Drobne zakupy + fotki rozdaniowe, czyli co można u mnie wygrać + EDIT: GLOSSYBOX

5 Komentarzy
Witajcie kochani!
Dziś notka będzie krótka, bo wczoraj się rozpisałam.
Co do "afery błyszczykowej" w KissBoxach - okazało się, że na błyszczyku są aż 3 kody:
1. Na zgrzewie - po sprawdzeniu informuje mnie o tym, że błyszczyk wyprodukowano w 2005 roku
2. Na naklejce z kodem kreskowym - według niego mój błyszczyk jest ważny jeszcze 64  miesiące
3. Pod naklejką z kodem kreskowym - mówi, że błyszczyk przeterminował się niedawno
Nadal czekamy na oficjalne stanowisko IsaDora w tej sprawie. Wiele osób uspokaja sytuację mówiąc, że te kalkulatory dat ważności nie zawsze są wiarygodne i nie ma co na razie niepotrzebnie się stresować.
Tak więc czekamy.

A tymczasem pochwalę się Wam moimi ostatnimi drobnymi zakupami. Dla siebie nie kupiłam zbyt wiele. Zresztą sami zobaczcie:


1. Sanctuary Spa Covent Garden - Moisture Boosting Mask - pięć jednorazowych saszetek. Jest to część prezentu urodzinowego dla mojej mamy (Paatal, 0,95zł za jedną saszetkę)

2. Rimmel - Colour Rush Mono Eyeshadow - kolor Rose Beige - również dla mamy na urodziny (Paatal, 6,60zł)

3. That Girl's Got Attitude - Darling Dewberry - dezodorant perfumowany o zapachu jeżyn (Paatal, 4,27zł)

4. Hawaiian Tropic - Lime Coolada Body Butter - masło do ciała o przepięknym zapachu- połączenie kokosa i limetki. Bardzo fajnie nawilża, ale na razie odkładam go do szufladki i wyzerowuję inne moje balsamy do ciała (Paatal, 7,90zł)

5. Inglot - Grzebyk do brwi i rzęs - wreszcie zainwestowałam w ten cudowny wynalazek. Co prawda szukałam innych, bo do Inglota wciąż było mi nie po drodze, ale metalowy grzebyczek do rzęs jest tylko tam. Już się cieszę z jego działania- daje super efekt (Inglot, 16,00zł)

6. Inglot - Pomadka do ust - odcień 262 - początkowo byłam załamana- w sklepie pomadka wydawała się idealna, a w domu okazało się, że nałożona na usta wygląda nienaturalnie jasno. Poczytałam jednak troszkę na forach i blogach i zmieniłam sposób jej nakładania. I oto stał się cud- pomadka stała się jednym z moich ulubionych akcesoriów do makijażu ;) Więcej o niej w recenzji (Drogeria Firlit, 21,00zł)

7. Wibo - Nail Polish Remover rose fragrance - czyli zmywcz do paznokci w płatkach z limitowanej różanej edycji. Przed chwilą przyszedł kurierem, więc jeszcze go nie wypróbowałam.

8. Wibo - Iluminating Lips - Wet Look lip gloss - kolor nr8 - Uwielbiam błyszczyki dające efekt mokrych ust. Ten ma ładny, karmelowy kolor- na ustach jest naturalny i delikatny. Dodatkowo błyszczyk ma wbudowane lusterko, a w nakrętce diody! Więc można się nim malować nawet w ciemności, bo diody idealnie oświetlają usta podczas aplikacji błyszczyku.

9. W7 - Nail Polish - kolor 61 Spearmint - kiedy zobaczyłam ten odcień, nie mogłam się oprzeć. Niektórzy mogą uznać, że mięta na paznokciach już dawno wyszła z mody- ja jednak uwielbiam ten odcień zieleni, dlatego nie zamierzam z niego rezygnować ;) (Paatal, 6,50zł)

10. Wibo - Express Growth - kolor nr 317 - piękny beżowy lakier do paznokci z błyszczącymi drobinkami. Będzie idealny do delikatnych, eleganckich zestawień.

