Powiew lata w środku jesiennej szarugi czyli... Pharmatheiss Granatapfel

91 Komentarzy
Pokażę Wam dziś cztery sympatyczne kosmetyki, które zagościły u mnie wczoraj. Otrzymałam je w ramach współpracy z agencją PR Vesna Lorenc, z którą miałam już przyjemność współpracować podczas akcji testowania suplementu Merz Special.

Są to produkty marki Pharmatheiss Cosmetics z serii Granatapfel. Mają one działanie ujędrniające, rewitalizujące i nawilżające. Trzy z nich będę testować na mojej własnej osobistej skórze :P Jeden wypróbuje moja mama. Mam nadzieję, że z ciekawością przeczytacie recenzję gościnną 'made by my mum'- postaram się, byście poznali bliżej moją rodzicielkę, może nawet mami zgodzi się na upublicznienie jej zdjęcia (ocenicie, czy jestem do niej podobna :P).

A oto jak wygląda przesyłka od Vesna Lorenc:

Kosmetyki są zapakowane w piękne pudełko- ujmuje mnie ta dbałość o szczegóły! Widać, że firma mocno się stara, że nie jest to pójście w 'masówkę' - to się bardzo chwali.

Motyw na pudełku nawiązuje do motywu na opakowaniach kosmetyków :)

Kokarda była ładniejsza, ale niestety już nie mogłam się doczekać i rozpakowałam przed zrobieniem zdjęć

A oto i główni bohaterowie dzisiejszej noki:
- Pharmatheiss Granatapfel - żel pod prysznic
- Pharmatheiss Granatapfel - masło do ciała
- Pharmatheiss Granatapfel - krem do twarzy (cera normalna i sucha)
- Pharmatheiss Granatapfel - krem do rąk

I jak myślicie, który kosmetyk będzie testować moja mama? ;)


Na koniec pokażę Wam jeszcze nagrodę, która przybyła do mnie od Lili Naturalnej. Bardzo się cieszę z tych cudowności! :)

- NeoBio - szampon do włosów zniszczonych mleko i miód
- NeoBio - żel pod prysznic pomarańcza i chilli


Teraz już wiecie, co wywołało u mnie uśmiech nawet w tak ponury dzień ;)

Opowiadajcie, jak Wam mija weekend? Mam nadzieję, że równie dobrze jak mi :)


Podone posty:

91 komentarzy:

  1. Miłego testowania :)! Chętnie poznamy Twoją mamę!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mami się ucieszy na takie ciepłe przyjęcie :)

      Usuń
  2. Żel pod prysznic z pomarańczą i chili, o mamo *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ;) Też mnie bardzo kusi ten zapach, nie mogę się doczekać, kiedy go poniucham.

      Usuń
  3. dla mamy pewnie pójdzie - Pharmatheiss Granatapfel - krem do twarzy (cera normalna i sucha)

    śliczne cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. interesująco wyglądają i jest to widok miły dla oka :] jestem ciekawa ja się sprawdzą
    informuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A Kasia ma zawsze szczęście w konkursach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak powtarza mi, że muszę totka skreślić :P

      Usuń
  6. ale cudownie zapakowane ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, firma bardzo się postarała nawet w tej kwestii :)

      Usuń
  7. czekam na recenzję żelu pod prysznic - chilli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się doczekać, kiedy go wypróbuję :)

      Usuń
  8. Pudełko mnie urzekło! Ciekawe czy kosmetyki będą równie dobre jak ich opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych testach wszystko wskazuje, że tak... Ale nie będę jeszcze zapeszać :)

      Usuń
  9. chcemy zdjęcie mamusi :D:D:D
    p.s. obstawiam krem do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie tylko, czy mamusia się zgodzi na upublicznianie xD Jeszcze nic nie wie o tych planach xD
      Taaaak, dobrze obstawiasz :)

      Usuń
  10. ta marka mnie cikawila nie raz w aptece, jestem ciekawa jak sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dokładnych testach dam znać, czy warta jest uwagi i czy słusznie wodzi na pokuszenie ;)

      Usuń
  11. Już się przestraszyłam, że będziesz testować krem ujędrniający do twarzy :) ale podejrzewam, że trafi on do Twojej mamy. Zastanawiam się czy dwudziestoparoletnie dziewczyny to dobry target do testowania takich kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, krem będzie testować moja mama :) Wydaje mi się, że kosmetyki ujędrniające do całego ciała jak najbardziej mogą testować osoby w moim wieku (zwłaszcza te, które planują lub mają za sobą spadek wagi), natomiast ujędrniające kremy do twarzy zdecydowanie powinny trafiać na testy do blogerek starszych niż 20 lat. Cieszę się, że firma zgodziła się, by moja mama testowała krem, a ja resztę- inaczej musiałabym odmówić, bo nie podjęłabym się testowania i recenzowania kremu ujędrniającego.

