11 pięknych pań i jeden przystojniak

91 Komentarzy
Witajcie kochani!
Jeśli śledzicie profil Keep calm and be beautiful na Facebook'u, wiecie, że wczorajszy wieczór spędzałam w towarzystwie krakowskich blogerek urodowych na spotkaniu zorganizowanym przez Polską Grupę Kosmetyczną i Elfa Pharm (producenta m.in. marki Green Pharmacy). Wydarzenie to miało miejsce w krakowskiej Galerii Kazimierz.
Podczas eventu mogłyśmy uczestniczyć w prezentacji nowych kosmetyków, które pojawiają się w ofercie takich firm jak Dermica, Bell, Miraculum, Dermo PHarma i oczywiście Green Pharmacy. A po prezentacji zaproszono nas na seans filmowy - wreszcie obejrzałam zachwalany przez wszystkich film Skyfall!
Tak więc wieczór spędziłam w doborowym towarzystwie- grupa jedenastu krakowskich blogerek + jeden przystojniak (Bond. James Bond). Do tego kosmetyczna tematyka i... gifty! Przedstawiciele marek obecnych na spotkaniu totalnie nas zaskoczyli, wręczając nam torby pełne kosmetycznych cudowności :)
Zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć z tego wydarzenia.

To zdjęcie podkradłam Blance (mam nadzieję, że mnie za to nie udusisz :P)
Od lewej: Kascysko, ja, Oliwia i Aldonka

To zdjęcie również autorstwa Blanki.
Pani Prezes firmy Elfa Pharm, organizatorka eventu- tym razem w roli św. Mikołaja, obdarowuje grzeczne blogerki giftami :D
Anwen i Kascysko

Na pierwszym planie sławny już płaszcz Atqi. Dalej Dominika, Vex oraz kryjąca się za zasłoną swych pięknych włosów Blanka ;)
Tym razem na moje zdjęcia nie załapała się Beatka (która ostatnio zarzuciła mi, że zawsze muszę ją upolować w obiektyw aparatu :P) i przeurocza Blondi. Ale spokojnie, jeszcze pewnie nie raz się spotkamy, więc będzie okazja do zdjęć :)

Przedstawicielka firmy Dermika

Nowość w ofercie Dermiki- seria Mesotherapist - ekskluzywne kosmetyki z wyciągiem z czarnej orchidei. Kosmetyki zawierają usieciowiony kwas hialuronowy, który dłużej pozostaje na skórze.

Fragment prezentacji Green Pharmacy, parę słów o marce. Podczas prezentacji dowiedziałam się, że kosmetyki Green Pharmacy oraz składniki, z których są produkowane, nie były testowane na zwierzętach. Zwierzaki nie cierpią też z powodu pozyskiwania składników przez markę Green Pharmacy. Bardzo mnie to ucieszyło!

Przedstawicielka marki Bell

Bell wprowadza teraz mnóstwo nowości! Poza sławną już maskarą Volume GIGANTUS, marka oferuje nam BB korektor oraz...

... BB Cream 7w1! Jak widać- Bell również próbuje wpasować się w panującą ostatnio modę na kremy BB. Zobaczymy, z jakim skutkiem :)
Bardzo zaciekawiła mnie nowa seria kosmetyków do pielęgnacji paznokci- serum w postaci olejku BIO2 Viamin Booster, odżywka BIO2 3in1, która może służyć jako baza, utwardzacz i nabłyszczacz, a równocześnie zapewnia paznokciom ochronę, utwardzacz BIO2 Hardener oraz nabłyszczacz BIO2 So Shiny.

Bell szykuje też kosmetyki do pielęgnacji oczu bardzo wrażliwych- seria o nazwie HYPOAllergenic.

Parę słów o serii HYPOAllergenic
Limitowana edycja Glam Night Sparkle - będzie idealna na sylwestrową noc i karnawał :)

Nowością była dla mnie oferta firmy Dermo PHarma - pierwszy raz spotkałam się z tą marką.

Przedstawicielka firmy Dermo PHarma

Przedstawicielka firmy Miraculum

Byłam w szoku, kiedy dowiedziałam się, że firma Miraculum produkuje aż tak wiele różnych marek!

Od niedawna firma Miraculum dysponuje też dwiema markami kosmetyków kolorowych- Joko i Virtual.