11. Wibo - Różany lakier do paznokci - kolor nr 3 i 8 - dwa lakiery z limitowanej różanej edycji. Kolory pastelowe, ale optymistyczne i wiosenne. Ciekawa jestem, czy naprawdę pachną różami i jak będą wyglądać na paznokciu.

Cen produktów Wibo niestety nie umiem Wam powiedzieć, bo kupowałam je w zestawach i nawet nie wiem, ile wyszło za poszczególne rzeczy.

A oto, co kupiłam dla Was!
Co prawda podczas zamawiania kosmetyków z Wibo w drogerii internetowej miałam informację o tym, że w zestawach będą inne kosmetyki, ale cóż- te też są fajne- przynajmniej tak mi się wydaje ;)
Mam nadzieję, że Wam też się spodobają.

Oto nagroda nr1 - zestaw 6 kosmetyków z limitowanej różanej kolekcji Wibo



1. Wibo - Grafitowy eye-liner do oczu
2. Wibo - Pomadka różana z formułą błyszczykową - kolor 02 Rose Temptation
3. Wibo - Różany lip gloss do ust - kolor 05
4. Wibo - Różany lakier do paznokci - kolor 8
5. Wibo - Maskara do rzęs pogrubiająco - wydłużająca
6. Wibo - Różany zmywacz do paznokci w płatkach
A to wszystko w uroczej kosmetyczce z różanym nadrukiem od Wibo :)

Oto nagroda nr2 (rozlosowana zostanie, jeśli w czasie trwania rozdania liczba obserwatorów bloga osiągnie 100) - zestaw różnych kosmetyków. Niestety na zdjęciu nie ma jeszcze zestawu próbek perfum- muszę po niego pojechać, a aktualnie w moim mieście panują straszne śnieżyce, więc sami rozumiecie, że nie bardzo mam ochotę w taką pogodę biegać za próbkami ;)





1. Golden Rose - Miss Selene - trzy mini lakiery: kolory 236 (brudny róż z małymi błyszczącymi drobinkami), 163 (złoty brokat) i 205 (głęboki ciemny granat)
2. Złoty sypki cień do powiek (próbka)
3. Envi - Eye shadows glitter - kolor nr8 (pastelowy pistacjowy)
4. Wibo - Express growth - lakier do paznokci nr 192 (delikatny ciepły róż z maleńkimi błyszczącymi drobinkami)
6. Wibo - Iluminating Lips - Wet Look lip gloss - nr 7 - błyszczyk z lusterkiem i diodami ułatwiającymi aplikację
7. Close2You - zestaw bodajże 6 próbek różnych perfum (jak się po nie pofatyguję, to zrobię zdjęcie)

Mam nadzieję, że wszystkie nagrody Wam się podobają.
Dodam jeszcze, że ilość kosmetyków marki Wibo w rozdaniu nie oznacza, że Wibo jest sponsorem- tak dobrze nie ma :P rozdanie jest sponsorowane w całości przeze mnie.
Wszystkie kosmetyki są nowe i nie były używane nawet do swatchy.

Jeśli skusiły Was nagrody i chcecie zgłosić się do rozdania, wystarczy kliknąć w obrazek poniżej.


EDIT: Można już zamawiać GLOSSYBOX! Pierwsza edycja w Polsce. Kosztuje 49zł. Kliknijcie w obrazek, przeniesie Was na stronę.
Ja co prawda mam krwawiącą i ropiejącą dziurę w budżecie, ale nie mogłam się nie skusić ;)



Podone posty:

5 komentarzy:

  1. Te wszystkie nagrody są takie piękne!:) Bardzo lubię wibo... Fajnie popatrzeć:)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. obserwuję cię jako Miss Cosmo 15
    2. Mam cię na blogrollu
    3. Mam notkę do rozdania na swoim blogu
    http://miss-cosmo15.blogspot.com/

    Mam nadzieję że tyle wystarczy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenia pod postem rozdaniowym - kliknij w obrazek, to Cię przeniesie do tego posta :)

      Usuń
  3. Uwielbiam lakiery Wibo i koniecznie muszę kupić ten nr 317, bo jest pięęękny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, ze jestes milosniczka Wibo :) ja takze, uwielbiam ich produkty ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- może masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...