      Usuń
  12. urzekło mnie opakowanie :> czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też- nie ukrywam, że mam słabość do tego typu detali :)

      Usuń
  13. NeoBio nigdy nie słyszałam o tej firmie ;D bardzo ciekawie wygląda ten żel po prysznic pomarańcza i chili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz się stykam z ta marką, dlatego tym bardziej się cieszę, że będę mieć możliwość testów :)

      Usuń
  14. Widziałam te kosmetyki też u Hexxany, będę czekała na Wasze recenzje. Moim zdaniem te opakowanie bardzo na plus dla producenta! Dba o ładną otoczkę kosmetyków, a wiadomo, że zwiększa to przyjemność użytkowania. A co do testowania dostanie Twoja mama? :) U mnie będzie na pewno recenzja lub jej część do żelu z Biedronki we współpracy z moim bojfriendem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami dostanie (a raczej już dostała) krem do twarzy :) Reszta kosmetyków jest dla mnie, bo pasują do moich potrzeb :)
      oooo, tego jeszcze nie było- recenzja bojfrenda! :D Czekam z niecierpliwością!

      Usuń
    2. A nawet zamówiłam mu specjalnie żel i krem z Bielendy dla mężczyzn, zobaczymy czy nam napisze recenzję :) Będzie cud jak będzie się kremował regularnie!

      Usuń
    3. Kurcze, to takie typowo męskie podejście do kosmetyków. U mnie np mój chłopak zawsze regularnie stosuje męskie kosmetyki- co prawda nie ma co liczyć na to, że ciało będzie balsamem maział (lol xD), ale ma i stosuje kosmetyki do twarzy :) Nie jakieś wybitnie specjalistyczne- takie drogeryjne. Natomiast mój tata jest zakręcony na punkcie kosmetyków i co tydzień muszę mu robić maseczkę i smarować go jakimś serum. Ciągle kremy do twarzy i pod oczy ode mnie wyżula xD

      Usuń
  15. Mój weekend zwieńczył bieg uliczny w moim mieście, więc nastrój poszedł w górę, pomimo wstrętnej pogody :)
    Jestem bardzo ciekawa kremu do twarzy, bo z opisu pasuje do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, bieg uliczny? Super sprawa! :)
      Krem do twarzy będzie recenzować moja mama, więc kosmetyk ma niełatwe zadanie, bo będzie musiał spisać się na dojrzałej, zmęczonej cerze :)

      Usuń
    2. To tym lepszy dla niego test :)
      Czekam na recenzje z zdjęcia Szanownej Rodzicielki ;D

      Usuń
    3. W końcu chyba do takiej cery jest przeznaczony- skoro ma ujędrniać, to niech ujędrnia ;)

      Usuń
  16. Już pisałam na innych blogach,gdzie dziewczyny też dostały te kosmetyki,że jestem ciekawa tego kremu do rąk z Granatapfel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja też najbardziej byłam ciekawa tego kremu? ;) I muszę powiedzieć, że po pierwszych testach mnie zaskoczył (pozytywnie) :)

      Usuń
  17. Pomarańcza i chilli?? Ale wybuchowy żel! Mama może krem do twarzy?:) Pudełko piękne! Pierwsze słyszę o firmie, ale zaplusowali sobie takim podejściem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, zgadłaś z tym kremem do twarzy :)
      Firma ma u mnie duży plus już za same takie detale- widać, że się mocno starają.

      Usuń
  18. Ja też dostałam tę uroczą przesyłkę :) Chętnie sprawdzę na sobie te produkty, a mama oczywiści przetestuje krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, jestem ciekawa, jakie Ty będziesz mieć zdanie o tych kosmetykach :)

      Usuń
  19. No muszę przyznać, że paczuszka niesamowicie prezentuje się, również bardzo cenię dbałość opakowań :) Aż miło popatrzeć - taki luksus, otwierasz, a tam - kokardka, papier, i w końcu kosmetyki - aż napięcie rośnie :)
    Mama Twoja na pewno będzie nam prezentować swoją piękną buźkę po stosowaniu kremu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, ja musiałam się mocno powstrzymywać, żeby pazurami nie rozszarpać kartonu i papieru xD
      Zgadłaś Kochana, mama wypróbuje krem do twarzy :)

      Usuń
  20. jestem pewna, ze rodzicielka przygarnęła krem do twarzy ;)
    fakt, firma ujmuje profesjonalizmem, gratuluję współpracy!

    chili i pomarańcza! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych kosmetyków, więc czuję się zaciekawiona :) Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Kosmetyki pachną cudnie, więc testy na pewno będą przyjemnością :)

