WYNIKI rozdania i konkursu

0 Komentarzy


Witajcie Kochani!
Wybaczcie mi tę małą obsuwę w podaniu wyników - po kilku mega intensywnych i pozytywnych dniach mój organizm chyba trochę się przeforsował i dopadło mnie przeziębienie. Od leków na przeziębienie jestem non stop śpiąca i przesypiam chyba z 20 godzin na dobę. Mam jednak nadzieję, że jutro, najpóźniej pojutrze wrócę do mojego nowego, aktywnego trybu życia :)

Nie przedłużając... rozdanie z beGLOSSY wygrywa Pani Bogusława Kołodziej.
Gratuluję i proszę o kontakt przez wiadomość na Facebooku lub na blogowego maila.


A konkurs z okazji Dnia Dziecka zwycięża... Nottoserious Blog!
Rozbawiły mnie psikusy, które płatałaś rodzince. Sama byłam takim trochę aniołkiem z różkami - pamiętam, jak chowałam się w przedpokoju za kurtkami i przyprawiałam rodziców o zawał, wynurzając się nagle zza ubrań. Do tej pory lubię psocić :P
Poza tym zakochałam się w zdjęciu, które dołączyłaś do zgłoszenia - artystyczny portret!
Gratuluję, za chwilę napiszę do Ciebie maila.


Dziękuję wszystkim za udział w konkursie i rozdaniu. Kolejne atrakcje są w planach, także zachęcam do zaglądania tutaj i na Facebooka.


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...