TAG: Moje 7 grzechów głównych

7 Komentarzy
Zasady:
1. Odpowiedz na 7 pytań.
2. Utwórz osobny post oraz zamieść informację, kto Cię otagował.
3. Przekaż zabawę innym blogerkom.

Obrazek ze strony www.demotywatory.pl

Nominacja przywędrowała do mnie od osoby, którą podziwiam i uwielbiam jej bloga za wspaniałe, nie tylko kosmetyczne notki- widać, że wkłada dużo serca w blogowanie i to się czuje, kiedy tylko zajrzy się na bloga...
SWEET PERELKA
Tak, tak, to Anetka mnie otagowała, za co bardzo jej dziękuję :*


A więc do dzieła!

1. CHCIWOŚĆ - najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś i najtańszy, jaki posiadasz?
Najwięcej pieniędzy wydałam na podkład Lancome - Teint Idole Silky Match (kara za ten grzech przyszła szybko- podkład okazał się beznadziejny i prawie 200zł poszło w błoto).
Najtańszy kosmetyk, jakiego używam, to beżowy cień do powiek- totalny "no name" kupiony na targu za 2zł... Jest niezły, ale ma za duże błyszczące drobinki i sypie się trochę.

2. GNIEW - których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Nienawidzę lakierów do włosów, pianek, sprayów nabłyszczających- moje włosy bardzo źle tolerują te kosmetyki, a poza tym moja fryzura nie wymaga ich stosowania.
Uwielbiam wszystko, co pachnie ładnie, dobrze działa i najlepiej, jeśli kosztuje grosze :P
Najtrudniej było mi zdobyć żel Afrodyty do skórek przy paznokciach- pół Krakowa zeszłam na piechotę w poszukiwaniu czegokolwiek do skórek...

3. OBŻARSTWO - jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze?
Smakowite błyszczyki i pomadki do ust oraz wszystkie specjały od Farmony- kocham te owocowe zapachy!

4. LENISTWO - których kosmetyków nie używasz z lenistwa?
Odpuszczam sobie peeling do ciała- co prawda bardzo lubię ten kosmetyk, ale wizja machania łapami po całym ciele sprawia, że od razu mi się odniechciewa :P

5. DUMA - który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?
Zdecydowanie podkład- mam bardzo nieładną cerę, dlatego wyjście z domu bez podkładu powoduje u mnie traumę- mam wrażenie, że wszyscy ludzie śmieją się ze mnie. Dobrze kryjący podkład to u mnie podstawa.
Pewności siebie dodaje mi też zapach- podstawą jest dobry antyperspirant, a do tego piękne perfumy.

6. POŻĄDANIE - jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Nigdy nie myślałam o jakimś męskim ideale- do czasu, aż poznałam mojego obecnego chłopaka ;) Uwielbiam go za wyrozumiałość dla moich humorków- jest taką oazą spokoju. Mamy dużo wspólnych zainteresowań, potrafimy rozmawiać bez końca... Bardzo lubię, kiedy chłopak jest elegancki, zadbany, ładnie pachnie- i mój luby właśnie taki jest :)

7. ZAZDROŚĆ - jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?
Wszystkie ;) Nie wybrzydzam.

Teraz pora na tagowanie...
Do zabawy pragnę zaprosić:
Kasię z bloga In blue jeans...
Kasię z bloga Coffeeheaven91
podziwianą przeze mnie Aliss z bloga Trochę szaleństwa, trochę rozsądku
kochaną Tanikę z bloga Dobre dla urody
oraz Paulinę i Adę z bloga Taneczne dusze


Uffff, ale się rozpisałam! Pozdrawiam Was i życzę cudownego piątkowego wieczoru- mam nadzieję, że zrelaksujecie się i odpoczniecie po całym tygodniu :)


Podone posty:

7 komentarzy:

  1. Ale czemu podziwianą? :D hehe, ej bo się zarumienię ;)) Dzięki za otagowanie, jutro wrzucam swoją wersję, bo już czeka i się kurzy od 4 dni :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój tż też dobrze sobie radzi z moimi humorkami i za to go lubię :p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bez podkladu tez nie wyjde:)) i mojego lubego rowniez uwielbiam za wytrzymalosc nerwow dla mnie:]]] ps. zapraszam Cie na moje pierwsze rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa wypowiedz , moze ktoś kiedys mnie otaguje i bede miała przyjemnosc odpowiedziec na takie pytania :D


    zapraszam na zabawe na moim blogu , mozna wygrac ciekawe nagrody ktore przydadza sie na codzien :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka, dziękuję Kochana za ciepłe słowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog i dodaję się od razu do Obs

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki :) postaram się jutro odpowiedzieć na TAG :)
    a z tym podkładem, to rzeczywiście miałaś niewypał :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...