Niespodzianka! :)

0 Komentarzy
Hej! Pamiętacie mnie jeszcze?
Nie sądziłam, że jeszcze kiedykolwiek się na to zdecyduję, ale postanowiłam wrócić do blogowania. Nie będzie to już taki szaleńczy pęd za popularnością, poprawianiem statystyk i zdobywaniem coraz to nowych czytelników, jak było wcześniej. Teraz moimi priorytetami jest życie prywatne, praca, zdrowy styl życia, a nie blog. Blog będzie od teraz jedynie dodatkiem do tego, co w moim życiu jest najważniejsze. Wcześniej wkręciłam się w blogowanie na tyle mocno, że czułam wręcz konieczność regularnego pisania - a przy tworzeniu czegokolwiek poczucie konieczności nie jest wskazane. W końcu fotografowanie, pisanie i zamieszczanie tego w internecie powinno być przyjemnością.
Cóż, w każdym razie witajcie ponownie! :)




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...