To się nazywa miłość: Essie After School Boy Blazer

0 Komentarzy

Jako zbuntowana nastolatka bardzo często sięgałam po czarny lakier do paznokci. Z czasem nastoletni bunt minął, ale zamiłowanie do ciemnych kolorów na paznokciach pozostało. Co prawda nieczęsto sięgam po klasyczną, kremową czerń, ale bardzo ciemny granat... mmmmmm... cudo! Sami zobaczcie - w Essie After School Boy Blazer można się zakochać!



KOLOR
After School Boy Blazer to bardzo ciemny granat, w słabym świetle przypominający wręcz czerń. Wykończenie typowo kremowe, bez żadnych błyszczących drobinek.


Lakier ma trochę gęstą konsystencję - myślę, że niebawem będzie wymagał drobnego wsparcia kropelką rozcieńczacza do lakieru. Kryje już po jednej warstwie, jednak ja dodałam drugą, by uzyskać lepszą głębię koloru. Nie smuży, aplikuje się bezproblemowo dzięki wygodnemu, szerokiemu pędzelkowi.
Pod Seche Vite wytrzymuje w stanie idealnym 2-3 dni. Po tym czasie zaczynają się uwidaczniać starte końce, jednak na szczęście nie ma mowy o odpryskach.







Słyszałam i czytałam już mnóstwo komplementów pod adresem After School Boy Blazer - również i ja dołączam do grona jego fanek.
A Wam się podoba?


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...