You & I - mój romans z One Direction

0 Komentarzy
Za parę miesięcy stuknie mi ćwierćwiecze, a ja cały czas mam w sobie duszę nastolatki. Nie ciągnie mnie do czerwieni na ustach i paznokciach, nie dla mnie klasyczne szpilki, nie zachwycam się Chanel no. 5. Wciąż częściej sięgam po słodkie, kwiatowe i owocowe perfumy: takie jak You & I od One Direction, które dostałam od perfumerii Douglas.



Co prawda muzyka zespołu raczej nie leży w moim guście, ale muszę przyznać, że "One way or another" podśpiewywałam pod nosem przez długie tygodnie ;)  Piosenka "You & I", której tytuł jest równocześnie nazwą nowych perfum sygnowanych przez członków zespołu, to romantyczna ballada o zakochanych, którzy stawiają czoła przeciwnościom losu, ale ich uczucie jest na tyle silne, że nic nie może ich rozdzielić. 


Perfumy You & I również należą do kategorii romantycznych. Na pierwszy plan wysuwa się w nich owocowa, energetyczna nuta, jednak po chwili ustępuje ona miejsca kwiatowym akordom na pralinkowej, słodkiej bazie.
You & I to zapachowa mieszanka zawierająca mango, grapefruita, kwiat brzoskwini, osmantusa, orchideę, piwonię, drzewo sandałowe, pralinę i piżmo. 



Myślę, że perfumy You & I przypadną do gustu nie tylko fankom One Direction. Zapach ten będzie idealny dla nastolatek (przez tą początkowo mocną owocową nutę kojarzy mi się z owocówkami Escady, które kochałam w licealnych czasach), ale też dla każdej młodej kobiety, która lubi takie słodkie, owocowo-kwiatowe aromaty. Perfumy spodobały się nawet mojej mamie, która jest już dojrzałą kobietą.



Jedyne do czego mogę się przyczepić, to trwałość perfum. Na skórze utrzymują się parę godzin, na ubraniach do 10h.




Co zasługuje na uwagę?
Na pewno ciekawa buteleczka perfum. Spotkałam się z opinią, że jej kształt kojarzy się z trumną... Mi przypomina bardziej jakiś ciekawie oszlifowany kamień szlachetny. Dobrze komponuje się z projektem kartonika. Różowy kolor i złote akcenty na pewno wpadną w oko grupie docelowej zapachu.
Buteleczka You & I zawiera bonus - pierścionek. Niestety jego wielkość nie jest regulowana, ale dołączona do perfum ulotka sugeruje, by nosić go na łańcuszku. 





Warto również obejrzeć sobie spot promujący zapach You & I - jest naprawdę zabawny. Założę się, że cały zespół 1D miał niezły ubaw podczas kręcenia tego filmiku ;)



Na koniec dodam jeszcze, że zapach You & I od One Direction jest dostępny w Polsce od 15.12.2014 (więc to jeszcze ciepła nowość!) wyłącznie w perfumeriach Douglas w cenie 129zł za 30ml, 175zł za 50ml i 219zł za 100ml.
Jeśli nie macie jeszcze gwiazdkowego prezentu dla nastolatki, możecie śmiało rozważyć zakup perfum You & I :)






A jeśli macie w sobie żyłkę konkursowicza, już dziś możecie powalczyć o ten (i wiele innych) prezentów w konkursie "Podaruj piękno z Douglas" - aby poznać więcej szczegółów, wystarczy kliknąć w poniższy baner:

https://www.facebook.com/PerfumerieDouglasPolska/app_139761029533870



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...