Jak pachnie... masło shea? (Yankee Candle Q1 2015 Pure Essence)

0 Komentarzy
Kupiłam sobie kiedyś czyste masło shea. Pamiętam jego zapach, a raczej... brak zapachu. Domyśliłam się więc, że wosk Yankee Candle Shea Butter z kolekcji Q1 2015 Pure Essence nie będzie pachniał zbyt realistycznie. Gdyby ktoś chciał zrobić wosk o realistycznym zapachu masła shea, musiałby to być wosk bezzapachowy ;) Jak więc pachnie wariacja na temat masła shea?



Shea Butter należy do rześkiej linii zapachowej z serii Classic. Producent opisuje go jako "błogi zapach łagodnego, kremowego masła shea z delikatnymi nutami kwiatów owocowych".



Spodziewałam się, że masło shea w interpretacji Yankee Candle będzie typowo kremowym, przyjemnym dla nosa zapachem, który jedynie delikatnie zaznaczy swoją obecność we wnętrzu, nie będzie "bił w nos" jak niektóre zapachowe killery (np. Christmas Memories czy Vanilla Chai). I rzeczywiście tak jest. Shea Butter jest delikatny, kremowy, ale bazuje na kwiatowych, a nie "jedzeniowych" nutach zapachowych. Kojarzy się z czystością, świeżością, jakimś dobrym balsamem do ciała czy płynem do płukania tkanin. Gdy zapach Shea Butter wypełnia mieszkanie, od razu czuję się zrelaksowana, jakbym wyszła z cudownej kąpieli z mnóstwem piany, a później wsmarowała w skórę dobrej jakości, nawilżające masło. Myślę, że zarówno zapach jak i kolor wosku pasuje do przestronnego wnętrza urządzonego w jasnych barwach.



Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku: uniwersalny
Pora dnia: uniwersalny
Przy gościach: tak
Intensywność:






Shea Butter okazał się być dokładnie taki, jak się spodziewałam - przyjemny, uspokajający i kremowy, ale zarazem elegancki dzięki kwiatowym nutom. Nie jest to może kompozycja wybitnie oryginalna i powalająca na kolana, ale gdyby finanse mi na to pozwoliły, z chęcią sprawiłabym sobie świecę w tym zapachu. Wosk już cały zużyłam, także to o czymś świadczy ;)

Znacie zapach Shea Butter? Zainteresowała Was kolekcja Q1 2015?








Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...