**ZAKOŃCZONE** pędzLOVE miniROZDANIE

36 Komentarzy
Witajcie Kochani! :)
Zanim zza wielkiej wody przyjechały do mnie pędzle Sigma, używałam pędzli Essence. W sumie używam ich do tej pory - kiedy Sigma wysycha po myciu lub kiedy wybieram się w krótką podróż (na tyle krótką, że nie opłaca mi się brać całego podróżnego zestawu Sigmy). Essence są idealne dla kogoś, kto dopiero zaczyna swoją przygodę z makijażem.
Jako że ja mam już chyba większość dostępnych w Polsce pędzli marki Essence, a ostatnio przyjechał do mnie kolejny zestaw, pomyślałam, że bardziej przydadzą się one komuś z Was.


Co zrobić, by wziąć udział w losowaniu pędzli i innych akcesoriów makijażowych Essence?
Wystarczy wypełnić poniższy formularz. Jedynym obowiązkowym punktem jest podanie adresu email.
Reszta nie jest obowiązkowa, ale daje dodatkowe szansy w losowaniu.




Co jest do wygrania?
Wszystkie nagrody są nowe, oryginalnie zapakowane.

Zestaw spakowany jest w przezroczystą kosmetyczkę.

pędzel do pudru, pędzel do różu, pędzel do eyelinera, pędzel do cieni "kulka", gąbki do makijażu, pacynki do cieni do powiek



Macie czas od dziś do ostatniego dnia lutego włącznie. Wyniki ogłoszę 1 marca w notce, która się wtedy pojawi na blogu. Wygrywa jedna osoba.
Ze zwycięzcą rozdania skontaktuję się mailowo. Od momentu otrzymania ode mnie maila zwycięzca będzie miał 72h na odpowiedź, inaczej będę losować ponownie.

Powodzenia :)

P.S. Jeśli chcecie udostępnić rozdanie, możecie wykorzystać poniższy baner:




Podone posty:

36 komentarzy:

  1. o :) chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aktualnie kompletuję sobie pędzle, więc musiałam się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestawik :o) zaczynam raczkować więc będzie idealny dla mnie :o)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na cukierki

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłoszenie wysłane :D marzę o takim zestawie

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie skonczylam robic Twoje OreoMuffiny mniamc ! a tu taka radosc :P przeprze sa te pedzle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadanie wykonane! Super byłoby wygrać taki zestaw, szczególnie, że właśnie jestem tą 'początkującą'. Od jakiegoś czasu wywąchuję pędzle do malowania w drogeriach, ale jakoś zniechęciły mnie ceny (średnio 25-35zł za jeden pędzelek), tym bardziej, że nie jestem jakoś super zaawansowana w tym temacie :) Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. formularz wysłałam 2 razy, bo za drugim dodałam linka z udostępnieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. poszło i pobiegło do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. te pedzle sa po prostu sliczne < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super! cieszy oko taka wygrana ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłosiłam się :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super nagrody. Biorę udział:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. przesłałam dwa razy bo za pierwszym nie wpisałam że obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super konkurs, takie pędzle by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałabym mieć takie pędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia życzę dziewczynom :)

    p.s. zapraszam na konkurs, do wygrania voucher 30$ na okulary, informacje u mnie w ostatniej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia wszystkim ;)

    Do wygrania bon o wartości 30$ ! Zapraszam ;)
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/giveaway-chicnovacom.html

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo jakie słodkie;)


    ps. a u mnie? FLORAL na blogu , zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...