 A oto, co otrzymałam od firm biorących udział w spotkaniu:

Green Pharmacy:
- Pianka do higieny intymnej szałwia i lawenda
- Olejek do masażu antycellulitowy
- Jedwab w płynie
- Masło do ciała olej arganowy i figi

Prezenty od firmy Miraculum:
- Paloma - Żel pod prysznic wanilia z Madagaskaru (mmmmm, jak pachnie!)
- Virtual - Metallic Eyeshadow Mono w odcieniu 045 (metaliczny szary)
- Miraculum - Krem do cery wrażliwej
- Virtual - lakier Fruit Coctail nr 143 (nie lubię fioletów, ale ten mnie przekonał- wypróbuję go w połączeniu z limonkową zielenią)
- Virtual - maskara Secret Trick pogrubiająco podkręcająca
- Virtual - maskara Mission Extension wydłużająca
- Virtual - błyszczyk do ust Maxi Brilliant nr 12

Dermo PHarma
- Ideal Bronzer - krem dla jasnej i średniej karnacji na twarz, szyję i dekolt
- Serum Concentrate - ampułka serum o działaniu liftingującym i ujędrniającym
- Beauty 2GO - maseczka odmładzająca z błotem oceanicznym i algami (na 2 aplikacje)
- Beauty 2GO - maseczka oczyszczająca z glinką kaolinową (na 2 aplikacje)
- Maska kompres 4D - intensywny lifting i modelowanie
- Maska kompres 4D - aktywne ujędrnienie i odmłodzenie
- Maska kompres 4D - intensywne nawilżenie i dotlenienie (x2)

Bell - nadchodząca limitowana edycja Glam Night Sparkle!
- lakiery do paznokci 03 i 01
- błyszczyki do ust 01, 02 i 03
- cienie do powiek 03 (granat) i 01 (stare złoto)
 


Na zakończenie chciałabym serdecznie podziękować Organizatorom eventu za zaproszenie, sponsorom za gifty, a dziewczynom-blogerkom za cudowne towarzystwo! Świetnie było się z Wami zobaczyć i tak miło spędzić czas! :*




Podone posty:

91 komentarzy:

  1. jako tuszo maniaczka ciekawa jestem tuszy ♥

    ale takie spotkania to frajda ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zamieszczę ich recenzję, ale... jeszcze nie wiem, kiedy to nastąpi- na razie męczę Sexy Pump z Yves Rocher oraz miniaturkę Clinique, a w kolejce czeka jeszcze Kiko... xD

      Usuń
    2. Mnie również tusze interesują, ale tuszo-maniaczką nie jestem^^

      Usuń
    3. Zajęczaku, może jesteś, ale jeszcze o tym nie wiesz? Może tkwi to głęboko w Twojej podświadomości i sama przed sobą nie chcesz się przyznać do swojego tuszomaniactwa? ;P

      Usuń
  2. wow!super...spotkanie...o ile prezentów..cudowne przeżycie-zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeżycie to mało powiedziane- pierwszy raz byłam na takim evencie, miałam potworną tremę ;)

      Usuń
  3. no proszę, jak pięknie :) towarzystwo na piątkę, prezenty także! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spotkanie w doborowym towarzystwie :))! Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, miło było Was wszystkie zobaczyć :) choć krótko bo musiałam zmykać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo się cieszę, że krakowskie blogerki znowu miały możliwość spotkania się. Jestem pewna, że takich okazji będzie jeszcze mnóstwo w przyszłości i wtedy odrobisz swoje wcześniejsze zniknięcie z wczorajszego eventu ;)

      Usuń
  6. Też chciałabym się załapać kiedyś na taki event. Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się załapiesz- jeszcze będziesz miała przesyt takimi eventami w przyszłości :D

      Usuń
  7. Było świetnie :)
    Szkoda tylko, że nie można było dłużej porozmawiać,
    mam nadzieję, że będzie jeszcze ku temu okazja ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Bardzo się cieszę, że Kraków (i okolice^^) ma takie sympatyczne blogerki urodowe- każde spotkanie z blogującymi dziewczynami daje mi mega kopa pozytywnej energii :)

