Wielkie odliczanie - Targi & Kongres

65 Komentarzy




 Witajcie kochani!
Ależ ten długi weekend szybko mija... Oczywiście mocno mnie to smuci, bo wcale nie spieszy mi się, by wracać do zajęć na uczelni. Jednak z drugiej strony jest w tym jakiś pozytywny aspekt... Zbliża się termin 26. Międzynarodowego Kongresu i Targów Kosmetycznych LNE & spa!
Jest to wydarzenie cykliczne, organizowane dwa razy w roku- na wiosnę i jesienią. W tym roku jesienna edycja przypada na 10-11 listopad 2012 czyli już w przyszły weekend. Odbywa się w Nowohuckim Centrum Kultury (al. Jana Pawła II 232).
Jak łatwo się domyślić- sama będę uczestniczką tego wydarzenia.
Relację z 25. Kongresu możecie u mnie poczytać TUTAJ.





Na czym to wszystko polega? Dlaczego Kongres stanowi aż takie wielkie wydarzenie?
Kongres LNE & spa jest uznawany za największą i najważniejszą imprezę branżową w naszym kraju. Ponad 90% jego uczestników to profesjonaliści w branży kosmetycznej. Pojawiają się też goście z zagranicy. Równocześnie odbywa się kilka wydarzeń:
- wykłady i panele dyskusyjne
- forum manicure i pedicure
- sympozjum podologiczne
- premierowe pokazy zabiegów i kosmetyków
- atelier kongresowe - spotkania z wykładowcami
- mistrzostwa makijażu Art Visage PRO
- targi

Podczas targów można zakupić produkty marek profesjonalnych, niedostępnych w zwykłej sprzedaży. Firmy oferują też często różne kuszące promocje. W tej edycji targów weźmie udział ponad 100 wystawców z różnych kategorii:
- pielęgnacja ciała i twarzy (m.in. Abacosun, Anna Lotan, Aroma Derm, Bandi, Bielenda Professional, Clarena, Farmona, Jadwiga, Organique, Dermalogica, Ziaja)
- makijaż (m.in. Make-Up Studio, Bikor, Ikor, Kryolan, Karaja)
- manicure (O.P.I, Mollon Pro, Nubar, Orly)
- aparatura i sprzęt kosmetyczny


Ja już nie mogę się doczekać tego wydarzenia!
Was również zachęcam do tego, by wybrać się przynajmniej na Targi Kosmetyczne. I radzę decydować się jak najszybciej, bo tylko do 5 listopada można kupić karnety w niższych cenach:

Rejestracja na Kongres:
https://kongres.lne.pl/odwiedzajacy/formularz-rejestracyjny


Kochani, wybieracie się na Kongres i Targi LNE & spa?
Mam nadzieję, że tym razem spotkam tam kogoś spośród Was :)


Podone posty:

65 komentarzy:

  1. No proszę :)
    Bardzo przyjemnie zapowiada się to wydarzenie!
    Baw się dobrze i chłoń wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Będę chłonąć jak najwięcej i pokażę na blogu relację :)

      Usuń
  2. Targi, jeju chyba bym zwariowała tam i wydała miliony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że tak daleko mam do Krakowa :(
    Ale Krakowiankom życzę świetnej zabawy i mnóstwa inspiracji oraz oczywiście udanych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chetnie bym sie wybrala, ale to nie moje rejony... szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję... :( Ale będziesz mogła relację u mnie poczytać :)

      Usuń
  5. A ja się wybieram :) Będę Cie szukac :*

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurczaczki, zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się wybieram, to będzie mój pierwszy raz na targach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno początkowo będziesz przerażona tłumami, ale ostatecznie pewnie Ci się spodoba- takiej ilości ciekawych kosmetyków w jednym miejscu nie ma nigdzie indziej :D

