The Summer To-Do List

0 Komentarzy
Chcesz mieć fantastyczne wakacje?
To proste!
Spraw, by były fantastyczne!

Taki jest mój plan na tegoroczne lato - sprawić, by było fantastyczne, zrobić wszystkie te rzeczy, które zawsze chciałam i zobaczyć te miejsca, do których mnie ciągnęło. Teraz wreszcie mam obok siebie kogoś, kto tak samo jak ja ma apetyt na życie, dlatego wiem, że to będą wspaniałe wakacje, inne niż dotychczas, pełne przygód i szalonych tripów. W końcu nigdy już nie będę taka młoda jak teraz ;)


Moją listę podzieliłam na dwie części, bo planów wyjazdowych mam szczególnie dużo.





Mam nadzieję, że moje wakacyjne plany zainspirują Was do tego, by wykorzystywać każdą chwilę tego cudownego lata i by czerpać pozytywną energię z każdego promienia słońca.
Niech to lato będzie fantastyczne!


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...