GlossyBox marzec 2012

18 Komentarzy
Kochani,
właśnie zawitał do mnie kurier z pierwszym polskim GlossyBoxem!
Byłam tak podekscytowana, że nie mogłam otworzyć pudełka xD Chociaż wiedziałam, co w nim znajdę, ciekawość cały czas była ogromna.
Po otworzeniu pudełka mam tylko jeden wniosek- warto było zapłacić 50zł!
Kosmetyki są rewelacyjne! Same znane, cenione marki, a pojemność próbek naprawdę duża. Same zobaczcie:








I po kolei cudowna glossyboxowa zawartość:


Lierac - balsam do cery odwodnionej Hydra-Chrono+
Marc Jacobs - Daisy Eau So Fresh
Masaki Matsushima - balsam do ciała Masaki Cherry
Nuxe - suchy olejek o wielu zastosowaniach Huile Prodigieuse
Rene Furterer - szampon Okara Protect Color
Cudowności, prawda?

Dzisiaj dostałam również paczkę z nagrodą od Małgosi - Lyna_sama (Lyna_sama bloguje kosmetycznie) - w środku znalazłam same smakowitości kosmetyczne- delikatny lakier Nail Tek i kredka Catrice oraz mnóstwo wspaniałych próbek (między innymi Clinique i Sephora). Dziękuję za przemiły liścik, który ucieszył mnie chyba nawet bardziej jeszcze niż kosmetyki :) Nieczęsto się zdarza, by w dzisiejszych czasach dostać pisany odręcznie list. Dziękuję, Gosiu! :*


A oto mój westowy pomocnik, który dzielnie pomaga mi otwierać wszystkie paczki. Zawsze musi wściubić tą swoją kosmatą mordkę i obwąchać, czy aby nie przyszło coś dla niego ;)

Olis pozdrawia wszystkich czytelników bloga!


Podone posty:

18 komentarzy:

  1. Fajny ten GlossyBox, superowe kosmetyki, o wiele lepsze od KissBoxa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne rozpoczęcie marca ;) Box jest cudowny, niemal wszystko mi pasuje i aż żałuję, że nie zamówiłam :) Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest glossy box na marzec? Ja zamowilam na kwiecen, aaa jestem zla :( i moj ukochany nuxe i moje ukochane daisy, ktore mi sie wlasnie skonczyly... udusze sie normalnie! :D glupia ze mna baba ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybacz, ale piesek przebija boxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa, tak tak dobrze mowie, zamowilam na kwiecien, bo zrobilam to kilka dni temu, kiedy to oczywiscie skaplam sie, ze powinnam to juz zrobić :D no coz... pozostaje mi jedynie czekac na ten kwietniowy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo dziękuję, choć wolałabym, żeby słońce jednak było na tych zdjęciach, a nie śnieg! :) Ale dobre i to. :) Widzę u Ciebie piękną paczuszkę, bardzo pojemną. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to super, w takim razie też się cieszę! :) Choć może Cię rozczaruję... ale ja nie mieszkam tak typowo w Krakowie, pod Krakowem ok. 20 kilometrów, w Krakowie studiuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie wiem.. 2 godziny w jedną stronę jeździć codziennie na uczelnie to nie jest tak fajnie, są plusy i minusy na pewno! :)

    Już miałam w poprzednich komentarzach napisać, że świetny psiak i mi się nie udało, ale do trzech razy sztuka -> ŚWIETNY PSIAK! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for sharing!
    hey, we have a giveaway here, just stop by and add your name on the list
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kosmetki ...napewno będą przydatne...ale piesek jest przesłodki...o mam psiaka i uwielbiam te stworzonka :)

    nominowałam Cię na tag 7 grzechów głównych -
    http://sweetperelka.blogspot.com/2012/03/slub-czy-zycie-bez-papierka-omowmy-to-z.html

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownego masz psiaka :)
    Gratuluję wygraniej i zazdroszę box'a :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Toż to skandal, że ja cię jeszcze nie obserwuję! :) Nie wiem czemu, może z wrażenia zapomniałam :D

    Box bardzo fajny :) a to co myślę na jego temat zdążyłaś już przeczytać :)

    Cieszę się, że jesteś zadowolona z wygranej. Mam nadzieję, że będzie Ci się dobrze używało tych produktów.
    Psinka jest urocza, lubię takie kudłacze :D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...