      Usuń
  8. to stara, do zobaczenia w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha, napisałaś mi w tym czasie komentarz w którym ja pisałam Tobie - potwierdzam po raz drugi, będę, przywlokę się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. baw się dobrze! gdybym była w PL, pewnie bym się wybrała.. a tak to klops ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się być Twoim tajnym wysłannikiem na tych targach i wszystko dobrze udokumentować, żebyś- czytając relację- poczuła się, jakbyś naprawdę tam była :D

      Usuń
  11. za daleko do Krakowa:) ale chętnie poczytam relację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu myślałam, że Ty z Krakowa jesteś xD

      Usuń
  12. Byłam już na majowych. Szczerze powiem, że nie pamiętam, kiedy się tak wynudziłam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku xD To dla mnie właśnie było mega ciekawie- każdą wiedzę chłonęłam, notowałam ;)

      Usuń
  13. fajnie, chciałabym kiedyś pojawić się na takich targach, ale trochę daleko się odbywają :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno czasem też są organizowane jakieś targi gdzieś bliżej Ciebie :)

      Usuń
  14. U mnie targi będą 2tyg później ale pewnie w porównaniu z Krakowem czy Warszawą będą beznadziejne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, na pewno nie będzie aż tak źle- zawsze to jakaś okazja do kupienia sobie ciekawych kosmetyków :)

      Usuń
    2. W zeszłym roku prawie nic nie kupiłam niestety (tylko kilka akcesoriów do stylizacji paznokci) bo prawie żadna sensowna firma nie miała swojego stanowiska i obawiam się, że w tym roku będzie podobnie :(

      Usuń
  15. Oj poszłabym, ale jestem bez pieniędzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też mam mniej niż zero, ale na taką okazję zawsze się jakieś drobne znajdą :D

      Usuń
  16. Bardzo fajnie się zapowiadają te targi, będę czekała na sprawozdania :) Wiem, że wybiera się na nie jeszcze Red Lipstick z mojzakupocholizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, Blanka też się wybiera :) I jeszcze kilka(-naście?) innych krakowskich blogerek- idziemy całą paczką :D

      Usuń
  17. Ja niestety nie dam rady, znów;(, ale powiem że bardzo mnie interesują kosmetyki Bielenda Professional, widzę że mają wspaniałą ofertę, ale gdzie je dostać?
    Pozostałe marki znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno są tylko na Allergro albo właśnie na targach. Kochana, daj znać, co by Cię interesowało z ich oferty- zawsze mogę kupić i podesłać Ci :)

      Usuń
  18. Zazdroszczę! Co prawda w Warszawie podobne już były, ale chętnie wybrałabym się zwłaszcza dla OPI:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, dla OPI warto- mają genialne promocje targowe :D

      Usuń
  19. Oj Kraków jest za daleko lubelszczyzny więc niestety mnie tam nie będzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do odpowiedzi na TAG:
    http://no-to-pieknie.blogspot.com/2012/11/wszystko-o-moich-wosach.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiam się nad wybraniem na targi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja,takie targi to dobra sprawa ;)Ale ja do Krakowa ma ojojojojoj...;(

    OdpowiedzUsuń
  23. A gdzie można kupić bilety na targi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W notce podałam link - "Rejestracja na targi" :)

      Usuń
    2. Wiem, przeprasza myślałam że tam tylko można kupić bilety na kongres :) Także bilet już kupiony :)

      Usuń
    3. To ja troszkę to źle sformułowałam :) Super, że się wybierasz! :)

      Usuń
  24. Szkoda, ze nie w moim mieście:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się samolubnie cieszę, że w moim mieście :D

      Usuń
  25. Oj, ja się raczej nie wybieram, ale już wiem, że będzie tutaj fotorelacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, zapraszam w poniedziałek za tydzień- postaram się wtedy wrzucić już fotki :)

      Usuń
  26. Niestety za daleko... Kurcze wszędzie mam daleko z tego Torunia! Ja się nie bawię;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapowiada się świetny event :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Organizatorzy spiszą się tak samo dobrze jak podczas edycji majowej, to będzie naprawdę super :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...