Wyniki OPIkowego rozdania

19 Komentarzy
Witajcie kochani!

Uffff, wreszcie są! Wyniki OPIkowego losowania, które trwało aż miesiąc.
Jeśli jeszcze raz zrobię tak długie rozdanie, to kopnijcie mnie w 4 litery. Sama nie mogłam się doczekać wyników i byłam zła na siebie, że zdecydowałam się na taki długi czas trwania.

Ok, coby nie przedłużać.
Wyniki rozdania na facebooku już są. Gdyby ktoś nie wiedział, główną nagrodę zgarnęła Natalia Kieca, a dodatkową nagrodę niespodziankę wylosowałam dla Justyny Frączek.
Zdjęcia z losowania możecie podpatrzeć TUTAJ.

Jednoosobowa westowa komisja losująca.

Natalia zgarnęła dla siebie BRĄZOWEGO OPIka. Dla dwóch zwyciężczyń blogowych do podziału pozostała więc czerwień i pękający błękit.
Kto będzie miał pierwszeństwo w wyborze koloru?


Kubekczekolady! Gratuluję serdecznie :)

Ze zwyciężczynią skontaktuję się mailowo i zapytam o to, jaki kolor lakieru oraz jaki rodzaj maski do włosów BingoSpa wybiera.

Drugą blogową zwyciężczynią jest....


Electriclady! Również gratuluję :)

I również skontaktuję się mailowo. Zapytam jednak tylko o maskę BingoSpa, bo wyboru koloru lakieru już nie będzie- mam jednak nadzieję, że ten lakier, który zostanie, przypadnie do gustu zwyciężczyni.

Uffffffffffffffffff!
Kochani, wszystkim Wam dziękuję za tak meeeega liczny udział (nie będę oryginalna, kiedy powiem, że nie spodziewałam się takiego napływu chętnych na OPIki, ale tak właśnie było). Mam nadzieję, że koniec tego rozdania nie oznacza dla Was koniec przygody z moim blogiem. Zachęcam do czytania, komentowania, zaglądania.
Zdradzę Wam, że już na półce czeka kolejna niespodzianka dla Was. Co to będzie? Sami zobaczycie już niebawem ;)

Całusy! :*


Podone posty:

19 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczyniom :3

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zazdroszczę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) Ja nie mam szczęścia w rozdaniach, jeszcze nigdy nie wygrałam, szczęście mi tu nie dopisuje:))

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem z innej beczki - świetny piesek :) gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ; **
    Kochana zajrzyj na mojego bloga na ostatni post, może ty będziesz mogła mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
  6. To jak wklejasz zdjęcia? Ja na początku też myślałam, że to idzie tak samo z siebie i jest ale jednak one zachowują się w jakiś internetowych albumach Picasy i dzięki temu są na blogu. Tak to zrozumiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie :) Mam nadzieję, że druga zwyciężczyni będzie zadowolona z niebieskiego, bo ja jestem zbyt dużą fanką czerwonych :D

      Usuń
    2. Aaaa dziękuję pięknie, strasznie się cieszę :*
      I widzę, że pierwszego w życiu pękacza zgarnęłam :D

      Usuń
  7. Gratuluję :)

    urocza ta komisja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje :)
    Pozdrawiam, Klaudia ;)
    Zapraszam na mojego bloga na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...