RED CHERRY - wyniki konkursu

15 Komentarzy
Witam Was walentynkowo, Kochani! :)
Niezależnie od tego, czy obchodzicie dziś Święto Zakochanych, czy też nie, mam nadzieję, że jest to dla Was miły dzień i macie kogoś bliskiego, kogo chcecie dziś przytulić i obdarować całusem - ukochanego, rodziców, najlepszą przyjaciółkę czy też psa ;)


Źródło

Mi dzisiejszy dzień upływa na przygotowaniach do jutrzejszego świętowania - łączę Walentynki i rocznicę pierwszej randki (która wypada dokładnie dzień po Walentynkach) i mam zamiar spędzić cudowny weekend z moim chłopakiem :) W ruch poszły nożyczki, klej i patyczki do szaszłyków - przygotowuję małe DIY ;) Będzie słodko i różowo! Pokażę Wam jutro :)

Dziś mam mały walentynkowo prezent dla jednej z Was. Zgodnie z obietnicą wybrałam zwycięską odpowiedź konkursową.
Pytałam Was o to, jak wygląda kobieta Red Cherry - teraz, kiedy sama już wiem, jak pachnie ta seria kosmetyków L'Occitane, muszę przyznać, że większość z Was miała świetną intuicję ;) 

Nagroda jednak jest tylko jedna i przyznaję ją komuś, kto potrafi czarować słowem...



Gratuluję serdecznie! Nie tylko wygranej, ale przede wszystkim talentu :)
Już powinnaś mieć w skrzynce mailowej wiadomość ode mnie.

Sami przeczytajcie wypowiedź Zwyciężczyni:

"Soczysty poranek ubiera w blask słońca,
biegnie do okna ciepła, nie gorąca,
lekko złote promienie pozwala rozlać na skórze,
szeroko otwiera oczęta swe duże
o fakturze nieba w czasie najcieplejszych dni,
w kolorze morza, tak jak to się śni.
Usta ciepłe w spojrzeniu, rumiane w dotyku,
jak dojrzała wiśnia drżąca w koszyku.
Wszystko to to tworzy jednolitą całość.
Jednolitą, acz nie nudną, lecz piękną wspaniałość.
Tak mogłaby istnieć bez końca i początku,
byle by trwać w przeciepłym zakątku,
soczyste dni sączyć bez końca
Red Cherry, tak zwą ją, to kobieta słońca."


Dziękuję wszystkim za udział. Niebawem do wygrania będą kolejne nagrody, tym razem coś... makijażowego ;)

Udanych Walentynek :*


Podone posty:

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięęęęęękne, zasłużona wygrana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo mi miło, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to pochwal się koniecznie tym prezentem walentynkowo-rocznicowym ;D
    i gratulacje dla zwycieżczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, fajna rymowanka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zasłużona wygrana. :) Wierszyk przypadł mi do gustu. Seria Red Cherry kojarzy mi się z moimi perfumami. Escada-Cherry in the air. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)

    Kasiu, miłego świętowania dla Was!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...