      Usuń
  8. Spotkanie w wyborowym towarzystwie ;) super

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne kosmetyki. Muszę kiedyś sprawdzić jak się sprawuje masełko z GP ;-) Ja skusiłam się ostatnio na olejek ze skrzypem i z olejkiem herbacianym, na promocji 5 zł w Naturze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, promocja w Naturze ;> Sesese... Akurat mi się skończył olejek łopianowy xD

      Usuń
  10. Zazdroszczę takiego spotkania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczcie dziewczyny, że Wam narobiłam takiej ochoty na tego typu spotkania ;)

      Usuń
  11. no piękne upominki i spotkanie również ciekawe zapewne było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo! Mogłam troszkę lepiej poznać obecne na spotkaniu firmy, zapoznać się też z ich nową ofertą, zanim trafi do sprzedaży :)

      Usuń
  12. Musiało być świetnie: doborowe towarzystwo, dobry (ponoć) film i kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne prezenty, super relacja, zdjęcia ekstra!
    Bell bardzo ładnie prezentuje się, ciekawa jestem tych cudów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo zainteresowała oferta Bell- ciekawe nowości wprowadzają :) Choć Dermika też zaszalała- podobno nawet opakowania kosmetyków z nowej serii są innowacyjne- w środku jest czarny kwiat! :)

      Usuń
  14. ale Wam dobrze :]
    milo Was widzieć choćby na zdjęciach :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to mało powiedziane ;)
      Aż się zarumieniłam pod makijażem :D

      Usuń
  15. Nie wierzę nie ma mnie na żadnym zdjęciu :D moje groźby podziałały :P
    Spotkanie było genialne, strasznie się cieszę, że mogłyśmy się znów spotkać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ciesz się, bo to pierwszy i ostatni raz :P
      Ja też bardzo się cieszę, że się zobaczyłyśmy! Każde takie spotkanie niesamowicie poprawia mi nastrój :)

      Usuń
  16. Ależ świetne spotkanie! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było naprawdę super! Nie wiem, kto pierwszy wpadł na pomysł, by blogerki się spotykały, ale chwała temu komuś :D

      Usuń
  17. Miałam kilka maseczek dermo pharma. W zachwyt nie wpadłam, ale rozczarowania też nie było:) Jak Skyfall, polecasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, skoro rozczarowania nie ma, to najważniejsze :) Zobaczymy, jak u mnie się spiszą.
      Skyfall fajny- lekki i ładnie zrealizowany :)

      Usuń
  18. takie spotkanie to świetna sprawa :) ciekawa jestem kolekcji Bell do oczu wrażliwych.
    Tylu giftów oczywiście po cichutku zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też właśnie ciekawi ta kolekcja- co prawda moje oczy nie są jakoś szczególnie wrażliwe, ale kiedy noszę soczewki kontaktowe, muszę uważać, co nakładam na oczy ;)

      Usuń
  19. Fajny event i fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło bardzo było :D Mogę Ci "ukraść" zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurde zazdroszczę Wam tych spotkań :( Jak Skyfall? Mojej mamie się podobał film, a zwłaszcza Bond w nim :D Będę czekała na recenzje, bo sporo fajnych giftów dostałaś :) A Miraculum znane z Pani Walewskiej i Brutula zostało wchłonięte kilka lat temu przez Grupę Kolastyny wraz z np. Tanitą, Palomą. Później Kolastyna ogłosiła upadłość, firmę z prawami do nazwy kupił Sarantis no, a ex-Kolastyna czyli spółka zmieniła nazwę na Miraculum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda się kiedyś tak zgrać, żeby spotkanie odbywało się w czasie, kiedy będziesz w Polsce, żebyś też mogła nas poznać osobiście, a my Ciebie ;)
      Skyfall to był pierwszy film z bondowskiej serii, który obejrzałam w całości od początku do końca. Nic ambitnego, ale wciągające, ładnie zrealizowane (niektóre zdjęcia po prostu zapierały dech!). Jak dla mnie film wart obejrzenia.
      Historii Miraculum nie znałam, to bardzo ciekawe!

