Bene, bene, bene...fit!

21 Komentarzy
Czytając o rozdaniu u Dominiki przypomniałam sobie wakacje we Włoszech i sympatycznych, bardzo... ekspresyjnych Włochów, którzy na ulicach wykrzykiwali do siebie albo "Basta!" albo "Va bene!". To "bene, bene, bene..." przewijało się przez moje uszy tysiące razy w ciągu tych kilku dni.
Teraz już wiem, że to był znak!
Włoskie 'bene' zwiastowało BENEfitowe rozdanie na blogu Wyznania Kosmetoholiczki!
Patrzcie, jakie to niesamowite- Aztekowie nie trafili z przepowiednią końca świata na 2011 rok, a Włochom udało się przewidzieć rozdanie u Dominiki :P

Dobra, żarty się skończyły- patrzcie, co do wygrania:

Zdjęcie pochodzi z bloga: http://wyznania-kosmetykoholiczki.blogspot.com/2012/11/rocznicowe-rozdanie-z-benenagrodami.html

Jeśli tak samo jak ja chcecie wziąć udział w BENErozdaniu, klikajcie TUTAJ.





Podone posty:

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I to bardzo :D Szkoda tylko, że taki drogi... ale chyba w tym cały urok ;)

      Usuń
  2. Bene! :) kocham Włochy a te kosmetyki kuszą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam Włochy :) I myślę, że te kosmetyki też bym uwielbiała, gdybym miała szansę je wypróbować :)

      Usuń
  3. Biorę udział w tym konkursie, ostrzę sobie ząbki na WU :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze- nie jesteś moją konkurentką, bo ja wybrałam SB :) W sumie bardziej ciekawił mnie WU, bo mniej o nim czytałam, ale doszłam do wniosku, że do mojej ciepłej karnacji będzie bardziej pasował SB :)

      Usuń
    2. Uffff, dwie konkurentki mniej :D

      Usuń
  4. Muszę zajrzeć :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też próbuję szczęścia u Dominiki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w konkursie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda ciekawie ale ja się nie zgłaszam gdyż nie mam szczęścia w takich konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować! Ale ja do niczego nie namawiam, bo to działa na moją niekorzyść i zwiększa konkurencję xD

      Usuń
  8. Powodzenia, nagrody bardzo fajne :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...