KONKURS: Każdy ma w sobie coś z dziecka

0 Komentarzy


Ktoś mi kiedyś powiedział:
"Ludzie nie dlatego przestają się bawić, że się starzeją, lecz starzeją się, bo się przestają bawić."
M. Twain
Dlatego z okazji Dnia Dziecka zapraszam Was do zabawy, w której czeka nagroda - mała świeczka A Child's Wish Yankee Candle!
Co musicie zrobić? Wystarczy w dowolny sposób udostępnić ten post (na dole posta znajdziecie ikonki, które pozwolą łatwo i szybko wrzucić posta na dowolny portal społecznościowy) i... pokazać mi, że wciąż macie w sobie coś z dziecka. Możecie opowiedzieć o jakimś wspomnieniu z dzieciństwa (śmiesznym, wzruszającym lub po prostu ciekawym) lub pokazać mi jakieś urocze, zabawne zdjęcie z Waszego dzieciństwa. Ja wybiorę odpowiedź, która najbardziej mnie wzruszy/rozśmieszy lub po prostu taką, przy której wykrzyknę: "ojej, ja też taka byłam, też tak robiłam" ;)
Do dzieła!
I uwaga!!! Możecie zgłaszać się tyle razy, ile tylko chcecie! Za każdym jednak razem wymagane jest nowe udostępnienie i oczywiście inna historia/zdjęcie :)
Zabawa trwa dwa tygodnie (do 14.06).

W komentarzu wpisz:
Udostępniam: (link)
Jako dziecko: (opowieść lub zdjęcie)
Jeśli jesteś obserwatorem bloga lub fanem na Facebooku/Instagramie, daj znać - wezmę to pod uwagę.
Jeśli chcesz, zostaw jakiś kontakt do siebie - dam znać, jeśli wygrasz.


Na dobry początek sama pokażę Wam kilka moich zdjęć z dzieciństwa. Przyznacie, że niezła pyza ze mnie była ;)







Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...