      Usuń
  22. My na Bonda wybieramy się w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam olejek i jedwab z GP :) olejek taki sobie, ale ten oto to to jedwab to moja miłości! :) Film się podobał ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek chyba oddam tacie, bo on się masuje takim specjalnym urządzeniem i ostatnio narzekał, że nie ma olejku xD Bo olejek ma w składzie parafinę, a jak wiemy, ja tą substancję omijam :D Ale zapach ma łaaaadny *.*
      Film fajny- nie bardzo ambitny, ale przyjemnie się oglądało :)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dermika chyba nie wiedziała, że będą blogerki i nic nie przywiozła... Ale się bardzo przejęli tą sprawą (choć wszystkie blogerki zgodnie twierdziły, że zupełnie niepotrzebnie), to jednak Dermika postanowiła podesłać nam gifty "pospotkaniowe" pocztą :)

      Usuń
  25. Świetne muszą być takie spotkania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne! :) Bardzo miło jest zobaczyć na żywo osoby, z którymi się wymienia komentarze i czyta ich notki :)

      Usuń
  26. Spotkanie musiało być naprawdę super :) Świetna fotorelacja, szkoda tylko, że nie jestem zapraszana na takie eventy ;)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero pierwsza tego typu impreza w Krakowie, więc na pewno jeszcze wiele przed Tobą :)

      Usuń
  27. rewelacja, tyle sympatycznych buzi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Kraków może się poszczycić naprawdę wspaniałymi, sympatycznymi blogerkami :)

      Usuń
  28. Mhm, widzę, że firmy coraz bardziej zaczynają się interesować blogowym światkiem.
    Super spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, coraz więcej firm dostrzega potęgę internetowego blogowego marketingu szeptanego ;)

      Usuń
  29. No proszę - zacne towarzystwo, kosmetyki i jeden przystojniak! Żyć nie umierać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że przystojniak był na ekranie... Eh, ale dobrze, że w ogóle był :P

      Usuń
  30. Jestem bardzo ciekawa tej nowej kolekcji z bell. W szczególności tego różowego i pomarańczowego błyszczyka, czy wyglądają na ustach tak jak w opakowaniu. No i jako lakieromaniaczka oczywiście lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zaglądaj do mnie, bo być może już niebawem ktoś z czytelników będzie miał szansę sam przekonać się o tym, jakie efekty dają kosmetyki z nowej serii Bell ;)

      Usuń
  31. Sper spotkanie. Oby wiecej takich :)
    Ja wlasnie jade do Wawy na nasze :D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To warszawskie spotkanie na pewno będzie super! Sama chętnie przejechałabym się do Wawy i poznała osobiście warszawskie blogerki :)

      Usuń
  32. przede wszystkim zazdroszcze Wam spotkania w blogerskim gronie, wiele z Was( w tym oczywiscie Ciebie! ) bardzo chcialabym osobiscie poznac! I zazdroszcze tez Bonda, chetnie zobaczylabym drugi raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo bym się cieszyła, mogąc poznać Cię osobiście :) Może kiedyś nam się to uda :)

      Usuń
  33. Po prostu super i gratuluję zaproszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Byłam bardzo szczęśliwa, że dostałam zaproszenie na takie wydarzenie :)

      Usuń
  34. wydaje mi się, że Kraków zyskuje miano "miasta makijażu" - w Warszawie nie ma tak wspaniałych eventów!

    daj znać, gdy wypróbujesz to masło do ciała Green pharmacy, miałam go wczoraj w ręce, nawet przez folię kusiło zapachem, a mimo to udało mi się go nie kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sądzisz? A mi się wydawało, że właśnie w Warszawie więcej jest tego typu eventów- w Krakowie to dopiero pierwsze tego typu spotkanie, na które zaproszono blogerki :)

      Masło GP postaram się wypróbować jak najszybciej, ale na razie stosuję balsam Epona, a w kolejce masło z granatem, o którym napiszę jutro ;)

      Usuń
  35. Ale Wam fajnie :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  36. zazdroszczę spotkania :)! świetne pazuchy, miłego używania :*

    OdpowiedzUsuń
  37. spotkanie rzeczywiście bardzo udane :) szkoda, że trochę mało czasu było na babskie pogaduchy ale mam nadzieję , że jeszcze będzie okazja poznać Was bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło Kochana, ja jestem pewna, że będzie jeszcze niejedna okazja do nagadania się ;)

      Usuń
  38. Szkoda, że w Katowicach nie ma takich spotkań...ech:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakieś firmy coś zorganizują na Śląsku? ;) Trzeba być dobrej myśli :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...