Ulubione cukiereczki Essie - Crewed Interest, Tart Deco, Where's My Chauffeur?

72 Komentarzy
Wiecie, że uwielbiam lakiery Essie. 
Kolory zamknięte w tych charakterystycznych, kanciastych buteleczkach mają w sobie to coś, co sprawia, że zakochuję się prawie w każdym, który zobaczę, a wizyta w SuperPharm i spojrzenie na szafę Essie powoduje u mnie oczopląs, ślinotok i zawężenie mojego słownika do trzech słów: "o, jaki piękny!".
Cenię te lakiery także za ich świetne właściwości - kupując nawet bardzo jasny, pastelowy kolor z oferty Essie mam pewność, że nie zniechęci mnie smużenie, słabe krycie, kiepski czas wysychania czy niewystarczająca trwałość.

Wśród wszystkich urzekających kolorów z oferty Essie mam trzy ulubione cukiereczki. Nazywam je tak, bo razem wyglądają po prostu słodko :) Uwielbiam nosić je na paznokciach, zwłaszcza latem. Zobaczcie, jakie są piękne.




ESSIE - CREWED INTEREST
Kolor to rozbielona brzoskwinia, pasująca właściwie do każdej karnacji i sprawiająca, że paznokcie wyglądają elegancko, czysto, ale dłonie nie są blade, jak to często bywa przy lakierach nude.
Na kilku blogach czytałam, że trudno się go aplikuje, że smuży. U mnie nic takiego się nie dzieje, aplikuję go błyskawicznie, pokrywając paznokcie dwiema warstwami. W tych miejscach, gdzie moje paznokcie mają "garby", pojawiają się czasem lekkie prześwity, ale nie jest to tak widoczne, bym była skłonna nakładać trzecią warstwę lakieru.







ESSIE - TART DECO
Był to pierwszy lakier Essie w mojej kolekcji i jak dotąd jest moim ulubionym ze wszystkich koralowych lakierów, jakie mam. Jest soczysty, ale nie neonowy - odcień złamano odrobiną bieli. Najbardziej lubię go na swoich paznokciach latem, kiedy skóra dłoni jest lekko opalona, ale każda inna pora roku też jest dobra, jeśli najdzie mnie ochota na koralowe paznokcie.






ESSIE - WHERE'S MY CHAUFFEUR?
Wszechobecne miętowe lakiery mogą się już znudzić. Idealny turkusowy Where's My Chauffeur nie znudzi mi się chyba nigdy. Jest to jasny turkus o przewadze niebieskiego tonu, delikatnie zgaszony szarością. Trudno na zdjęciach uchwycić jego prawdziwy kolor. Internetowe swatche bardzo różnią się od siebie. Zresztą sami zobaczcie- na żywo Where's My Chauffeur wygląda tak jak na zdjęciu po prawej.

źródło / źródło

Moje zdjęcia były robione w pełnym świetle, dlatego też kolor lakieru wygląda na jaśniejszy i bardziej intensywny.






Jak Wam się podobają moje cukiereczki? ;)




Podone posty:

72 komentarze:

