ROZDANIE walentynkowo urodzinowe **ZAMKNIĘTE**

129 Komentarzy
UWAGA!!!
Komentarze do tego posta zostały ukryte, by adresy mailowe Uczestników konkursu nie zostały wykorzystane przez rozsyłaczy spamu!!!

Kochani!
Dzisiaj jest chyba wystarczająco dobra okazja, by pokazać Wam, jak bardzo Was uwielbiam!
Bardzo dziękuję za to, że ze mną jesteście. Nawet sobie nie wyobrażacie, ile radości daje mi każdy komentarz i każdy wzrost liczby obserwatorów. Cieszę się, że moje skromne, nieśmiałe początki blogowania mają grono odbiorców.

Żeby Was w jakiś sposób nagrodzić i ulżyć troszkę mojej wewnętrznej potrzebie dawania, postanowiłam zorganizować dla Was rozdanie. Będzie to rozdanie WALENTYNKOWO - URODZINOWE - rozpoczyna się dziś (14.02.2012), a zakończy się dokładnie za miesiąc (14.03.2012) - czyli w moje 22-gie urodziny :)


WAŻNE:
- dodatkowe losy będą brane pod uwagę tylko jeśli posiadacie aktywnego bloga o innej tematyce niż same rozdania - każda informacja na blogu rozdaniowym (nieważne, w jakiej formie) będzie liczona jako 1 los. Blogi nie posiadające żadnych czytelników czy obserwatorów w ogóle nie będą brane pod uwagę.
- Proszę zgłaszać się tylko raz według podanego poniżej schematu
- Wszystkie zgłoszenia będą bardzo dokładnie sprawdzane! Więc proszę nie wpisywać, że spełniacie warunki, których tak naprawdę nie wykonaliście. Szanujcie swój i mój czas!

Mam nadzieję, że wszystko jasne. Dodam jeszcze, że rozdanie jest tylko dla mieszkańców Polski, niestety nie zgadzam się na wysyłkę nagród za granicę.
Rozdanie jest finansowane z mojego własnego budżetu. Wszystkie nagrody są nowe, nigdy nie używane, nie wypróbowywane przeze mnie.

Czyli jeszcze raz:
Rozdanie trwa od 14.02.2012 godz. 14:14 do 14.03.2012 godz 14:14. Około 15:00 powinnam podać wyniki.
Zwycięzca (lub zwycięzcy) zostanie wybrany drogą losową poprzez aplikację losującą (random.org albo coś w tym stylu).

Przewidziałam dwie nagrody:
1. Zestaw kosmetyków kolorowych WIBO z limitowanej serii Kolekcja Różana (dorwałam ostatnio dwa takie zestawy w drogerii internetowej)
2. Zestaw różnych kosmetyków - ta nagroda zostanie rozlosowana, jeśli liczba obserwatorów mojego bloga w czasie trwania rozdania przekroczy 100 (ambitny plan) - pod zdjęciami na dole notki dokładnie opisałam każdą nagrodę.

Co trzeba zrobić?
1. WARUNEK KONIECZNY - publiczne obserwowanie bloga, podanie adresu email, zamieszczenie poniżej komentarza (1 los)
2. WARUNKI NIEKONIECZNE
- dodanie mojego bloga do Blogrolla (1 los)
- dodanie info o rozdaniu w pasku bocznym Twojego bloga (baner rozdania podlinkowany do tej notki) (3 losy)
- notka informująca o rozdaniu (ma to być notka tylko i wyłącznie o tym rozdaniu, zawierająca baner i link do tej notki) (4 losy)
- info na facebooku (dodanie na tablicy lub osi czasu linku do tego rozdania- koniecznie ustawcie publiczny status posta!) (2 losy)
- info na Twitterze (dodanie twittu z linkiem do rozdania) (2 losy)
- odpowiedź na pytanie (w komentarzu pod notką opisz, w jaki sposób przygotowujesz się na randkę- czyli jakich kosmetyków używasz jako afrodyzjaków) (1 los)

Łącznie do zdobycia 14 losów.

Proszę zgłaszać się w komentarzach według następującego schematu:

Obserwuję jako: ...
Mail: ...
Mam Cię w Blogrollu: NIE/TAK (link do bloga)
Info w pasku bocznym: NIE/TAK (link do bloga)
Notka o rozdaniu: NIE/TAK (link do notki)
Info na facebooku: NIE/TAK (bezpośredni link do posta)
Info na Twitterze: NIE/TAK (bezpośredni link do twitta)
Odpowiedź na pytanie: (nie jest to konieczne)

W razie pytań lub wątpliwości proszę o komentarz pod tą notką lub kontakt mailowy: kaylime@onet.pl

Mam nadzieję, że wszystko jasne.
A oto zdjęcia nagród (jeszcze bez próbek perfum, bo dopiero się po nie wybieram):

NAGRODA 1:
 - Wibo - Grafitowy eye-liner do oczu
 - Wibo - Pomadka różana z formułą błyszczykową - kolor 02 Rose Temptation
 - Wibo - Różany lip gloss do ust - kolor 05
 - Wibo - Różany lakier do paznokci - kolor 8
 - Wibo - Maskara do rzęs pogrubiająco - wydłużająca
 - Wibo - Różany zmywacz do paznokci w płatkach
A to wszystko w uroczej kosmetyczce z różanym nadrukiem od Wibo :)



NAGRODA 2:
 



 1. Wibo - Iluminating Lips - Wet Look lip gloss - nr 7 - błyszczyk z lusterkiem i diodami ułatwiającymi aplikację
2.  Wibo - Express growth - lakier do paznokci nr 192 (delikatny ciepły róż z maleńkimi błyszczącymi drobinkami)
3. Golden Rose - Miss Selene - mini lakier do paznokci nr 236
4. Golden Rose - Miss Selene - mini lakier do paznokci nr 163
5. Golden Rose - Miss Selene - mini lakier do paznokci nr 205
6. Essence - Black Mania - eyeliner Carbon Black
7. Złoty sypki cień do powiek (próbka)
8. Essence - Sun Club - Glamour To Go Eyeshadows - paleta cieni do powiek - South Beach
9. Envi - Eye shadows glitter - kolor nr8 (pastelowy pistacjowy)
10. Essence - SOS Nail Savers - Nail Care Balm - Odżywczy balsam do paznokci i skórek
11. Close2You - Mia - perfumetka 10ml (sama od niedawna mam ten zapach)
12. Close2You - Grande Albero - próbka
13. Close2You -  7 próbek różnych zapachów (o ile mnie pamięć nie myli- 2 męskie)

UWAGA!!!
Komentarze do tego posta zostały ukryte, by adresy mailowe Uczestników konkursu nie zostały wykorzystane przez rozsyłaczy spamu!!!


Podone posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...