ShinyBox czerwiec 2012

30 Komentarzy
Wybaczcie kochani, że od wczoraj tak monotematycznie, ale cóż poradzić. Dziś trafiło do mnie pierwsze pudełeczko ShinyBox!
Jestem pod ogromnym wrażeniem- kiedy parę miesięcy temu portal SB startował, niektórzy wróżyli, że to jedno wielkie oszustwo i nikt nigdy nie zobaczy od nich żadnych kosmetyków. Stało się jednak zupełnie inaczej- teraz, kiedy trzymam w rękach pierwsze pudełeczko, jestem pewna, że nie zostałam oszukana.
Tym bardziej, że jego zawartość bardzo przypadła mi do gustu.

Co prawda na stronie ekipa ShinyBox kusiła nas obietnicą współpracy z takimi markami jak Guerlain, Dior czy Yves Saint Laurent, jednak na to chyba trzeba przymknąć oko. Jak pisała jedna z moich czytelniczek- to, że planują nawiązać współpracę z takimi markami, nie znaczy, że naprawdę ją nawiążą.
Tak czy inaczej- zawartość pudełka nie jest może aż tak ekskluzywna, jednak dostajemy to wszystko zupełnie za darmo, więc ja nie narzekam.

Pudełeczko wykonane trochę mniej starannie niż np GlossyBox, ale i tak bardzo ładne.
Dodatkowo opakowane było w jeszcze jedno tekturowe pudełko i w foliową kopertę firmy kurierskiej.



Zawartość prezentuje się super. Całe pudełko było mega ciężkie ;)
Jedynie styropianowe chipsy wyglądają mało profesjonalnie. Ale przynajmniej dobrze chronią, bo kosmetyki dotarły do mnie w całości.


BIODERMA - Płyn micelarny do czyszczenia i demakijażu skóry wrażliwej
Bardzo lubię micele, tego jeszcze nie miałam i z miłą chęcią go wypróbuję i porównam z Bourjois i Avene (którego miniaturkę mam z GlossyBoxa).
Miniaturka - 20ml

Rimmel - połyskujący błyszczyk do ust Vinyl Stars
Kolor nie mój i ta ilość drobinek też nie w moim stylu. Poza tym błyszczyków mam dostatek. Tak więc ten powędruje prawdopodobnie w czyjeś dobre ręce ;)
Produkt pełnowymiarowy

Pharmatheiss Cosmetics - Granatapfel ujędrniający krem do twarzy na dzień
Kolejny kremik przeciwzmarszczkowy... Tego chyba jednak nie oddam mojej mamie i sama z chęcią wypróbuję na moich pierwszych zmarszczkach mimicznych ;)
Miniaturka- 15ml

Biogena Pharma - multiwitaminowa odżywka do paznokci
To jest to, czego mi było trzeba! Miałam zamiar kupić Eveline, ale dopiero po skończeniu kuracji Merz Special. Teraz jednak z chęcią wypróbuję tą odżywkę. Wygląda obiecująco.
Produkt pełnowymiarowy
 

L'Oreal - szampon przedłużający trwałość koloru
No i to jest prawdziwe cudeńko- słyszałam, że jest naprawdę fajny. Poza tym jego cena mówi sama za siebie- ponad 30zł za 250ml to niemało moim zdaniem. Szkoda tylko, że zawiera SLS. Z chęcią podaruję go mamie, bo ja nie farbuję włosów i nie używam szamponów z SLS.
Produkt pełnowymiarowy


I jak wrażenia kochani?

Dziwi mnie jednak to, że nie ma możliwości wykupienia sobie takiego pudełeczka- można go zamówić jedynie za punkty.
Jeśli nie macie jeszcze konta na ShinyBox, a pierwsze pudełeczko przekonało Was, że warto się tam zarejestrować, oto link:



Piszcie, czy Wy również dostaliście dziś tą kosmetyczną niespodziankę? Jak Wam podoba się pomysł tych kosmetycznych pudełek za punkty?


