W Sylwestra błyszczeć będzie...

27 Komentarzy
Witajcie kochani!

Ten weekend do najlepszych nie należał- najpierw musiałam zrezygnować ze spotkania Etre Belle (o którym możecie poczytać u Red Lipstick TUTAJ albo u Vex TUTAJ), bo dopadło mnie grypsko. Do tego mnóstwo nauki i same problemy.
Na przekór postanowiłam ten weekend zakończyć miłym akcentem. Miłym dla jednej z Was :)


Tak jak obiecałam, do niedzieli włącznie miałyście czas, by przekonać mnie, że Wasz Sylwester nie może się odbyć bez kosmetyków Bell z limitowanej edycji Glam Night Sparkle.
Najskuteczniej uczyniła to...


Same przyznacie, że Cupcake jest w wielkiej potrzebie i po prostu nie mogłabym spać w nocy, gdybym nie przyznała jej tych kosmetyków ;)

Gratuluję, Cupcake! Sprawdź proszę maila, bo czeka tam już na Ciebie wiadomość ode mnie.

Wszystkim dziękuję za zgłoszenia i życzę już teraz, aby Wasz Sylwester był niezapomniany i by szampańska zabawa trwała do samego rana!

Zdradzę Wam, że ja wybieram się w góry razem z moim chłopakiem i znajomymi. Ale spokojnie- w pensjonacie będzie internet, zabieram laptopa ze sobą, więc nie pozwolę Wam od siebie odpocząć ;)





Podone posty:

27 komentarzy:

  1. Zapomniałam się zgłosić i mam za swoje ;) Gratuluję Cupcake! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziękuję Kochana!!! Ale się cieszę :)))!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, ciekawa odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to o choinkę nie musi już być zazdrosna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki :) A Tobie Kasiu szykuje się fajny Sylwester :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)! Ja też nie mogłam jechać do Częstochowy :( super Sylwester, lubię góry! Ja wybieram się do Budapesztu, podobno to miasto jest piękne nocą ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to będziesz mieć niesamowitego Sylwestra! :)

      Usuń
  7. Serdecznie zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych - w końcu dzisiaj pojawił się przycisk:P

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedź wygrywająca była naprawdę urocza :) Gratuluję! I cieszę się, że Ty się nie odetniesz od nas i świata hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpoczniecie sobie ode mnie nawet w okresie świąteczno- sylwestrowym ;P

      Usuń
  9. gratulacje! świetny argument :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha no argument nie do podważenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) i teraz choinka nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...