LoveBox

22 Komentarzy
Witajcie Kochani!
W walentynkowy piątek przyjechały do mnie dwie walentynki. Jedną z nich był właśnie LoveBox - walentynkowa edycja ShinyBox'a. Jesteście ciekawi, co kryła w sobie ta tajemnicza walentynka? ;)
Specjalnie dla LoveBox'a powstała osobna podstrona internetowa: sami zobaczcie!



Wyjątkowo podoba mi się kolorystyka tego pudełeczka - zestawienie turkusu i fioletu to jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych.




Zobaczcie, co kryło to piękne pudełeczko:


BIELENDA - CC Cream Body Perfector Multifunkcyjny krem korygujący do ciała 10w1
Były BB kremy i CC kremy do twarzy, a tu mamy krem koloryzujący do ciała. Podejrzewam, że może być za ciemny do mojej karnacji (na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo ciemny, ale zobaczymy, co będzie po rozprowadzeniu). Obstawiam też, że może brudzić ubranie... Obym się myliła!
Produkt pełnowymiarowy - 25zł / 175ml

JOKO - Queen Size Mascara wydłużająco - podkręcająca
Opis brzmi bardzo zachęcająco - ze względu na zawartość winylu maskara ma uelastyczniać rzęsy i zapewniać trwałość makijażu. Zobaczymy, czy obietnice producenta nie okażą się czczą gadaniną.
Produkt pełnowymiarowy - 26zł / 6ml

WHITE FLOWER'S EXPERIENCE - Błoto z Morza Martwego
Miałam już jakąś maseczkę tej marki i sprawdziła się nieźle. Co prawda śmierdziała błotkiem i pozostawiła cerę trochę zaczerwienioną, ale to zrozumiałe, bo to produkt naturalny i intensywny w działaniu. Zobaczymy, jak sprawdzą się te wersje masek.
Produkt pełnowymiarowy - 19zł / zestaw

AROMATHERAPYBAR - Olejek do masażu i kąpieli pomarańczowo - grejpfrutowy
Pomijając fakt, że olejek trochę rozlał się w transporcie, bardziej wkurzyło mnie to, że na opakowaniu nie ma informacji o składzie. Dokładnego INCI nie znalazłam też na stronie producenta... Poza tym najmniejsza pojemność, jaka jest aktualnie w sprzedaży, to 60ml. Tutaj mamy 30ml, a na karteczce informację, że to produkt pełnowymiarowy... Eh, przynajmniej pachnie bosko i fajnie się wchłania :)
Produkt pełnowymiarowy - 18zł / 30ml

GOLDWELL - Spray do włosów Big Finish
Ja nie utrwalam swojej fryzury żadnym sprayem czy lakierem do włosów, dlatego Goldwell wypróbuje moja mama. Ona jest specjalistką w dziedzinie lakierów do włosów ;)


Moim zdaniem nie jest źle, ale po walentynkowej edycji można byłoby spodziewać się więcej. Zobaczymy, jak sprawdzą się te kosmetyki. Dam Wam znać za jakiś czas :)
Którego z nich jesteście najbardziej ciekawi?


Podone posty:

22 komentarze:

  1. Dla mnie słabo,bardzo słabo wręcz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa jak się sprawdzi ten koloryzujący krem do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie zawartosc sie o dziwo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całego pudełka najbardziej podoba mi się błotko - ostatnio polubiłam tego typu kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pudelko wydaje sie byc naprawde fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi lakier się przyda, olejek z pewnością też (dziwne że nigdzie nie można znaleźć jego składu!) maseczkę do cery problemowej zużyję, dwie pozostałe oddam dalej. Bielenda mnie ciekawi, a po tej maskarze Joko nie spodziewam się szału. :P

      Usuń
  7. uuuu bida z nędzą... tyle szumu o nic, bo na walentynki ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogliby dorzucić jakiś czerwony lakier albo czerwoną szminkę tak na Walentynki... Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurczę szkoda, że brakuje jakiejkolwiek wzmianki o składzie olejku. przecież każdy kosmetyk powinien go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety się nie postarali:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to jedno z ciekawszych pudełek, choć dalej mnie nie przekonują. Bardzo mnie ciekawi ten krem z Bielendy do ciała. Mam nadzieję, że nie będzie brudził jednak, bo mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj słabiutko, zero jakichś lepszych marek chociażby przy miniaturkach;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość średnio mnie przekonuje.
    Przyznaję jednak, że na recenzję maskary będę czekała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne produkty, ale rzeczywiście z okazji walentynek mogło być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słabiutkie,nic specjalnego:(

    OdpowiedzUsuń
  16. No niezła zawartość, najbardziej mnie ciekawi olejek pomarańczowo - grejpfrutowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O wiele lepiej niż Glossybox. Ciekawi mnie ten krem cc.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełko idealnie kolorystycznie pasowało do mojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...