ShinyBox styczeń 2014 BE SHINY!

34 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Dziś Blue Monday - mam nadzieję, że mimo wszystko nie jest to dla Was tak depresyjny dzień, jak zakłada jeden z brytyjskich psychologów (choć patrząc przez okno na szare, smutne niebo nad Krakowem, jestem w stanie przyznać rację twórcy teorii "Blue Monday").
Na rozświetlenie ponurej pogody w depresyjny dzień mam coś... błyszczącego: BE SHINY czyli styczniowe pudełko ShinyBox.
Jesteście ciekawi, co zawiera?






Przyjrzyjmy się bliżej kosmetykom:

DERMIKA - Wygładzająca baza pod makijaż
Choć w codziennym makijażu nie sięgam po bazę, ucieszyłam się z tego produktu. Nie zaprzeczę - oczarowało mnie eleganckie opakowanie, dodatkowe plusy przyznałam mu podświadomie za to, że jest z edycji limitowanej. Zobaczymy, czy piękny kartonik kryje równie fajny kosmetyk.

PAESE - LINEA Automatyczny eyeliner
produkt pełnowymiarowy
Zdecydowanie bardziej wolę eyelinery w klasycznej formie, jednak kosmetyki marki Paese zbierają ostatnio tyle pozytywnych recenzji, że z ciekawością wypróbuję ten produkt - nowość w ofercie marki.

DELAWELL - Złota oliwka do paznokci
produkt pełnowymiarowy
Pokazywałam Wam ostatnio, jak cudownie na moje paznokcie wpłynęła odżywka Micro Cell 2000. Wciąż jednak płytka paznokci jest jakby przesuszona, a przez to mało elastyczna - odżywka utwardziła paznokcie, jednak teraz chciałabym w jakiś sposób je nawilżyć. Może ten produkt zmobilizuje mnie do codziennego olejowania paznokci? Podobno przynosi to świetne rezultaty.

BIOLIQ - Krem nawilżający pod oczy 25+
produkt pełnowymiarowy
Bardzo ucieszył mnie ten kosmetyk, ponieważ właśnie kończy mi się krem pod oczy i chętnie sięgnę po coś nowego. Mocne nawilżanie jak najbardziej wskazane!

EVREE - Wygładzający peeling do stóp
produkt pełnowymiarowy
Przyznaję się bez bicia - zaniedbuję swoje stopy, zwłaszcza zimą, kiedy nie muszę ich wystawiać na widok publiczny. Chęć wypróbowania tego peelingu skutecznie zmotywuje mnie do zmiany przyzwyczajeń. Mam nadzieję, że peeling okaże się skuteczny. Producent pisze, że kosmetyk zawiera pumeks, mocznik, wosk pszczeli, lanolinę i lawendowy olejek eteryczny, więc zapowiada się pozytywnie.

Bon do BingoSPA to niezła opcja. Można z niego skorzystać przy zakupach powyżej 100zł, więc jeśli wrzucimy do koszyka produkty o tej właśnie wartości i wpiszemy kod SB1, cena zamówienia obniży się o połowę.

Kody rabatowe do Kukiczo i Katalogu Marzeń


Co sądzicie o zawartości styczniowego karnawałowego pudełka?
Moim zdaniem dobrze wpisuje się w hasło "BE SHINY" - mamy bazę z rozświetlającymi drobinkami, eyeliner z brokatem, krem, by oczy nie spuchły nawet po imprezowej nocy, złotą oliwkę na piękne paznokcie i peeling, który sprawi, że na karnawałowe przyjęcie bez problemu założymy szpilki z odkrytymi piętami.

Na razie powstrzymam się od oceniania tych produktów - wypróbuję je wszystkie i za jakiś czas dam Wam znać, co o nich sądzę.


