Jak pachnie... waniliowy bourbon? (Yankee Candle LE Sweet Treats 2015)

0 Komentarzy
Kolekcja Yankee Candle Sweet Treats cieszy się sporym zainteresowaniem - w końcu takie słodkie, korzenne zapachy idealnie wpisują się w atmosferę pierwszych jesiennych tygodni. Opowiadałam Wam już o dwóch zapachach z tej kolekcji - Cranberry Twist i Gingerbread Maple, a dziś czas na recenzję Vanilla Bourbon.



Producent klasyfikuje Waniliowy Bourbon do kategorii wosków aromatycznych. Opisuje go w dość tajemniczych słowach: słodka mieszanka z odrobiną mocnego bourbona i grubą warstwą waniliowego kremu.



Czytałam już kilka bardzo pozytywnych recenzji tego zapachu. Ja niestety jestem zmuszona wyłamać się z tego chóru zachwytów, bo mnie Vanilla Bourbon nie przypadła do gustu. Jest to bardzo mocny, ciężki zapach, który łączy w sobie intensywnie czekoladowe nuty, słodkie akordy wanilii, a także odrobinę czegoś trudnego do opisania - może miał to być aromat bourbona, ale ja nie wyczuwam tam alkoholu, tylko coś palonego... jakby przypalony karmel. I choć lubię takie ciekawe, ciężkie zapachy jak np. Vanilla Chai, to jednak Vanilla Bourbon nie wpisała się w mój gust. Już po kilkunastu minutach palenia mój zmysł powonienia był po prostu zmęczony tym zapachem.



Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies), jednak jeśli macie ochotę wypróbować ten zapach, radzę się spieszyć, bo to edycja limitowana
Pora roku: jesień, zima
Pora dnia: wieczór
Przy gościach: nie
Intensywność:






Mi niestety nie spodobał się ten zapach, ale mimo to polecam, byście sprawdzili go na własnym nosie - zbiera sporo dobrych opinii, więc istnieje szansa, że i Wam jednak się spodoba :) A może już go znacie?
 


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...