z Lucha mnie powaliło na łopatki xD Ja na ten kosmetyk mówię po prostu Busz ;P a że mojego psa też czasem nazywamy Busz (skrót od Buszmena, bo Olis czasami zachowuje się właśnie jak buszmen), to teraz pies został mianowany Buszem de Noelem ;P

      Usuń
  21. Oj kochana, ależ Ty musisz być grzeczna :) No ale nie dziwię się wcale Twoim wszystkim Mikołajkom :) Czekamy na relacje z użytkowania! A co do storma myślę, że dobrze wybrałaś - paleta ma bardzo fajnie połączone kolory, nie widziałam jej nigdy u siebie, muszę spojrzeć przy przypływie gotówki.
    Ja w tym roku tylko tak po części napisałam list do Mikołaja i w większości będą to niespodzianki od pomocników Mikołaja rodzinkowych, czyli z Polski, a od mojego osobistego Mikołaja zażyczyłam sobie coś droższego, czyli Kindle, więc też listy nie było :)
    Za to muszę sobie zrobić taką do samej siebie, na co oszczędzać po nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, bardzo fajny prezent sobie wybrałaś od Mikołaja :) Koniecznie daj znać, jak się będzie Kindle sprawował :)
      A co do listy- chyba też taką sobie stworzę. Zawsze to pozwala jakoś wyklarować swoje kosmetyczne oszczędnościowe priorytety ;)

      Usuń
  22. coś mi się zdaje, że dla mnie Mikuś nie będzie taki łaskawy, cudności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak... Jeśli byłaś grzeczna w tym roku ;)

      Usuń
  23. O, też mam ten tusz Astor :)
    Bardzo ładna ta paletka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się spisuje Astor? Nie mogę się doczekać, kiedy go wypróbuję, ale jeszcze nie chcę otwierać, bo mam w użyciu już 2 maskary :/

      Usuń
  24. Jak ja Ci zazdroszczę takich Mikołajów :D Do mnie dzisiaj przyszedł Firmoowy Mikołaj i przyniósł okulary ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, Firmoowy też fajny! Piękny model sobie wybrałaś :)

      Usuń
  25. Ajj to ja widocznie byłam niegrzeczna :D ta paleta z wszystkich dostępnych palet sleek podoba mi sie najbardziej. Zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam, że potrafisz zdecydować, który Sleek najładniejszy- ja miałam z tym duży problem, bo po prostu podobają mi się prawie wszystkie ;P

      Usuń
  26. Masz ogromne szczęście do rozdań :) gratulację

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdraszczam :> Grzeczne dziewczę, to & prezenty piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, gdyby taka zależność naprawdę w życiu istniała, to kobiety nie popełniałyby przestępstw, tylko pławiły się w luksusie :D

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. To chyba moje drugie... tfu, czwarte imię ;P (bo na chrzcie dostałam dwa, na bierzmowaniu trzecie... więc to już jest czwarte ;P)

      Usuń
  29. Ohoho faktycznie musiałaś być bardzo grzeczna:)

    OdpowiedzUsuń
  30. No Mikołaj poszalał widać, że byłaś grzeczna:)

    OdpowiedzUsuń
  31. musiałaś być bardzo bardzo grzeczna :]

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłaś bardzo grzeczna! Wspaniałe mikołajkowe prezenty:) Ja czekam na Mikołaja:)
    Pozdrawiam ciepło w tę białą, śniegową aurę... wiem, że nie cieszysz się śniegiem, ale w końcu grudzień, przetrwaj to, proszę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kayah, chyba nie mam innego wyjścia- niestety nie mogę zapaść w sen zimowy, choć- uwierz mi- nie raz już próbowałam :D
      Ale dobrze, że Ty jesteś tak entuzjastycznie nastawiona do zimy- przez ten komentarz aż przeszło na mnie trochę Twojego entuzjazmu :)

      Usuń
  33. Sympatycznie :)
    Storm super, chyba sobie go dopiszę do muszmieciów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zaobserwowałam po pierwszych testach- Storm jest bardzo uniwersalny, chyba rzeczywiście warto go mieć :)

      Usuń
  34. No, proszę, jaka grzeczna była.

    Ja to chyba klapsa dostanę.
    Czy tam rózgę.

    OdpowiedzUsuń
  35. ale super, niesamowita paczka od MArti !!! :)) Mnie też już Mikołaj odwiedził, ale szczerze mówiąc Sama uwielbiam nim być :))) Kupowanie prezentów najbliższym to coś wspaniałego, prawda ?!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, zgadzam się z Tobą w zupełności! Też uwielbiam kupować prezenty dla innych :)

      Usuń
  36. Musiałaś być grzeczna w ostatnim roku, wspaniałe prezenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie Mikołajki to ja rozumiem.;P Prezent od Marti jest cudowny...ah, się rozmarzyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. no no no! mikolaj wynagrodzil Cie niesamowicie, same piekne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę ;)
    Ja mam tylko kilka prezentów od mikołaja, ale o tym 6-tego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie poczytam, co Ty dostałaś od Mikołaja :)

      Usuń
  40. Jajj, ale cudowności <3 Cieszę się, że paletka doszła, teraz czekam na kasiowe mejkapiki :D:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś zmalować i żeby to coś zmalowane było warte pokazania ;)

      Usuń
  41. A wiesz że MIkołaj ma listę tylko niegrzecznych dziewczynek :)
    nie no paczki megaaa..MACa zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mówisz? Kurcze, to w takim razie ja musiałam być bardzo niegrzeczna ;)
      MAC jest cudowny- już go wypróbowałam :)

      Usuń
  42. Ty to dopiero masz ostatnio szczęście w rozdaniach i konkursach :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba byłaś wyjątkowo grzeczna w tym roku ;)
    Podoba mi się ta paleta cieni ze sleeka :-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jestem grzeczna, tylko nie zawsze Mikołaj to doceniał ;P

      Usuń
  44. No to faktycznie grzeczna musiałaś być :) Szóstego jeszcze nie ma a tu TYYYLE prezentów! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. jesteś ogromną szczęściarą! :)

    moim zdaniem paletka sleeka bardzo do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sądzisz? Bardzo mi miło :) W takim razie podwójnie się cieszę, że ją sobie wybrałam :)

      Usuń
  46. ile cudności!
    masz teraz co testować:D

    OdpowiedzUsuń
  47. podzziel się posiłkiem Kachna :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba muszę zacząć być grzeczna, to może i do mnie zajrzy Mikołaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też dostałam super paczkę, zgadnij od kogo ;D!

    OdpowiedzUsuń
  50. jejku, dziewczyno, Ty musisz być oazą spokoju, grzeczności! :D haha

    zazdroszczę Ci prezentów, zwłaszcza paletki... świetne kolory.

    ja sama teraz lecę odpakować swoją paczuszkę od Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się, Tamit, co tam dostałaś :) Pewnie też byłaś grzeczna :)

      Usuń
  51. Oj, musiałaś być grzeczna w tym roku :-)!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ty to masz szczęście z tymi wygranymi :) Potem stale w komentarzach Cię ''obgadujemy'', że znowu wygrałaś i jesteś szczęściarą! Super :) Sama też swego czasu miałam takie szczęście i też wszyscy komentowali, że znowu ja ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może Twoje szczęście, Bello, przeszło na mnie? Moje pewnie na kogoś innego też niebawem przejdzie. Pytanie tylko, na kogo ;>

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...