Na koniec mam dla Was jeszcze jedną informację.
Być może słyszeliście już o Kole Fortuny ShinyBox, w którym można wylosować rabaty (20%, 50%, a nawet 100%) na pojedyncze archiwalne pudełka ShinyBox z 2013 roku. Więcej szczegółów akcji znajdziecie TUTAJ lub po kliknięciu w poniższy baner.



Zdradzę, że jutro będę mieć dla Was małą niespodziankę ;)

Pozdrawiam!


Podone posty:

34 komentarze:

  1. dzięki za kody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość ;)
      Gdyby ten z BingoSPA nie zadziałał, to można spróbować SB2 (z SB1 podobno bywają problemy).

      Usuń
    2. poszło zamówienie, zadziałał:)

      Usuń
    3. Super :) Bardzo się cieszę, że komuś kod się przydał :)

      Usuń
  2. box udany choć moim zdaniem peeling do stóp mógłby być lepszej marki, coś czego nie możemy za dyszkę kupić w Rossmannie. Pozostałe produkty ok, ale też nie są to marki luksusowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś tak się przyzwyczaiłam, że w Glossy jest mega ekskluzywnie, w Shiny mniej ekskluzywnie, ale za to więcej (pojemnościowo). :)

      Usuń
  3. baza najbardziej mnie interesuje, średnie pudełko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że rozświetlająca może być nie dla mnie, bo mam cerę tłustą, ale... no nie mogę się jej oprzeć ;)

      Usuń
  4. Baza pod makijaż mnie ciekawi oraz kem pod oczy, chetnie poczytam post na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niecały miesiąc napiszę o moich wrażeniach ze stosowania tych produktów :)

      Usuń
  5. krem pod oczy mnie bardzo zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mocno reklamują produkty tej marki - przekonamy się, czy reklama nie kłamie ;)

      Usuń
  6. Ja pomarudzę ;)
    Tylko peeling z przyjemnością bym zużyła.
    Czytałam o nim sporo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, dla mnie to totalna nowość, nie widziałam chyba jeszcze ani jednej recenzji na jego temat :)

      Usuń
  7. w tym miesiacu shinybox wygrywa z glossy : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z takim razie, że trafił do mnie Shiny ;)

      Usuń
  8. Moim zdaniem zawartość bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zamawiałam jeszcze shiny :) ale boxa kupuje juz którys miesiac w styczniu glossy wypadl całkiem niezle ;) zaskoczyła mnie jakos produktów o których myslalam ze sa przecietne ;) zresztą jesli jestes zainteresowana to wspominam o tym na blogu :) hm... zastanawiam sie czy nie zamówic subskrybcji walentynkowej u shinybox :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet zapomniałam, że w przyszłym miesiącu są walentynki... Ciekawe, co Shiny i Glossy przygotują z tej okazji dla subskrybentek :)

      Usuń
  10. Nie kuszą mnie te pudełka...w tym podoba mi się nawet peeling do stóp i olejek do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie olejek bardzo ucieszył, bo chciałam właśnie spróbować kuracji olejami na paznokcie :)

      Usuń
  11. Pudełko nawet nawet. Najbardziej ciekawi mnie baza z Dermiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy będę mogła ją stosować, ale... zobaczymy :)

      Usuń
  12. całkiem fajny ten box, dużo ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właściwie każdy kosmetyk z tego pudełka ciekawi ;)

      Usuń
  13. naprawdę fajny ten BOX! :) zwłaszcza ta oliwka do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ona naprawdę mega ucieszyła, bo akurat chciałam wypróbować olejowanie paznokci :D

      Usuń
  14. Na pierwszy rzut oka wszystko wyglada super :D coraz bardziej zastanawiam sie nad zamowieniem shiny/glossy boxa

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maya, zobaczymy, jak te kosmetyki sprawdzą się w akcji ;)

      Usuń
  15. Fajna zawartość, mnie się podoba :) Oby również dobrze służyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak właśnie będzie - dam znać za jakiś czas :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...