ROZDANIE: Poznaj i pokochaj Corine de Farme **ZAKOŃCZONE**

0 Komentarzy
Ostatnio na blogu pojawiły się recenzje czterech kosmetyków Corine de Farme - kremu pod oczy z aplikatorem w formie pędzelka, płynu micelarnego, mleczka do demakijażu oczu i chusteczek do demakijażu. Wszystkie cztery naprawdę rewelacyjnie się u mnie sprawdziły. Marka Corine de Farme przesłała mi dokładnie taki sam zestaw, który mogę podarować komuś z Was. Mam nadzieję, że kiedy je poznacie, pokochacie je tak jak ja.



Zasady są proste:
- wystarczy wypełnić formularz konkursowy znajdujący się poniżej
- rozdanie trwa od 14.02.2015 do 28.02.2015 włącznie
- zwycięzca zostanie wyłoniony na drodze losowania
- wyniki pojawią się w tej notce oraz na blogowym fanpage'u w terminie do tygodnia od zakończenia rozdania
- sponsorem rozdania jest Corine de Farme
- koszty przesyłki pokrywa organizator, czyli ja ;)
- przesyłka możliwa jest tylko na terenie Polski


Powodzenia! :)








WYNIKI:
Maszyna losująca wskazała zwyciężczynię. A jest nią Patrycja! Gratuluję, skontaktuję się z Tobą na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail :)




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...