Lato, wróć! Lakiery IsaDora Wonder Nail (504 Sunray, 506 Limonade, 510 Sunseeker, 512 Aquamarine)

0 Komentarzy
Tegoroczne lato było naprawdę piękne - pozwoliło mi nacieszyć się słońcem i wysokimi temperaturami. To jednak nie oznacza, że nie chciałabym, by lato trwało cały rok. Ale życie toczy się dalej, pory roku ulegają zmianie i w te jesienne dni pozostaje mi jedynie wracać do lata we wspomnieniach. Pomaga mi w tym na przykład kolorowy manicure wykonany lakierami IsaDora Wonder Nail. Zobaczcie!


Lakiery IsaDora Wonder Nail wyposażone są w płaski, szeroki pędzelek, który umożliwia szybką i precyzyjną aplikację. Bardzo dobrze mi się nimi maluje.
Nie potrafię powiedzieć Wam, jak szybko wysychają, bo używałam wysuszającego topu. Na plus zasługuje jednak ich trwałość - pokryte topem stanowią ozdobę paznokci przez 4 dni.
Lakiery z serii Wonder Nail kupicie między innymi w drogeriach Douglas w cenie 32,90zł.



504 SUNRAY
Jest to pastelowy odcień żółci, w który zatopione są spore ilości maleńkich drobinek, dających lekko perłowy efekt, połyskując na złoto. Mimo jasnego koloru, lakier kryje bardzo przyzwoicie - przy pierwszej warstwie nieco smuży, jednak druga warstwa zapewnia odpowiedni wygląd naszego manicure. Nie byłam do niego przekonana (głównie przez ten złoty połysk), ale bardzo przyjemnie mi się go nosiło i chętnie do niego wracałam.






506 LIMONADE
Limonade towarzyszył mi w lecie naprawdę często. Polubiłam ten pistacjowy odcień zieleni o kremowym wykończeniu. Bardzo ładnie komponował się z opaloną skórą i letnimi stylizacjami. Mogliście zobaczyć go na moim Instagramie przy okazji zdjęcia z lotu balonem widokowym :) Limonade aplikuje się bezproblemowo, a do pełnego krycia wymaga 2 warstw.






510 SUNSEEKER
Według mnie pomarańcz jest jednym z obowiązkowych kolorów w letnim manicure. Pięknie wygląda przy opalonej skórze, w wakacyjnych plenerach, ale będzie pasował też do jesiennych klimatów. Sunseeker jest intensywny, mimo że odrobinę rozbielony. Ma całkowicie kremową konsystencję, kryje już po jednej warstwie, ale ładniej prezentuje się po nałożeniu dwóch.






512 AQUAMARINE
Ten słodki błękit podbił moje serce od pierwszego wejrzenia, jednak nałożony na paznokcie nieco stracił na uroku - wydaje mi się odrobinę zbyt intensywny. Może podczas chłodniejszych dni będzie mi do niego bardziej po drodze? Aquamarine tylko na pozór jest całkiem kremowy - ma w sobie odrobinę perłowego, srebrnego blasku. Do pełnego krycia potrzebuje dwóch warstw.







Który odcień lakierów IsaDora spodobał Wam się najbardziej?
W jesiennym manicure sięgacie raczej po ciemne, stonowane kolory, czy zdarza Wam się zaszaleć z kolorem? :)


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...