Kasia okularnica

43 Komentarzy
Witajcie kochani!
Dziś czas na małą odmianę- post niekosmetyczny.

Być może nie wszyscy czytelnicy mojego bloga wiedzą, że mam wadę wzroku. Nie jest to wada rzędu 5 czy 8 dioptrii, jednak nie ukrywajmy- każda wada utrudnia widzenie. Zwłaszcza, że ja na jednym oku mam "plus", na drugim "minus". Niestety zasady optyki nie działają jak w matematyce- plus i minus nie neutralizują się wzajemnie, a wręcz przeciwnie- dają jeszcze większy problem. Tak przynajmniej ja to odbieram według mojego subiektywnego widzenia.

Na wszelkie wyjścia z domu zakładam soczewki kontaktowe- najlepiej sprawdzają się u mnie dwutygodniowe Acuvue Oasys with Hydraclear Plus Johnson & Johnson.
Moje oczy jednak łatwo się podrażniają i wysychają, dlatego kiedy jestem w domu i nie muszę nigdzie się ruszać, pozwalam oczom odpocząć od soczewek. Wtedy jednak dobrze byłoby nosić okulary- lekarz ostrzegał mnie, że wada wzroku może się pogarszać, jeśli w domu nie będę nosić okularów.
 4 lata temu miałam okulary, jednak teraz musiałabym wymienić do nich szkła, poza tym oprawki mi nie pasują.

Dlatego kiedy dostałam propozycję współpracy od znanej Wam już pewnie firmy Firmoo, byłam zachwycona, choć nie od razu się zgodziłam. Miałam nadzieję, że zostanie mi trochę oszczędności po wakacjach i sama kupię sobie okulary. Okazało się jednak, że to bardzo droga zabawka- za ładne oprawki trzeba zapłacić nawet kilkaset złotych (nie mówiąc już o markowych cudach za 2tys zł...). Oczywiście nie stać mnie na tak duży jednorazowy wydatek. Dlatego zgodziłam się na propozycję Firmoo- tym bardziej, że mam możliwość wirtualnego przymierzenia okularów.

W oczekiwaniu na moją wizytę u okulisty (przed zamówieniem okularów muszę jeszcze raz zbadać wzrok, by mieć pewność, jakich szkieł potrzebuję) bawię się w wirtualne przymierzanie.
Pokażę Wam kilka oprawek, które mnie zainteresowały. Będzie mi bardzo miło, jeśli doradzicie, w których wyglądam najlepiej :)






Powyższe zdjęcia pochodzą ze strony http://www.firmoo.com/


Jeśli wpadły Wam w oko któreś z oprawek Firmoo, polecam rozważyć zakup już teraz- aktualnie Firmoo oferuje fajną promocję- za pierwsze zakupione okulary nie płacimy- pokrywamy jedynie koszty ich wysyłki (podobno jest to kwota rzędu 15-16$). A wybór oprawek jest naprawdę duży. Możemy również zdecydować się na okulary słoneczne. Więcej informacji znajdziecie, klikając w poniższy banner:



Czekam na Wasze rady, na którą parę powinnam się zdecydować :)

P.S. Gwoli wyjaśnienia, czemu nie chcę nosić moich poprzednich okularów:

wiosna 2009. bleh!



Podone posty:

43 komentarze:

  1. Ja właśnie czekam na przesyłkę okularów z Firmoo :D Mi najbardziej podobasz się chyba w 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poprzednie nie były złe, ale jak już chcesz coś wybrać to mnie podoba się nr 3. Ogólnie, uważam, że ładnie Ci w okularach

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie podobne, może 6? :)

    ja nie mogę za bardzo nosić soczewek, niesamowicie wyscychaja mi oczy i łzawią :(

    OdpowiedzUsuń
  4. na okularach się nie znam, więc ciężko mi cokolwiek doradzić, bo wszystkie prezentują się na moje oko bardzo podobnie, ale nie o tym chciałam.
    wyglądasz tak młodziutko, że oceniając po zdjęciach dałabym Ci pewnie maksymalnie jakieś 16 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W okularach 1 i 3 najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze :)