  1. Bardzo ładne trio :) Ja jednak wolę lakiery o metalicznym wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne lakiery ! Kasiu leć do Zmalowanej na FB bo wygrałaś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam Tart Deco i.. wprost go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam siedem buteleczek Essie.
    I każdy jeden kolor uwielbiam :)
    Z twojej trójeczki najbardziej podoba mi się Tart Deco.
    Piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory, najbardziej podoba mi się Crewed Interest. Chyba w końcu muszę zaopatrzyć się w jakiś lakier Essie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Kolory Essie bardzo mi się podobają ale lakiery same w sobie juz mniej. Mam dwa i nie lubie tego jak sie nakładają. Wole kupic jakiś Golden Rose czy Avon. Ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Where's My Chauffeur jest zdecydowanie najbardziej w moim guście, cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie 3 są śliczne :-) Z tej trójki mam tylko zaginionego szofera i to prawda, ciężko uchwycić jego dokładny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. zacna trójka. uwielbiam essie i mam ich już spora kolekcję, wybieram starannie kolory, choć akurat w essie podoba mi się większość. trwałość tych lakierów to u mnie 6 dni :) uwielbiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy i drugi genialne <3 ja tez lubie essie bardzo!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kolory bardzo w moim guście :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Essie :) Mam pięć buteleczek, w tym Tart Deco, który naprawdę uwielbiam.
    Z Twojej trójki podoba mi się A Crewed Interest, chociaż niebieski też ładny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tart Deco mam i uważam że jest śliczny :) Nie wiem czy to wina egzemplarzu czy coś ale mój trochę smuży ale i tak go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio stałam przy szafie essie i dumałam nad Tart deco, ale w końcu go nie wzięłam...następnym razem naprawię ten błąd!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory rzeczywiście ładne, ale znam lakiery kryjące lepiej i za mniejszą cenę, tak że szału nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  17. rzeczywiście cukierkowe, ja teraz noszą tą neonową kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oprócz nudziaka biorę wszystkie! :) Szczerze, jakoś mnie nie kręcą lakiery Essie. Może to dlatego, że żadnego nie mam? Ale aż nie chce mi się wierzyć, że mają jakieś super mega właściwości w porównaniu do innych, tańszych lakierów.
    A pamiętam jeszcze jak pierwszy raz byłam u Ciebie na bloga i pytałam czemu nie ma postów paznokciowych... A tu proszę jak się rozszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzoskwinia podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę dokupić Essiaki, ale w pracy mi wszystko odpada po 2-3 dniach :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie śliczne, sama nie wiem który bym wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy z tych kolorów jest piękny! W sumie nie wiem który podoba mi się bardziej, ale jedno jest pewne - dobrze, że mam wszystkie 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. drugi i trzeci cudowne! ;) przepiekne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  24. brzoskwiniowy będzie kiedyś mój!
    choć chyba sierwszym essiakiem, który wyląduje w moim koszyczku będzie watermelon - przepadłam, gdy pierwszy raz go zobaczyłam!

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam lakiery Essie! każdy kolor jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie trzy są boskie! Pięknie wyglądają!
    Ale niestety mnie Essie zawiodło i to wiele razy i to właśnie na jasnych lakierach, mimo wszystko je lubię ale wybieram z dużym zastanowieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli chodzi o cukiereczki, to z Essie pokochałam Fiji i Go Ginza *-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy i ostatni to takie jakie lubie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się te Twoje cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodziutkie:) Na Tart deco chętnie bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super kolorki! Nigdy jeszcze nie miałam lakieru Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog, będę tu częściej!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega lakiery! Kolory w moim guście :) Masz śliczne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się podobają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwsze dwa są bardzo moje ! No po prostu piękne są <3 ;)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie śliczne, ale niebieski najładniejszy. ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. niebieski prezentuje się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. co jeden to ładniejszy :) !

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale śliczności, wszystkie ładne, ale ten błękit i koral najładniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy odcień lakieru jest najlepszy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojejejejejej śliczne! Te dwa ostatnie szczególnie *.*
    zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też uważam, że pierwszy jest najlepszy;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Są śliczne! U mnie akurat niedobór takich cukierkowych lakierów :/

    OdpowiedzUsuń
  44. Firmy nie znam, ale muszę przyznać, że lakiery ślicznie wyglądają na pazurkach... :)
    Pozdrawiam,
    Sol
    PS. Przepraszam za rzadkie wizyty, ale po urodzeniu dziecka na nic już nie znajduję czasu... :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Sliczne te kolorki :) wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  46. Najładniejszy wg mnie jest tart deco, taki kolor od zawsze na zawsze kojarzy mi się z wakacjami. ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Kasiu zapraszam do mnie :) w mojej ofercie kosmetycznej znajdziesz kosmetyki włoskiej firmy Bottega Verde http://bv-betterware.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...