Maska ratunkowa

20 Komentarzy
W zimie częściej niż w pozostałych porach roku zdarza się, że nasza cera potrzebuje szybkiej pomocy - jest przesuszona, napięta, podrażniona, zaczerwieniona, łuszczy się.
Odkryłam, że w takich sytuacjach moja cera potrzebuje nie tylko natłuszczenia, ale przede wszystkim nawilżenia, a do tego celu idealnie sprawdzają się kosmetyki z dużą zawartością kwasu hialuronowego w składzie. Jeśli widzieliście notkę podsumowującą moje kosmetyczne odkrycia 2013 roku, wiecie, że należały do nich dwa produkty z kwasem hialuronowym- boskie Serum nawadniające Dermedic Hydrain 3 Hyaluro oraz Maska nawadniająca z tej samej serii. Recenzowałam już Serum, więc ciekawskich odsyłam TUTAJ, dziś natomiast czas na dokładniejsze opowiedzenie Wam o masce.


Maskę nawadniającą Dermedic Hydrain 3 Hyaluro dostałam od firmy Biogened (producenta marki Dermedic) w ramach współpracy. Drugą tubkę znalazłam w którymś pudełku ShinyBox.


Producent zaleca, by maskę aplikować na 15-20 minut, następnie niewchłonięte resztki usunąć wacikiem czy chusteczką. Ja jednak zdecydowanie bardziej wolę zmyć maskę wodą.
Aplikuje się bezproblemowo - ma konsystencję treściwego, średnio gęstego kremo-żelu. Pachnie przyjemnie, ale delikatnie. Na jej wydajność nie można narzekać - już niewielka ilość wystarcza do pokrycia całej twarzy i szyi, a jedno opakowanie starcza na ponad dwadzieścia aplikacji.


Maska przeznaczona jest dla posiadaczy suchej, wrażliwej i odwodnionej skóry, ale moim zdaniem sprawdzi się do każdego rodzaju cery, by raz czy dwa razy w tygodniu zafundować skórze twarzy porządne nawilżanie.
Po zmyciu maski skóra jest mocno wygładzona, zregenerowana, ukojona, lekko ujędrniona, ale nie oblepiona tłustym filmem. Maska stosowana 2 czy nawet 3 razy w tygodniu nie wywołała u mnie zapchania porów (ja jednak zmywałam maskę wodą, a nie ścierałam wacikiem kosmetycznym, jak zaleca producent).


Skład maski jest niezły - poza silikonami i DMDM Hydantoin pod koniec składu. Ważne substancje to betaina (w stężeniu 10% silnie nawilża, uelastycznia, zmniejsza utratę wody w naskórku, przywraca skórze naturalne funkcje ochronne), kwas hialuronowy (w stężeniu 5%) i mocznik (również 5%), a także woda termalna ze źródeł Uniejowa i gliceryna.
Szkoda tylko, że skład zamieszczony jest wyłącznie na kartoniku - jeśli wyrzucimy kartonik, nie będziemy wiedzieć, co dokładnie siedzi w naszej masce.

INCI: Aqua, Betaine, Sodium Hyaluronate, Cyclomethicone, Urea, Glycerin, Isocetyl Stearate, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Polydecane, Caprylic/Capric Trigliceride, Polyacrylamide (and) C13-14 Isoparaffin (and) Laureth-7, Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Glyceryl Stearate Citrate, Allantoin, Triethanolamine, PEG-8 (and) Tocopherol (and) Ascorbyl Palmitate (and) Ascorbic Acid (and) Citric Acid, Parfum, DMDM Hydantoin (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone.


Dostępność: apteki i niektóre drogerie
Cena: ok. 20-25 zł za 50g

Ocena: 6-/6 (Uwielbiam tę maskę! Świetnie koi podrażnienia, skutecznie i długotrwale nawilża. Daje rewelacyjne rezultaty, zwłaszcza przy regularnym stosowaniu.)





Znacie kosmetyki Dermedic?
Ja jak dotąd miałam cztery z ich oferty (krem Emolient Linum, Serum nawadniające, Maskę nawadniającą i Serum zmniejszające pory) i z każdego byłam bardzo zadowolona!

Miłego weekendu :)



Podone posty:

20 komentarzy:

  1. jestem fanką dermedic, myślałam kiedyś nad kupnem tej maseczki,
    poczekam aż zużyję zapasy

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam zadowolona z nawilżenia po micelarku z tej serii, bo choć nie radził sobie wybitnie z makijażem to nawadniał jak żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też by mi się przydała taka porcja nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie wygląda szukam jakiejś dobrej maseczki nawilżającej i zdecydowanie ją wypróbuję zwłaszcza że nie jest taka droga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, muszę sobie zapisać bo mój TŻ ma często problem z nawilżeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie opinie, które do tej pory czytałam na jej temat były bardzo pozytywne.
    Po Twoim rocznym ulubieńcowym poście, wpisałam tę maskę na listę zakupową.
    Mam nadzieję, że już niedługo uda mi się ją kupić. Potrzebuję dobrze nawilżającej maski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę maskę. Doskonale nawilża skórę, a przy tym nie jest tak skomplikowana w aplikacji jak maski algowe. Po niej skóra jest gładka, odżywiona i idealnie nawilżona. Polecam również do skóry bardzo suchej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dotychczas nie miałam do czynienia z kosmetykami Dermedic, ale słyszałam o nich wiele dobrego. Zimą warto mieć pod ręką dobrą maskę nawilżającą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś wypróbuję - tylko jak ściągne bana na kupowanie maseczek : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio widziałam te produkty chyba w Hebe i mocno mnie zainteresowały. Aktualnie zmagam się z silnym przesuszeniem cery, używam Emolium i Nanobase, ale wolałabym coś równie skutecznego, ale lżejszego. Może ta seria byłaby odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych produktów, niestety... ale kiedyś chętnie się z nimi zaprzyjaźnię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam krem pod oczy i jest średni... może maska byłaby lepsza ;) jak spotkam w jakiejś promocji to może zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serum polubiłam i maskę też chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I przekonałaś mnie..muszę mieć tę maskę !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam jeszcze firmy, ale widzę, że sporo tracę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą maskę, jest fajna ale nie jestem nią jakoś mocno zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm może bym się pokusiła na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na początku roku kupiłam zestaw serum + krem pod oczy z tej linii i z serum jestem bardzo zadowolona i polecam, a krem troszeczkę mnie zawiódł, albo miałam za duże oczekiwania, bo wiele osób jest z niego zadowolonych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...