    Moja okularki zostały właśnie wysłane :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 albo 3 zdecydowanie! Ja również czekam na swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem 1;-) Też noszę soczewki J&J, u mnie się super sprawdzają. I też dostanę okulary od Firmoo;-) Mam nadzieję, że będą pasowały;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja stawiam na numer 5 . Ale w każdych wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie pierwsze Ci najbardziej pasują:)widzę że nie tylko ja takiej odpowiedzi udzieliłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okulary nr 3 :D zdecydowanie najbardziej się mi w nich podobasz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym wybrała dla Ciebie numer 1 lub 6.
    Też bym chciała dostać ofertę od firmy, która za sponsoruje mi okularki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnemu we wszystkim ładnie więc uważam, że w każdych pięknie wyglądasz. Ale to chyba nie o to chodziło z tą pomocą. Więc ja jestem za nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w ostatnich wyglądasz najkorzystniej! ja też mam wadę i bardzo ubie okulary. Próbowałam soczewek, ale zdecydowanie nie są dla mnie;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te same soczewki są moimi ulubionymi, są moim zdaniem naprawdę świetne :) Co do noszenia okularów, jak najczęściej, to jednak prawda, co nam mówią okuliści. Jak zaczynam nosić za często szkła, to widzę pogorszenie wzroku. Gdy pilnuję się z okularami, zaczynam widzieć znacznie lepiej.
    Co do doboru oprawek z chęcią bym coś doradziła, ale te wirtualne mierzenie nie pozwala mi wyobrazić sobie rzeczywistego efektu :/ Dlatego też sama nie zdecydowałam się skorzystać z tej promocji. Jednak na podstawię tych kilku zdjęć, to mogę powiedzieć, że na pewno lepsze są dla Ciebie tak minimalnie zaokrąglone (2,4,6 z naciskiem na dwójkę tak ogólnie). Fajnie Ci w tych ciapkowych, sama mam teraz takie przechodzące z ciemnego do jasnego brązu (coś jak nr 4), zawsze myślałam, że to rodzaj oprawek dla dziadków, ale się myliłam. Pytanie tylko, czy na przykład te ostatnie już nie są zbyt pstrokate. Zrezygnowałabym też na Twoim miejscu z czarnych. Sama popełniałam ten błąd i stwierdzam, że jednak do ciemnych włosów i oprawy oczu się bardziej sprawdzają brązy, bo nie wygląda się w nich tak przytłaczająco.
    podsumowując po analizie wybrałabym zdecydowanie numer dwa. Ideałem by były, gdyby miały nieco ciemniejszy odcień brązu.
    Swoją drogą chyba lubisz takie okulary jak ja, tj. wygodne plastiki :) Innych nie znoszę n swoich uszach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze są super :)
    Kochana nominowałam Cię do So Sweet Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W pierwszych Ci ładnie ;) Ja też niestety noszę okulary ale chciałabym je zmienic na soczewki ale zielona w tym temacie jestem kompletnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie w pierwszych oprawkach wyglądasz najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. z mojego długoletniego doświadczenia wiem, ze lepiej wybrać okulary, które będą miały noski. inaczej istnieje duże prawdopodobieństwo, że okulary będą Ci spadać przy gwałtownych ruchach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolę te bez nosków- noski bardzo odgniatają mi się na nosie. Te beznoskowe też się dobrze trzymają- zwłaszcza, że potrzebuję ich tylko do komputera, telewizji, zwykłych domowych zajęć :)

      Usuń
  20. Ja się kompletnie nie znam na okularach :) Swoje przestałam nosić w gimnazjum, kiedy nie było juz takiej konieczności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nr 5 zdecydowanie najlepsze :-) Delikatne i chyba najbardziej do Cb pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj kochana! Uwielbiam twojego bloga więc zostałaś przeze mnie oTAGowana jako jedna z pierwszych w moim nowym TAG-u "Fashion na tak i na nie". Zapraszam na:
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/tag-fashion-na-tak-i-na-nie-by.html
    Mam nadzieję że przyłączysz się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie najbardziej podobają się okulary nr 6, na drugim miejscu nr 5 :)

    Też jestem "wzrokowo wadliwa", ale noszę soczewki od prawie trzynastu lat i za nic w świecie nie wróciłabym do okularów.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 lub 5 :))
    jaki słodki ten Twój Weścik

    OdpowiedzUsuń
  25. moim zdaniem najładniej wyglądasz w nr 1

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie 1 jest najlepsza, pasują ci każde, masz niesamowitą twarzyczkę, więc to nie Ty musisz je dopasować, tylko oni do Ciebie sami dopasowują się :)
    Pięknie w okularach wyglądasz, też mam słaby już wzrok, praca przy komputerze, pisanie, muszę już rozglądać się też.

    OdpowiedzUsuń
  27. jak na moje "oko" nr 3 pasują Ci najbardziej + ładne są ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. ładnie Ci w okularach ;) ja jakos nie moge sie przemoc i nosze tylko szkla kontaktowe ;)


    u mnie do wygrania dowolony ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. stawiam na 5 :) zresztą masz taki kształt twarzy, że w większości modeli będzie Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. według mnie, numer 5 będą najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie mieć mała wadę:( jak bym chciałą kupić sobie szkła to 300 zł na 3 miesiące, a to za drogo dla studenta:( 1200 za szkła? I poluję na laserową operację wzroku, może będą jakieś zniżki albo zarobię na wakacjach. Nie lubię wybierać sobie okularów, bo z powodu dużej wady i szkieł 0 w próbnych, po prostu nic nie widzę w lustrze:)

    OdpowiedzUsuń
  33. przyznam, ze z uwagi na ilość postów dotyczących firmy mam lekka awersje ;) niemniej wybieram numerek jeden :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...