Modne, energiczne, organiczne - Bio Logical prosto z Monoi Tiara

52 Komentarzy
Witajcie!

Dziś jestem totalnie styrana, miałam bardzo ciężki dzień w pracy. Pracuję na 120% moich możliwości, bo sytuacja tego wymaga, niestety potem wracam do domu z energią poniżej zera. Co najgorsze (albo i najlepsze, patrząc z perspektywy finansów) praca zapowiada się aż do końca sierpnia. Z tym że nie wiem, jak ją połączę na tak długi czas z drugą pracą i jeszcze z koniecznością napisania około 50 stron pracy magisterskiej...

W każdym razie dzisiejszy dzień zaliczyć mogę do bardzo udanych. A to za sprawą paczuchy, którą znalazłam na moim biurku po przyjściu do domu. Od razu domyśliłam się, co w niej siedzi ;)

Kilka dni temu napisał do mnie Pan Piotr z firmy Monoi Tiara z propozycją współpracy. Monoi Tiara jest dystrybutorem takich marek kosmetycznych jak Bio Logical, Go&Home, #SPORTis czy Like Oranges (sprzedawanych w takich sklepach jak na przykład Cedrynek, Biolander czy Archipelag Piękna). Sami również prowadzą sklep internetowy oraz stacjonarny w Cieszynie. W ich ofercie dostępne są same naturalne, organiczne cuda.


Zgodziłam się na współpracę, gdyż uwielbiam kosmetyki naturalne, poza tym z przyjemnością będę promować na swoim blogu sklep oferujący klientom tak fajny asortyment.
Ujęło mnie również to, że proponując mi współpracę, Pan Piotr poświęcił czas i energię na zapoznanie się z moimi kosmetycznymi potrzebami i preferencjami - to się chwali!

W paczuszce od Monoi Tiara znalazłam My Morning Detox Bio Logical - czyli lekki krem na dzień z serii delikatnej do cery normalnej i mieszanej.





Jego zadaniem będzie nawilżenie, wygładzenie, zmatowienie i detoksykacja skóry, a także ochrona przed zanieczyszczeniami z miejskiego, okropnego powietrza ;)


Jesteście ciekawi, jak sprawdzi się to organiczne cudo?
Przyznam, że ja bardzo :)
Jutro zaczynam testy, za jakiś czas napiszę parę słów o tym kosmetyku.











Pozdrawiam! :*


Podone posty:

52 komentarze:

  1. Zazdroszczę i paczki i, wbrew temu co piszesz, pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca w dzisiejszych czasach rzeczywiście może być powodem do zazdrości, sama boleśnie się przekonuję, że ciężko znaleźć jakąś sensowną dorywczą i w miarę dobrze (dobrze = żeby się opłacało w ogóle z domu wychodzić) płatną pracę na wakacje. Ale uwierz mi, że kiedy wychodzę po 10 godzinach styrana jak wół, to uczucie radości z pracy gdzieś ulatuje :D

      Usuń
  2. Niech Ci dobrze służy :)
    Będę wypatrywała recenzji.
    Za jakiś czas, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja na pewno się pojawi :) Już teraz mogę powiedzieć, że jeśli masz cerę skłonną do nadmiernego wydzielania sebum, to ten krem powinien Cię zainteresować :)

      Usuń
  3. oooo pierwsze słyszę... ciekawe ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to również pierwszy kontakt z tą firmą.

      Usuń
  4. nono gratuluję współpracy, miła niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam firmy, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, czy będzie warte poznania :D Po pierwszych testach wydaje mi się, że tak :)

      Usuń
  6. Już czytałam o tych kosmetykach gdzieś, jestem bardzo ciekawa, jak krem się u Ciebie sprawdzi :)
    Podoba mi się oprawa graficzna całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) Ale zobaczymy, jak na dłuższą metę spisze się ten kremik.

      Usuń
  7. Miłego testowania! Z chęcią przeczytam Twoje opinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie :) Kosmetyk bardzo intrygujący!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem nim zaciekawiona - tym bardziej po pierwszej aplikacji, kiedy okazało się, że ma strasznie rzadką konsystencję ;)

      Usuń
  9. interesujące :) jestem ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niebawem tą ciekawość zaspokoić :)

      Usuń
  10. Jestem bardzo ciekawa jak ten krem sie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią poczytam :) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje współpracy i czekam na recenzję :) nie słyszałam wcześniej o tym kosmetyku, ani o marce więc chętnie dowiem się czegoś więcej.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to również będzie pierwsze spotkanie z marką. Ciekawe, jak wypadnie :)

      Usuń
  13. czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niebawem napisać recenzję - najpierw oczywiście solidnie przetestuję :)

      Usuń
  14. Wypróbowałabym, jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz cerę skłonną do przetłuszczania się, to byłabyś z niego zadowolona :)

      Usuń
  15. Bardzo jestem ciekawa rezultatow :) Bo kremik wyglada interesujaco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest interesujący - ma bardzo specyficzną, lejącą konsystencję... Ale o tym napiszę w notce z recenzją :)

      Usuń
  16. Widziałam kosmetyki tej marki w Biolanderze, też wzbudziły moją ciekawość, między innymi ten krem, czekam na opinię, chętnie wypróbuję na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniczko, postaram się zaspokoić Twoją ciekawość :)

      Usuń
  17. zapowiada się ciekawie. "tested on frenchies, not animals"- dobre;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez by go przetestowala bo godny uwagi wg mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wszystko co ekologiczne jest godne uwagi i zawsze mnie kusi :D

      Usuń
  19. Ciekawa współpraca,osobiście nie miałam okazji wypróbowac tych kosmetyków,a sądzę,że zasługują na to:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonamy się ;) Pierwsze wrażenia są pozytywne, tyle mogę zdradzić ;)

      Usuń
  20. Mocno mnie zaciekawiłaś, czy krem na filtr UV?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem postaram się tą ciekawość zaspokoić :)

      Usuń
  22. Ja miałam okazję przetestować krem do rąk z firmy Bio logical :) Jestem bardzo zadowolona! :) Miłego testowania produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fleurr, cieszę się, że krem przypadł Ci do gustu. Mam nadzieję, że kremy do twarzy też robią takie fajne :)

      Usuń
  23. Ciekawe co wyniknie z tej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...