Kosmetyczne pudełko ShinyBox za DARMO?! Wielka okazja czy oszustwo?

11 Komentarzy
Dziewczyny, wybaczcie, że zasypuję Was kolejnym postem dzisiaj, ale po prostu patrzę, patrzę... i oczom nie wierzę!
Do Polski wędruje kolejne pudełko kosmetyczne- ShinyBox. Według informacji na stronie internetowej, mają zamiar współpracować z takimi markami jak Yves Saint Laurent, Guerlain, Dior, Prada czy Calvin Klein!!! Zapowiada się super. Jakby tego było mało, obiecują nam, że po zaproszeniu 20 znajomych do zarejestrowania się, dostaniemy pudełko zupełnie za darmo!!!! Jesteście w stanie w to uwierzyć?!
Mi aż odebrało mowę ;) Gdyby okazało się, że za darmo możemy dostać box wypełniony miniaturkami takich marek, to byłby cud.
Zachęcam Was do czytania na ten temat na ich stronie internetowej.
Szczerze powiedziawszy ciężko mi uwierzyć w to, że mają dla nas aż tak dobrze serce, jednak ja skusiłam się na rejestrację, by w razie czego nie przegapić swojej szansy.



Co do innych boxów- podobno jutro mają do nas dotrzeć GlossyBoxy. Czy to prawda? Zobaczymy ;) W każdym razie ich zawartość- pewnie wszystkim z Was już znana, zapowiada się bosko!

Znalezione na blogu: http://belleoleum.blogspot.com

Eh, te boxy przyprawią mnie kiedyś o zawał. Piszcie, co sądzicie! :*

EDIT:
Moja znajoma na facebooku zasiała we mnie ziarno niepewności. Czy ShinyBox jest wyjątkowo wspaniałą  okazją czy jednym wielkim oszustwem? Może po prostu wyłudzają nasze dane? Co o tym sądzicie?


Podone posty:

11 komentarzy:

  1. Czytam czytam i mam wrażenie, że to wcale takie easy nie jest. Te 20 znajomych, to pewnie limit wyłącznie pierwszego boxa (limit pewnie jest obniżony) plus "zaproszenie" pewnie oznacza że 20osób się zajerestruje i zostanie dłużej. Z pozoru brzmi wszystko super, box za darmo ale jakoś w to nie wierzę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem, co o tym myśleć. Pewnie taka super promocja dotyczy tylko i wyłącznie pierwszego pudełka, bo nie sądzę, żeby chcieli nam je za darmo częściej dawać ;) ale i tak jestem mega "napalona" na to wszystko, bo kocham nowości ;)

      Usuń
    2. Hhehe, w pełni Ciebie rozumiem bo przez chwilę już miałam się zarejestrować na niego ;) Ale chwilowo zapał opadł, będę obserwować jak się to będzie dalej rozwijać.

      Ps. właśnie zobaczyłam, że do "wystartowania" całej akcji potrzeba 100.000 lajków na fb.. Jak mawiają moi znajomi- pozdro600, jakoś nie widzę żeby osiągnęli z miejsca taką liczbę.

      Usuń
    3. "Pozdro600" - podoba mi się ten tekst ;)
      Co do tej gigantycznej liczby, to nie jestem pewna, czy chodzi im o facebookowych fanów czy też o użytkowników strony. 100 000 użytkowników... no cóż, nie wiem, czy jakikowiek Box może się pochwalić takimi wynikami. Ja się jednak zarejestrowałam i czekam- zobaczymy, co wymyślą i czy w ogóle wejdą na rynek.

      Usuń
  2. powodzenia z ShinyBox, bo faktycznie byloby ciekawie:) zas z Glossy Box to szczerze, roznie to bywa :p Czasem naprawde jest lipa... :)
    pozdrawiam

    P.S. Zapraszam na rozdanie bizuteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem już wiadomo, co będzie w GlossyBox, bo blogerki obecne na imprezie inauguracyjnej już dostały swoje pudełeczko i nie omieszkały pochwalić się jego zawartością :)
      Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie! :*

      Usuń
  3. Ja na razie się wstrzymam ;) Glossybox i Kissbox mi wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się zarejestrowałam. Myślę, że te pierwsze boxy mogą być bezpłatne po zaproszeniu 20 osób, żeby zrobić sobie reklamę i zebrać jak najwięcej "lajków"
    Jeśli, któraś z Was chciałaby mi pomóc w zdobyciu pudełeczka to podaję swój link:
    http://shinybox.pl/?ref=2bb6f74 . Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać, jak już będziesz wiedziała czy to okazja, czy oszustwo.;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. PODALAM WSZYSTKIE maile moich znajomych, uzbieralam odpowiednia ilosc tych punktow, podalam swoje dane!!! napisalam im maila czy i kiedy mi wysla darmowe pudelko kosmetykow, a oni USUNELI MI KONTO!! OSZUSTWO!!!!!!!!! Zaskarze ich o bezprawne wykorzystywanie moich danych osobowych i oszustwa!!!!
    tak mnie wkurzyli, ze nie pytajcie. napisali mi, ze niby naruszylam regulamin, ale nie moga powiedziec w jaki sposob!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeden raz wysłałaś jakiegoś e-maila np. do rodzeństwa , mamy ( chodzi o to samo IP ) i potwierdziłaś. Bo z tego co wiem , to napisali tam ,że to jest naruszenie regulaminu. Musiałaś coś zrobić ,bo bezpostawnie nie mogli Ci usunąć konto ( w regulaminie jest napisane ,że jak naruszysz regulamin to CI usuwają konto). :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...