WYNIKI ROZDANIA

31 Komentarzy
Witam Was kochani cieplutko!
Przepraszam Was bardzo za to, że wyniki pojawiają się z ponad 3-godzinnym opóźnieniem, ale to Wasza wina- trzeba było się nie zgłaszać, miałabym mniej pracy :P Żartuję oczywiście- cieszę się, że tyle osób wyraziło chęć wygrania tego, co dla Was przygotowałam.
Nie będę Was dłużej trzymać w niepewności. Powiem Wam tylko, że w sumie było aż 450 losów!

NAGRODA NR1
Zestaw kosmetyków Wibo z edycji różanej wędruje do osoby, która ma los numer...


Spójrzmy na listę. Jest to...


Martaa-magdaa 

Gratuluję serdecznie :*


NAGRODA NR2
Zestaw kosmetycznych różności przygarnie osoba, która posiada los numer...


Sprawdzamy na liście i już wiemy, że będzie to...


Zielone Serduszko

Bardzo się cieszę- tym bardziej dlatego, że jest to jedna z aktywnych czytelniczek mojego bloga :) Gratuluję :*


NAGRODA NR3
Dodatkowa nagroda niespodzianka losowana była tylko i wyłącznie spośród osób, które podzieliły się ze mną swoimi randkowymi sztuczkami. A takich osób było w sumie 84. Spośród nich aplikacja losująca wylosowała numer...


A jest to...


laleczka18

Gratulacje :*

Teraz pojawia się pytanie- co dostanie laleczka18 ?
Otóż tutaj postanowiłam wesprzeć się na Waszych niezawodnych randkowych poradach i wyposażyć laleczkę (jeżu, jak to słodko brzmi xD) w mały randkowy niezbędnik.

Według Was przed randką musimy zwrócić uwagę na:

1. USTA - powinny być delikatnie podkreślone, kuszące do pocałunku.
2. OCZY- tajemnicze, głębokie spojrzenie to podstawa, więc polecacie eyelinerową kreskę i mocno wytuszowany wachlarz rzęs
3. ZAPACH- bez psiknięcia perfumami na randkę nie wychodzimy.

Czytając Wasze rady postanowiłam podarować zwyciężczyni coś, co sprawi, że jej usta będą kuszące, coś, co pięknie pachnie (różami, bo to w końcu różane rozdanie), coś, co doda głębi jej spojrzeniu oraz coś, dzięki czemu jej skóra będzie delikatna jak jedwab. Szczegóły pozna sama zwyciężczyni po otworzeniu przesyłki ode mnie ;)

A tymczasem jeszcze kilka formalności:
Do zwyciężczyń wysyłam zaraz maile z prośbą o podanie adresu, na który mogę wysłać nagrodę. Na odpowiedź będę czekać jedynie 72h - jeśli przez trzy dni nie otrzymam odpowiedzi, losowanie danej nagrody będę musiała przeprowadzić ponownie. Mam jednak nadzieję, że tak się nie stanie i kosmetyki szybko znajdą nowych właścicieli.
Oczywiście zostaną wysłane paczką poleconą, żeby gdzieś nie zaginęły po drodze, bo tego ani ja, ani Wy byście nie chcieli.

Wszystkim serdecznie dziękuję za udział i zapraszam do zaglądania na bloga!
Mam nadzieję, że czytelnicy, którzy pojawili się tutaj od momentu ogłoszenia rozdania, zostaną ze mną na dłużej i będą chętnie tu zaglądać i brać udział w blogowym życiu :)


Na koniec jeszcze troszkę chwalenia się- jak wiecie, dziś są moje urodziny. W prezencie od siostry dostałam... uwaga, uwaga... namiot bezcieniowy! Wiecie, co to oznacza? Ładniejsze zdjęcia! Jestem przeszczęśliwa :)

Całuję Was mocno :*


Podone posty:

31 komentarzy:

  1. Gratuluję, bardzo zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratki dziewczyny:) I Wszystkiego najlepszego Kasiu:)

      Usuń
  2. aaaaaa w końcu udało mi się coś wygrać ;)))) Dziękuję bardzo i najlepsze życzon ka z okazji urodzinek ;))
    Dane już wysłałam ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratki ;) i 10000000 LATEK kochana ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla dziewczyn gratulacje, a Tobie sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uuuuuu jaka szkoda ^^ no ale nic gratuklacje oczywiscie ;) ! i dziekuje za otagowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcom, a Tobie życzę wszystkiego najlepszego , dużo zdrówka , spełnienia marzeń i duużo prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja podziękuję jeszcze raz tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh jak blisko bylo! Gratuluje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wszystkich wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję:)
    ps. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!! :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę wszystkiego najlepszego :* i zazdroszczę namiotu :>

    OdpowiedzUsuń
  13. moje serdecznie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!:D A tobie życze jak najwięcej namiotów bezcieniowych i miiilion lat życia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje:) Tak mało brakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i miłego używania dla szczęśliwych wylosowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję, ale takie wybieranie jest dla mnie bez sęsu.
    generator jedną osbe daje 10 razy a jedną raz. to ma być fair?
    pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...