      Usuń
  22. Granaty opanowały blogosferę ;D Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że to takie owocowe niegroźne granaty, a nie te wybuchowe :D

      Usuń
  23. Obstawiam - Mamę obdarowałaś kremem do twarzy. Ciekawa jestem co to dokładnie za produkty, bo w pobliskiej aptece stoją i kuszą, a nie chę kupować "w ciemno" ;). Ten żel pod prysznic "pod spodem" też fajnie się zapowiada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś :)
      Mam nadzieję, że recenzje tych kosmetyków pomogą Ci się zdecydować, czy warto je kupić. Z tego co wiem- do najtańszych nie należą, więc rzeczywiście przed zakupem warto poznać opinie innych :)

      Usuń
  24. postarali się z tym pudełkiem, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Recenzje pojawią się po dokładnych testach :)

      Usuń
  25. Miałam tak intensywny tydzień, że dziś tylko siedzę i się lenię:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście, kosmetyki idealne na akcję Jesienne umilacze:) Mam nadzieję, że się przyłączysz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś wiedziała, jak pięknie pachną, mmmmmmmm... ;)

      Usuń
  27. Firma wykazała się dbałością o każdy detal:) Serdecznie gratuluję:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale smakowicie wyglądają! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Łoł, dopiero zauważyłam ten szczegół z tygodniem na testowanie... Dzięki za informacje, bo chyba sama nie jestem w stanie dać sobie 7 dni na testy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość ;) Szkoda, że autorka bloga ustaliła takie zasady- gdyby chociaż dała 2 tygodnie...

      Usuń
  30. Nareszcie wiem, co wywołało uśmiech :)))

    Owocnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To testowanie będzie nie tylko owocne, ale nawet owocowe - ze względu na piękny owocowy zapach tych kosmetyków ;)

      Usuń
  31. ale śliczne pudełeczko i kosmetyki, czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  32. po takiej dostawie świeżych kosmetyków, też bym się cieszyła :) życzę miłych testów i będę oczekiwać Twoich i mamy Twojej wrażeń :) ja weekendowo imprezowo i chorobowo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imprezowo - ok. Ale chorobowo?! Wracaj do zdrowia! :*

      Usuń
  33. Ja jestem bardzo zainteresowana kosmetykami ujędrniającymi, więc poczekam na efekty Twych testów, moja skóra po 13 kilogramowym zrzucie potrzebuję ujędrnienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 kg?! O wow, jesteś master! Postaram się dokładnie, bardzo dokładnie przyjrzeć się tym kosmetykom, by móc jak najszczerzej Ci je polecić lub odradzić ;)

      Usuń
    2. na ujędrnienie skóry polecam zabieg rollmasaż

      Usuń
    3. No tak... to już 13,5 kg dokładnie a za niedługo będzie 14naście :D I do 15nastu trzeba dobić, zaparłam się że schudnę te 15 kg i tak właśnie będzie :D To się zapoznawaj, bo ja ostatnio kosmetyków ujędrniających zużywam bardzo dużo, dzięki czemu skóra jest mimo takiego zrzutu ładnie zregenerowana i dobrze sobie poradziła z takim zrzutem, zresztą co tu dużo gadać, trochę ten zrzut trwał bo od lata :D

      Usuń
    4. Od lata to wcale nie tak znowu długo ;) Wow, Kinia, podziwiam Cię bardzo! Super, że udało Ci się już prawie osiągnąć swój cel- jestem pewna, że do 15 uda się dobić :)
      Rzeczywiście przy takim spadku wagi ważne jest ujędrnianie skóry, bo lepiej zapobiegać i maziać się od początku odchudzania, niż potem walczyć z obwisłą skórą.

      Usuń
  34. Gratuluję otrzymania takich cudów! Zaintrygowałaś mnie tymi kosmetykami i nie mogę się doczekać kiedy coś o nich napiszesz
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich recenzje pojawią się pewnie dopiero, kiedy je zużyję, więc jeszcze troszkę cierpliwości :)

      Usuń
  35. ajj zazdroszcze. :) czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy dokładnie wypróbuję, na pewno dam znać, co i jak :)

      Usuń
  36. piękne pudelko a zawartość jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, aż ciężko się zdecydować, czy ładniejsza zawartość, czy opakowanie :)

      Usuń
  37. Oj, ile piękności- cudowności! :)
    Tymczasem weekend minął i nie jest łatwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak- wszyscy pracujący i uczący się żyją od weekendu do weekendu :/

      Usuń
  38. Tylko pozazdrościć, miłego testowania;)

    zapraszam w wolnej chwili do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Testowanie jest miłe, bo zapach kosmetyków urzekający :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...