Jak pachnie... miodowy blask? (Yankee Candle Q3 2014 Indian Summer)

0 Komentarzy
Październik to według Yankee Candle miesiąc iście miodowy, a to za sprawą zapachu Honey Glow, który aktualnie jest przeceniony o 20%. Jeśli zastanawiacie się, czy sprawić sobie wosk, świecę, a może darować sobie zakup, przygotowałam dla Was recenzję, która (mam nadzieję) pomoże rozwiać Wasze wątpliwości.



Honey Glow zaklasyfikowano do owocowej linii zapachowej, choć z owocami tak naprawdę nie ma nic wspólnego. Kryje w sobie nuty miodu i wody kolońskiej. Gdzie się doszukano owoców? Nie mam pojęcia. Moim zdaniem bardziej pasowałby do linii rześkiej.



Lubię miód, ale nie jestem fanką miodowego zapachu - ani na żywo, ani w kosmetykach. Miód w wydaniu YC jest jednak bardzo przyjemny dla nosa, przypomina bardziej pyłek kwiatowy niż miód, ma w sobie też coś kremowego. Nie bez powodu w nazwie zapachu pojawiło się słowo "blask" - Honey Glow kojarzy mi się z czymś jasnym i ciepłym. W tle przebija się rześka, perfumowana nuta męskiej wody kolońskiej, nadaje pewnej ostrości, jednak absolutnie nie dominuje nad całością kompozycji.


Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku: jesień, zima, wiosna
Pora dnia: przedpołudnie, popołudnie, wieczór
Przy gościach: tak
Intensywność:






Nie da się słowami przekazać, jaki jest Honey Glow. Spytałam moich najbliższych, czym według nich pachnie i każdy powiedział coś innego. Ten zapach jest po prostu wyrazisty, ciekawy, ale przede wszystkim przyjemny. Moim zdaniem stanowi sympatyczne, uniwersalne i dość grzeczne zapachowe towarzystwo na jesienne dni (ale nie tak grzeczne jak białe zapachy YC - Soft Blanket, Fluffy Towels czy Clean Cotton). Przypomina Honey & Spice, ale jest mniej korzenny. 
Czy polecam Honey Glow? Jak najbardziej! Sama chętnie sprawiłabym sobie dużą świecę, ale postawiłam jednak na drugi zapach miesiąca - Fireside Treats, choć był to nie lada dylemat :)





Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...