Podone posty:

30 komentarzy:

  1. teraz żałuję, że się nie zarejestrowałam i nie puściłam linka gdzieś dalej, ale byłam przekonana że nic z tego nie będzie ;)
    płyn micelarny przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego- firma chyba planuje kolejne pudełeczka, więc zawsze możesz próbować zbierać punkty na kolejne boxy :)

      Usuń
    2. ja taak samo myślałam, ze to jakiś fake ;D

      Usuń
  2. nie orzumiem jak sie zamawia takiepudeleczko... a skad sie bierze te punkty w ogole :) ?


    zawartosc mi sie podoba, ale tendencje czesto za znizkowe...

    najchetniej z calego opakowania zpaoznalabym sie z odzywka do paznokci oraz z kremem, a wlasciwie z ta marka bo przeciwzmarszczkowego mi nie potrzeba jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkty dostaje się za zaproszenie znajomych do zarejestrowania się :)

      Usuń
    2. poczytalam wlasnie na ich stronie. jej nie mam tylu znajomych :D

      Usuń
  3. to ta sama firma co glossy? bo czcionka karteczki info jest identyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kochana, wyrzuciłam sobie tą kopertę, na której był nadawca :( Ale rzeczywiście podobna karteczka...

      Usuń
    2. identyczna prawie, jeśli to nie ta sama firma to: toż to plagiat ;)

      Usuń
  4. no całkiem ciekawa zawartość:) szamponik bym z chęcią przygarnęła:D

    OdpowiedzUsuń
  5. supppper :) Nie żałuje,że się zarejestrowałam i czekam na swoje pudełeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no to jest nadzieja na przyszłość bo ja dopiero zbieram punkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też otrzymałam dziś swoje pudełeczko, ale byłam troszeczkę rozczarowana ponieważ zachęcano markami z wyższych półek, ale generalnie nie jest źle, tym bardziej, że pudełko jest za zachęcanie nowych osób a nie za kaskę.

    OdpowiedzUsuń
  8. No ale Ci zazdroszczę! :((( Gdzie tam, do mnie jeszcze nic nie doszło...:/ i dupa, bo już wiem co jest w środku :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jak na razie nie zakładałam sobie tam konta i teraz żałuję, bo te kosmetyki są naprawdę fajne, szczególnie odżywka do paznokci i błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chce!!!! Super! Ten szampon stosowałam, uwielbiam go! Pozostałe nie są mi znane, ale wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba sie postaram i zdobede troszke tych punktów, bo jak widac, fajne kosmetyki :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam , że to oszustwo , a tu łaaaaał , trzy produkty pełnowymiarowe ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  13. nie taki zły ten zestaw, w sumie, to bym była z wszystkiego zadowolona, oprócz błyszczyka ;)
    chociaż mało luksusowe te kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne pudełeczko :) oj a mi zabrakło jedyne 10 punktow :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam , że z tą stroną to jakieś żarty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi ostatnio przyszedłmail, że moje konto zaostało usunięte, haha

    OdpowiedzUsuń
  17. wow bardzo fajna zawartość kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa to co miesiąc trzeba zdobyć te punkty ?? No szkoda że tak późno się dowiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wysilili się za bardzo,jak na pierwszą paczkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez nie uzbieralam wystarczającą ilość punktow,ale wiecie jakoś ciężko mi się tam porusza na ich stronce ,jak się zaloguję.

    OdpowiedzUsuń
  21. brat mi pisał, że przyszła wczoraj do mnie paczka kurierem, już się domyślam co to ;]
    Po blogach widzę, że w każdym ShinyBoxie jest to samo, trochę szkoda, bo miały być dostosowywane do indywidualnych potrzeb.
    ale i tak nie mogę się doczekać, gdy złapię już w łapki moje pudełko! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne kosmetyki ciekawi mnie ta odżywka...:) widzę że Blogerki zwariowały na ich punkcie no cóż :D coś nowego! Daj znać jak działa odżywka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...