Świąteczny ShinyBox grudzień 2014 - Mówimy STOP nietrafionym prezentom!

0 Komentarzy
Wczoraj trafił do mnie grudniowy ShinyBox, zrealizowany pod hasłem "Mówimy STOP nietrafionym prezentom!". Czy rzeczywiście to pudełeczko może być dobrym prezentem świątecznym? Sprawdźcie jego zawartość:





Całość prezentuje się naprawdę nieźle:




POSE - Spa Herbal Luksusowy krem pielęgnacyjny do twarzy
To gwiazda całego pudełeczka. Pięknie spakowany, w pomysłowym kartoniku, w regularnej sprzedaży takie pełnowymiarowe pudełeczko kosztuje aż 100zł, czyli dwa razy więcej niż całe pudełko ShinyBox ;) Mi trafiła się wersja ziołowa (bo w pudełku znaleźć można było różne wersje kremów do twarzy lub krem pod oczy). Pod makijaż jest za tłusty i ma średnio przyjemny zapach, ale bardzo przyjemnie nawilża i koi.






LIERAC - Płyn micelarny do demakijażu
Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale już ujął mnie pięknym zapachem. Przyda mi się na świąteczny wyjazd.




ORGANIQUE - Cynamonowe mydło glicerynowe
Grudniowe pudełeczko pachniało już przez kartonik, a to właśnie za sprawą tego mydełka. Cudowny, zimowy zapach cynamonu! Na pewno jeszcze go nie napocznę - schowam go na półkę, by wypełniło zapachem całą szafę.




APC - Zestaw cieni sypkich + brokat
Kolejna "wieżyczka" cieni tej marki. Tym razem otrzymałam cudowne, typowo świąteczne zestawienie kolorów. Na wigilijny wieczór uwielbiam właśnie taki złoty makijaż oczu - do tego klasyczna czerwona szminka i jest idealnie :) Takie cienie z powodzeniem posłużą mi też podczas przygotowań do Sylwestra i karnawałowych imprez.


bez bazy


VASELINE Intensive Care - Balsam do ciała Essential Healing
Dobrze, że marka Vaseline zagościła w pudełeczku - jest na polskim rynku dopiero od kilku miesięcy i jeszcze nie wszyscy mieli okazję bliżej ją poznać. Ten balsam mam już w swoich kosmetycznych zbiorach - TUTAJ znajdziecie jego recenzję.




VASELINE Intensive Care - Wazelina kosmetyczna Petroleum Jelly
To flagowy produkt marki. Niestety mi samej zupełnie się nie przyda - nie używam wazeliny. Ten kosmetyk znajdzie jednak zastosowanie u mojego psa. Zimą, gdy chodniki posypywane są solą, Olie nie może chodzić - bardzo cierpi, co chwila podnosi łapki w górę. Po spacerach ma też strasznie wysuszone łapki. Dlatego przed spacerami smarujemy mu poduszeczki wazeliną - to choć trochę chroni go przed podrażnieniami od soli.




SIGNAL - Pasta do zębów White Now
Pasta została opisana jako gratis, moim zdaniem całkiem fajny i na pewno przydatny. W Święta, po tym całym obżarstwie, z pewnością przyda nam się zadbanie o promienny uśmiech. Po makowcu mycie zębów obowiązkowe ;)




Przypinka to świąteczny prezent od ShinyBox. Przypnę ją do mojej torby na zakupy, gdzie wisi już przypinka sklepu Pewex z listopadowego boxa ;)



Rewelacyjne okazały się w tym miesiącu prezenty dla członków Klubu VIP - Rozgrzewający balsam do rąk PAT&RUB oraz Naturalny olejek relaksujący Love Me Green - obydwa kosmetyki w pełnowymiarowej wersji!
Moim zdaniem grudniowy ShinyBox jest naprawdę dobrze skomponowany. Nie wiem, czy w 100% nadaje się na prezent - osobiście wolę wręczać prezenty, co do których mam możliwie jak najwięcej pewności, że spodobają się obdarowanym, a wręczając ShinyBox'a mogłabym jednak nie trafić w kosmetyczne potrzeby (w przypadku np. kremu Pose) lub kolorystyczne preferencje (mam na myśli cienie APC).


Jak Wam się podoba to pudełeczko?



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...