Wyniki rozdania

10 Komentarzy
Hej :)
Dziś 1 lutego, a więc czas na wyniki mojego pierwszego blogowego rozdania. Nagrody są skromne, ale obiecuję, że kolejne rozdanie będzie większe i bardziej kosmetykowe :)
Już planuję, co znajdzie się w paczce dla przyszłego zwycięzcy- na pewno jakiś śliczny lakier do paznokci i coś z mojej ukochanej firmy Bourjois (może płyn micelarny do demakijażu lub tonik).
Ok, nie przedłużając- postanowiłam rozlosować 3 nagrody, tak jak było wstępnie ustalone. To i tak sporo na kilkunastu uczestników ;)

Przygotowywanie karteczek... Było aż 45 losów :)
Losy przygotowane... Napięcie rośnie...
Losy wrzucone do maszyny losującej ;)
Losowanie przeprowadziła moja siostra, a ja uwieczniłam je na zdjęciach.

Ok, czas na wyniki. Losowanie odbyło się w odwrotnej kolejności, jednak ja publikuję wyniki "od tyłu", by było większe napięcie :)

JEŚLI GIF SIĘ NIE PORUSZA, KLIKNIJ NA OBRAZEK- WTEDY OTWORZY SIĘ W LEPSZEJ ROZDZIELCZOŚCI I JAKO OBRAZEK RUCHOMY :)

NAGRODĘ NR 3 ZDOBYWA...


NAGRODA NR 2 WĘDRUJE DO...


AND THE WINNER IS...


GRATULUJĘ!!!
Do dziewczyn wysyłam emaile z prośbą o adresy, na które powędrują nagrody.
Jeśli w ciągu 48 godzin od wysłania emaila nie dostanę odpowiedzi, losowanie nagrody odbędzie się raz jeszcze, z wyłączeniem osoby, która poprzednio wygrała i straciła swoją szansę (jednak mam nadzieję, że taka sytuacja się nie zdarzy).


EDIT: Wszystkie wylosowane osoby podały mi już adresy, więc żadnego dodatkowego losowania nie będzie ;)
Dziękuję wszystkim za zabawę i aktywny udział!
Powiem Wam w sekrecie, że już mam przygotowaną część nagród do kolejnego rozdania, które wystartuje 14 lutego. Bądźcie czujni i zaglądajcie na bloga!



Podone posty:

10 komentarzy:

  1. Mi się niestety to nie otwiera, więc nie wiem kto wygrał, pewnie nie ja i gratuluję wszystkim wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom :)
    Muszę przyznać, że oryginalny sposób na przedstawienie wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm.. specjalnie sprawdzałam, czy mam zaznaczone udostępnianie maila... no trudno, zaraz wyślę maila do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. @ Brain - kolejne rozdanie rusza już 14 lutego, więc zapraszam- może tym razem o Tobie będą pisać "szczęściara" ;)

      pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :*

      Usuń
  5. Gratuluję zwycięzcom i czekam na kolejny konkurs :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...