Checie dostać Sleeka? + rozdaniowe przypomnienie + zmiany

16 Komentarzy
Eh, miałam zamiar nie męczyć Was notkami w niedzielę, ale nie mogę się oprzeć.
Dziś będzie jeszcze krócej niż wczoraj. Trzy sprawy.
Obrazek ze strony nokaut.pl
  1. Chcecie wygrać paletkę cieni Sleek? To głosować, robaczki! ;) Z prawej strony w pasku bocznym jest ankieta- tam możecie zgłaszać, o którą paletkę powalczyłybyście najchętniej. Pytanie jest z podtekstem oczywiście- po zakończeniu walentynkowo- urodzinowego rozdania mam zamiar zorganizować kolejne, w którym do wygrania będzie między innymi paleta Sleek. Nie chcę wybierać samodzielnie i dawać Wam coś, co się Wam nie spodoba, dlatego pytam o Wasze zdanie. Oczywiście nigdy nie będzie tak, że zadowolę Was wszystkich, bo tak się niestety nie da (a szkoda), jednak przychylę się do zdania większości.
    Dlatego głosujcie, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście.


  2. Rozdaniowa przypominajka. Pewnie już wszyscy, którzy chcieli, zgłosili się do rozdania, ale jeśli ktoś ma sklerozę (jak ja sama), to nie zaszkodzi przypomnieć. Zgłoszenia pod postem rozdaniowym- odnajdziecie go po kliknięciu w banner w pasku bocznym.

  3. Trzecia ważna sprawa to MODERACJA komentarzy. Ostatnio w blogowym środowisku zrodziła się dyskusja na ten temat, która pozwoliła mi uświadomić sobie moje własne zdanie w tej kwestii i wprowadzić je w życie. Dlaczego moderacja? Mój blog zaczyna funkcjonować coraz sprawniej. Ciężko mi ogarniać komentarze pod postami sprzed miesiąca. Dlatego też, by żadnego z Waszych słów nie pominąć, nie przeoczyć, postanowiłam, że moderacja pozwoli mi na dokładne przeczytanie wszystkiego, co do mnie piszecie w komentarzach.
    Zaznaczam, że nie będę wprowadzać żadnej cenzury, bo nie po to prowadzę bloga, żeby się dowartościować- krytyczne komentarze będą publikowane, a jakże. Kasowane będą jedynie wpisy niezgodne z moimi blogowymi zasadami (z którymi możecie się zapoznać w zakładce Blogowe zasady) - czyli obraźliwe, chamskie, brutalne, wszelki spam, wszelkie reklamy.
    Mam nadzieję, że wizja moderacji nie zniechęci Was do komentowania. Robię to nie tylko z własnej wygodny (chociaż też, nie ukrywajmy :P), ale również dlatego, że każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo cenny i chcę przeczytać każde skierowane do mnie słowo, odpowiedzieć na każde pytanie.

  4. Miały być trzy sprawy, ale przypomniała mi się jeszcze jedna- bardzo ważna, może nawet najważniejsza. Kochani, dziękuję Wam za niesamowicie szybko rosnącą liczbę obserwatorów i komentarzy! Nawet sobie nie wyobrażacie, jak się cieszę, że ze mną jesteście :*
Obrazek pochodzi ze strony picturesdepot.com
 


    Podone posty:

    16 komentarzy:

    1. Jaki fajny wpis :) rzeczywiście moderacja może pomóc w "ogarnięciu" wszystkiego :) oczywiście oddam swój głos na paletkę, którą najbardziej chciałabym mieć :) miłej niedzieli

      OdpowiedzUsuń
    2. wiesz co ;D co do paletki to bym CI radzila zrobic tak ze zamowic dopiero jak juz ktos wygra ;D i kazdy zglaszajacy sie bedzie sobie wybieral sam jaka chce dostac ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Hm... nie pomyślałam o tym. Rzeczywiście to byłoby najlepsze rozwiązanie. Przemyślę jeszcze tą kwestię organizacji tego wszystkiego i niebawem podam szczegóły :)

        Pozdrawiam i dziękuję za oświecenie :*
        Kasia

        Usuń
      2. Dobry pomysł :), zgadzam się z becomingbeauty.

        Usuń
    3. hmm.. może też wprowadzę moderacje..?

      OdpowiedzUsuń
    4. Na paletkę zagłosowałam oczywiście już dawno:) Co do rozdania także się zgłosiłam:>
      Pozdrawiam serdecznie:)

      OdpowiedzUsuń
    5. ja wlasnie niedawno sobie zamowilam, czekam na dostawe <3

      OdpowiedzUsuń
    6. Zgadzam się, co do moderacji :))

      OdpowiedzUsuń
    7. Mnie się najbardziej podoba paleta Sunset, więc nie zagłosuje, bo jej tu nie ma :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Witaj, wygrałaś nagrodę za kreatywność w rozdaniu u mnie na blogu. :)
      Mogłabym prosić o adres do wysyłki? Podeślij na galdranorn@wp.pl z dopiskiem keylimex lub Kachna Pe, żebym wiedziała o kogo chodzi. ;)

      Gratuluję!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. A to ci niespodzianka... Dziękuję pięknie! :* Cudowne zakończenie weekendu :)

        Usuń
    9. fajnie że Twój blog się szybko rozwija :) gratuluję
      paletkę ze Sleeka hmm moje marzenie:)



      jest olej z mandarynki do kupienia w bodyshopie :)

      OdpowiedzUsuń
    10. bardzo dziękuję za pomoc :)

      OdpowiedzUsuń
    11. oczywiście ja też marzę o paletce sleek :)więc musiałam to zrobić i zagłosować...:)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za każde słowo :*
    Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
    Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...